Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
colunder schreef:Als ik via internet geld heb overgemaakt komt er altijd te staan"u hebt betaald".
Het schijnt correct te zijn maar ik vind het niet klinken.
Ik zie toch liever staan "u heeft betaald"
Lithya schreef:Deze kwam ik net tegen. Lijkt mij lastig lopen, maar misschien dat iemand er anders over denkt?
http://www.ruitersportvanleusen.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=777&category_id=52&option=com_virtuemart&Itemid=114
colunder schreef:wat is er fout aan "neergestort"?
xHaithi schreef:'U hebt' en 'u heeft' zijn allebei correct. Waarom je daar een draai om je oren voor zou moeten krijgen... :S Zelf zie ik ook liever 'u heeft' dan 'u hebt' maar dat is persoonlijk.
En met neergestort is niets mis. Dat is het voltooid deelwoord van neerstorten.
Rocamor schreef:Lithya schreef:Deze kwam ik net tegen. Lijkt mij lastig lopen, maar misschien dat iemand er anders over denkt?
http://www.ruitersportvanleusen.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=777&category_id=52&option=com_virtuemart&Itemid=114
Ik weet nog niet waar ik meer moeite mee heb, met het feit dat het onder de rijlaars moet of het feit dat het gaat om een product van ruiters. Hoe doen ze dat? Pootje afhakken net onder de knie?
Morganlefay schreef:Correspondentie zeker door banken aan klanten is aan strikte regels gebonden. De mep is overdrachtelijk.
Kan je wel vertellen dat een collega al haar brieven met u heeft teruggekregen met de de melding u hebt.
Het klinkt voor geen meter.
Ik heb soms ook wel van dat soort vage momenten. xHaithi schreef:Morganlefay schreef:Correspondentie zeker door banken aan klanten is aan strikte regels gebonden. De mep is overdrachtelijk.
Kan je wel vertellen dat een collega al haar brieven met u heeft teruggekregen met de de melding u hebt.
Dan vraag ik me toch af wat er zoveel beter is aan 'u hebt' dat het dat móet zijn. Ik zou ook veel brieven terugkrijgen want ik heb echt de neiging niet om 'u hebt' te schrijvenHet klinkt voor geen meter.
@ Rocamor: 't Is je vergevenIk heb soms ook wel van dat soort vage momenten.