Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshinee

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 17:09

Eulogy beterschap zeg.. :(:)

Black, ik hoop zo voor je dat je krijgt wat Jij wil, en jij gelukkig wordt, ik gun het je van harte <3

Ik heb mijn boktnaam veranderd omdat ik toch meer op internet zette onder een 'bekende' naam terwijl ik dat eigenlijk niet wil. dus niet in de war raken nu haha

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:30

Beterschap Eulogy!
En lastig blacky, veel heen en weer gehaast lijkt het me zo.

Wie was je eerst ook weer dan, Sunshinee? :') ik onthoud weer niet alle namen :o

Ik heb vandaag met vriendlief zijn hele huis op de kop gezet en de inrichting veranderd. Errug leuk en veel werk en laaaange dag gehad. Maar ziet er nu wel mooi uit :3

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 23:38

loveulla94

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:38

Aah :) justem

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:39

Leuk nachtlampje!
En bevalt het nieuwe resultaat?

Ik heb morgen mijn eindgesprek op school en kan dan mijn portfolio inleveren. Dan afwachten tot ik wordt opgeroepen voor mn assessment als ik deze haal krijg ik in week van 10 maart mn diploma spannendd!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:48

Woohoo HouVanUtopia!

En ja, ziet er zeker goed uit :) stukje ruimtelijker en toch cozy.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 18:59

Super HouVanUtopia!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:34

Ha dames,

Ik leef nog hoor. Had het even heel druk met studie en andere dingetjes. Om nog even op mijn laatst post terug te komen....

Mindim schreef:
DromenLies schreef:
Ik voel me ineens niet meer zo thuis, begrepen en gesteund in dit topic eerlijk gezegd.

Komt dat door mijn post?
Als dat zo is, dan is dat niet mijn bedoeling. Ik probeer alleen aan te geven dat wat voor de een gemis is, dat voor de ander peanuts zou zijn.

Het was een opeenstapeling op posts die vast niet zo zijn bedoelt maar op mij de indruk gaven dat mensen die hun vriend/partner om de week zien niet mogen/moeten zeuren en missen. Mijn vriend en ik proberen elkaar elk ander weekend te zien en tot nu toe lukt dat vrij aardig en ik vind het soms fijn om hier even mijn hart te luchten en had even het gevoel dat dat door anderen als gezeur werd aangezien. Maar goed, ik begrijp ook dat het niet zo bedoeld was en ik zat toen ook niet zo lekker in mn vel dus ik pikte het misschien net even niet zo lekker op. Anywayzz, still here om jullie lastig te vallen met geklaag en diverse harten in de aanslag om onder diverse riemen te kunnen steken. :Y) :+

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 00:22

Fijn dat je toch nog reageert!!

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 11:34

Hoi dames!
Zo ik heb ook al een tijdje niet meer gereageerd, lees nog wel altijd mee! De reden dat ik wat stiller ben geweest is omdat het momenteel niet super gaat met mijn vriend en ik. We hebben zelfs even getwijfeld of we wel verder moesten, en die keus kwam meer van hem dan van mij. Hij zegt dat hij zich 'schuldig' voelt dat hij niet de energie in onze relatie kan steken die hij graag zou willen en dan vond hij dat hij mij te kort deed. Ook is hij nog een hoop aan het werk en hij vindt het dan banketstaaf tegenover mij dat op de momenten dat we beide wakker zijn, we evengoed niet veel contact kunnen hebben ivm dat hij aan het werk is, en tegen de tijd dat hij klaar is met werken lig ik alweer te slapen. Ik heb wel duidelijk tegen hem gezegd dat ik dat niet zo voel en zie. Verder ben ik heel trots op hem dat hij zo ver is gekomen al in zijn werk. Na een hoop praten zijn we nog wel bij elkaar, maar moeten we er samen nog wel uitkomen hoe we dit precies aanpakken, want als hij zich straks dagelijks schuldig voelt, (ondanks dat ik duidelijk gezegd heb dat dat helemaal niet nodig is) werkt het niet.
Door dit alles is het contact tussen ons een week of twee even heel anders geweest dan normaal, waar ik me dan weer gekwetst door voelde. Maar nu sinds een week lijkt alles weer goed te gaan :) We kijken voorlopig even aan hoe het allemaal gaat. Momenteel hebben we geen plannen staan om elkaar weer op te zoeken, al zou dat op ze vroegst mei/juni zijn.

Even wat anders :D valentijnsdag komt er alweer aan! Hebben jullie nog wat leuks gepland staan? En hoe doen de jullie dat met iemand die ver weg woont, van plan iets op te sturen?

