Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:29

Ik had zelf vroeger met walkietalkies dat als je naar een andere frequentie ging, je 2 mannen hoorde praten over gevaar enzo.. Het zal dan wel zijn omdat het een kinder walkietalkie was, maar ik vond het altijd dood eng. Het was deels alsof er tegen me gesproken werd.

Ik heb de laatste maanden dat ik ontzettend slecht slaap en heel vaak wakker word savonds. Heb ook constant nachtmerries etc. Nu in de vakantie is het alleen maar erger geworden en zelfs slaapmedicijnen werkten niet. Kan het zijn dat er iets negatiefs is wat me misschien wakker houd? Ik had vroeger altijd het idee dat mijn opa (die al overleed toen mijn moeder 16 was) op mn bed zat. Op mijn onderbenen om precies te zijn, voelde daar altijd een druk. Maar dat is sinds een paar jaar niet meer.

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:10

Ik heb nooit echt iets meegemaakt als veel vqn jullie, maar nu ik sommige verhalen lees bedenk ik me ineens iets
Ik ben al iets van 7 verhuisd en in zowiezo 2 van die huizen heb ik een naar gevoel gehad. Nooit echt bij stil gestaan etc.
Het ene huis was boven een winkel, ik vond het nooit zo fijn om over de gang boven te lopen en keek altijd achterom, ook in de douche. Ik douche nooit snel, maar die periode deed ik het zo snel als ik kon. En dit is nog niet alles ook in mn kamer hing een spiegel, ik durfde nooit mn ogen dicht te doen of te bewegen. Misschien heeft dit ook wel me aanwezigheid te maken gehad.
een anders huis waar ik heb gewoond had geen boven, maar een beneden waar iedereen sliep, daar wilde ik bijvoorbeeld uitschool nooit snel iets halen, dat deed ik altijd zo snel mogelijk en ik had altijd het gevoel dat er iemand achter me aan liep..
trouwens even iets anders tijdens het schrijven van dit bericht kon ik even niet naar een amdere regel..heb ik normaal nooit, vast toeval
oja en ik kan een beetje aura's lezen, opzich heeft dit er niet echt iets mee te maken ofzo maar af en toe zag ik ook een aura zonder dat er iemand stond, meestal stond daarvoor iemand op die plek zodat ze 'energie' er nog hing, maar 1x was het heel bijzonder, was op de bank van de gymzaal, maar kan ook zijn dat daar iemand heeft gezeten, maar wel appart of bijzonder, hoe ik het ook moet noemen..

het is wel een geel lang verhaal geworden, ik hopp dat iemand de moeite lneemt om het te lezen :P

gohya

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 19:16

Ik heb het gelezen ponypret123, en dit zijn geesten die zijn achter gebleven in die huizen.
Ik geloof niet dat het 1 dezelfde geest is in beide huizen,dat die jou gevolgd is zeg maar.Denk echt dat het 2 verschillende zijn,die in het huis gewoont hebben.
Dat in de Douche? zó herkenbaar! ik douche ook altijd heel snel om zo snel mogelijk uit die douche te zijn.

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 21:43

gohya schreef:
Ik heb het gelezen ponypret123, en dit zijn geesten die zijn achter gebleven in die huizen.
Ik geloof niet dat het 1 dezelfde geest is in beide huizen,dat die jou gevolgd is zeg maar.Denk echt dat het 2 verschillende zijn,die in het huis gewoont hebben.
Dat in de Douche? zó herkenbaar! ik douche ook altijd heel snel om zo snel mogelijk uit die douche te zijn.

Wauw creepy, nooit echt zo aan gedacht..in dit huis heb ik rust, ook niet bang voor indringers haha. Altijd best bang geweest haha, snap nu wel waarom

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 22:11

Ik merk de laatste week/weken weer onrust om me heen maar durf niet te zeggen of het daadwerkelijk aanwezigheid is of gewoon m'n hoofd die weer een loopje met me neemt.

Heb vorige week overigens een foto gemaakt die ietwat creepy is:
Afbeelding
die lichtveeg is overigens veroorzaakt door een flitser icm trillende handjes

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 22:19

Ik vind het ook niet een fijne foto en voel ook iets inderdaad!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 22:30

Op de foto is het óf de zon óf de flits die weerkaatst.Links boven zie je een flits/zonlicht en die weerkaatst de strepen van die deken met strepen.In die lichtstraal zie je n.l. ook de strepen van die deken.Het is geen geest, het katje ligt er ook véél te ontspannen bij.Als dit een geest zou zijn,zou dat katje niet zo ontspannen blijven liggen. ;)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 22:31

Het kan natuurlijk ook iets goeds zijn. Ik denk ook dat het niks is hoor.