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 11:46

Ik leef ook nog! Lees ook stilletjes mee! Mijn vriend is hier alweer 9 weken! Vandaag is hij jarig dus lekker feestje bouwen! Ik geef mijn vriend zowiezo een kaart en als ik nog wat leuks zie koop ik dat erbij! Hopelijk krijg ik ook wat van hem!! :D haha

Jackieboy wat jammer dat het even niet lekker liep!! Maar dat hoort bij een relatie!! Gelukkig zijn jullie er goed uitgekomen!!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:10

Hier ook wel lichte ups en downs hoor. Denk ook dat dat zeker wel bij latten hoort helaas. Voor Valentijnsdag heb ik nog niet echt iets verzonnen. Ik kan niks naar zijn werk sturen en aangezien hij altijd aan het werk is heeft het ook geen zin om iets naar zijn huis te sturen. Misschien maar een stomme e-card ofzo.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:07

Ook hier gaat het met ups and downs. Ik ben echt een prater, wil overal over praten. Over wat ik mee maak of hoe ik me voel.. maar dat kan nu dus niet. Via sms merk ik toch dat we elkaar soms verkeerd begrijpen, komt ook wel omdat hij heel slecht is in Engels schrijven. Maar daardoor heb ik wel het gevoel soms dat hij totaal niet weet wat me bezig houdt nu, of hoe ik me precies voel. Terwijl dat voor mij echt heel erg belangrijk is.

Maarja aan de andere kant probeer ik hier wel zoveel mogelijk van alles te genieten. Hij is inmiddels al een maand weg, en over 2 en halve week vlieg ik daarheen. Dan moet ik iedereen hier weer voor een paar maanden missen. Dus lastige situatie, waar ik me soms niet zo goed raad mee weet :Y)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:07

Sterkte meiden!
Snap dat het lastig is nooit fijn als een van de twee dat gevoel heeft en je er niet even snel heen kunt om goed te praten.

Wat fijn mel. Maar ook heel dubbel hoelang blijf je precies weg?

Ik zie hem met valentijn. Wil een hartjes appeltaart bakken en dan van de deur naar de taart rozenblaadjew strooien mss zelf wat sexyy aan haha

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:40

Dat lig er een beetje aan wat de plannen dit jaar worden met kerst. Tegen de tijd dat we klaar zijn met het hotel is het november. Dus het wordt sowieso pas ná november.

Haha dat is wel leuk om te doen inderdaad met valentijn! Wij zijn niet samen op valentijn, maar hij houdt ook absoluut niet van dat soort dingen haha :')

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:04

Gelukkig zijn we niet de enige met ups en downs, hoort er ook wel bij natuurlijk. En ik vind het idd heel vervelend dat je dan niet even naar elkaar toe kan om te praten.

Haha ik kan die van mij altijd blij maken met eten en een sexy setje, helaas zijn we niet samen dit jaar. Misschien een fotootje sturen dan <<) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:12

Haha ik doe vanavond al een sexy setje <<)

En kaarsjes... En ringen... En lekker spul van de rituals... En wijn...

Gewoon 'zomaar' eigenlijk.

Ze is nu onderweg hier heen. Nog 2 uur om alles perfect te krijgen :')

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:43

Dat klinkt goed!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:45

oliebol, ze appt net dat de snelweg zo fijn leeg is! Wil iemand even een file veroorzaken op de A1 richting randstad? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 00:06

Jackieboy, ik snap heel goed wat je bedoelt. Mooi dat het nu weer beter gaat! :)

Ik heb vandaag een pakketje gehad met, onder andere, een trui van hem en ik voelde me echt een halfuur lang zooo'n verliefd tienermeisje :') Is normaal echt niks voor mij, haha.

Oh en Lente, heel veel plezier vanavond! Gaat wel lukken gok ik, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 06:00

Ik had eigenlijk al lang op het vliegtuig moeten zitten, maar mijn vlucht is met 22 uur vertraagd dus we hebben een extra dagje samen :D :D

Mel, niet goed engels typen lijkt me vervelend. Praat hij zelf wel goed engels of is dat ook wat gebrekkig?

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 09:30

Hoi iedereen,
Zou ik me ook kunnen melden hier?
Ik ben 12 februari een jaar samen met mijn vriend die in Engeland woont (Hastings)
Het gaat (voorlopig) heel goed zo.
We skypen elke dag en we proberen elke (school)vakantie bij elkaar te zijn.
Dus komt hij vandaag voor een weekje tot bij mij :)
Ikzelf woon in België overigens :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 14:27

Ik ben bang dat ik me hier ook mag gaan melden. Ik verhuis morgen naar Berlijn, en met een vriend in Amsterdam betekent dat dat er straks 643km tussen ons zit.
Heb ontzettend veel zin in mijn nieuwe baan en woonplaats, maar over de afstand maak ik me nog wel zorgen. Momenteel zien we elkaar minstens 5 dagen per week, en dat gaat drastisch minder worden. Ik ben heel benieuwd of we dat goed vol gaan houden. We zijn intussen anderhalf jaar samen, en in die tijd zijn we altijd heel 'klef' geweest. Dit gaat zeker even wennen worden!
Zit nu in de trein op weg naar ons laatste avondje samen. Helaas ook nog veel te regelen, dus heel veel tijd voor romantiek is er niet bij. :n Zie echt vreselijk op tegen het afscheid morgen...

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 17:52

Hallo Allebei!!
Gezellig dat je vriend komt bumblehorse!! Veel plezier!! Heb je leuke dingen geregeld?

Mijn zus haar vriend woont in Berlijn waar ze nu bijna een jaartje mee samen is ze gaat in April ook naar Berlijn verhuizen! Hoelang blijf jij in Berlijn??

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 18:32

xSwanHeart heel veel succes met je nieuwe baan en nieuwe omgeving.
Ik hoop dat jullie je een beetje kunnen vinden in de langeafstandsrelatie, zal moeilijk zijn in het begin