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 22:39

gohya schreef:
Op de foto is het óf de zon óf de flits die weerkaatst.Links boven zie je een flits/zonlicht en die weerkaatst de strepen van die deken met strepen.In die lichtstraal zie je n.l. ook de strepen van die deken.Het is geen geest, het katje ligt er ook véél te ontspannen bij.Als dit een geest zou zijn,zou dat katje niet zo ontspannen blijven liggen. ;)

Dat over die kat klopt idd, heel bijzonder vind ik!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 23:05

Was idd de flits in combinatie met licht trillende handen. :)

haflover3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 08:41

mirthheee schreef:
Ik had zelf vroeger met walkietalkies dat als je naar een andere frequentie ging, je 2 mannen hoorde praten over gevaar enzo.. Het zal dan wel zijn omdat het een kinder walkietalkie was, maar ik vond het altijd dood eng. Het was deels alsof er tegen me gesproken werd.

Ik heb de laatste maanden dat ik ontzettend slecht slaap en heel vaak wakker word savonds. Heb ook constant nachtmerries etc. Nu in de vakantie is het alleen maar erger geworden en zelfs slaapmedicijnen werkten niet. Kan het zijn dat er iets negatiefs is wat me misschien wakker houd? Ik had vroeger altijd het idee dat mijn opa (die al overleed toen mijn moeder 16 was) op mn bed zat. Op mijn onderbenen om precies te zijn, voelde daar altijd een druk. Maar dat is sinds een paar jaar niet meer.

Het kan ook zijn dat er aard of water of radar stralen zijn waar je slaapt, daarvan kan je ook niet slapen. Bij ons thuis is er laatst iemand geweest en die heeft ons huis uitgelezen zeg maar. Bleek heel negatief te zijn door straling maar ook door entiteiten. waren namelijk 82!! bij ons in huis dus lekker druk. in ieder geval als je echt zo slecht slaapt dat zelfs medicatie niet helpt zou ik toch eens iemand laten komen om je huis te reinigen of uit te laten lezen

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 10:26

Mijn zusje had 3foto's van mijn kat gemaakt waar een bolletje over loopt .
Zal ze eens vragen . Ik geloof niet dat het iets was ,maar we krijgen het ook niet nagebootst .

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:59

haflover3 schreef:
mirthheee schreef:

Het kan ook zijn dat er aard of water of radar stralen zijn waar je slaapt, daarvan kan je ook niet slapen. Bij ons thuis is er laatst iemand geweest en die heeft ons huis uitgelezen zeg maar. Bleek heel negatief te zijn door straling maar ook door entiteiten. waren namelijk 82!! bij ons in huis dus lekker druk. in ieder geval als je echt zo slecht slaapt dat zelfs medicatie niet helpt zou ik toch eens iemand laten komen om je huis te reinigen of uit te laten lezen

Nou, mijn ouders geloven daar dus niet in. In geesten, dus ik durf het niet eens te vragen aan ze. (vooral omdat ik soms reacties krijg wat een beetje lacherig is.. daarom vraag ik al heel veel niet aan ze uit angst dat ze gaan lachen :') )

en Ponypret123; nu je het zegt; ik durf savonds in mijn kamer als het donker is niet mijn camera te gebruiken (heb er ook geen reden voor) en soms als ik perongelijk mn camera op mn telefoon open word ik even helemaal panisch xD durf ook niet in de spiegel te kijken en in de spiegeling van de tv. (van schuin als ik in mijn bed lig met het licht uit dan)

Nikki_Haya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:09

Citaat:
en Ponypret123; nu je het zegt; ik durf savonds in mijn kamer als het donker is niet mijn camera te gebruiken (heb er ook geen reden voor) en soms als ik perongelijk mn camera op mn telefoon open word ik even helemaal panisch xD durf ook niet in de spiegel te kijken en in de spiegeling van de tv. (van schuin als ik in mijn bed lig met het licht uit dan)

Ik heb precies hetzelfde! Toch blij om te horen dat ik niet de enigste ben. :Y)

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 07:01

Dat hebben echt heel veel mensen(vooral kinderen) ben benieuwd waar dat vandaan komt, en jullie? Ik denk van films enzo

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 12:54

Mijn zoon heb t ook op veel foto's....ik hou me altijd maar voor dat het mijn vader is die in 2012 overleden is. Vaak zeggen ze wel eens dat het een beschermengel is, maar of t waar is?

Mijn zoontje was een poosje stil...tot kort...

Hij begint nu vaak over "monster" die "pew pew" doet... Wat ik ervan moet maken? Geen idee.... Ik heb hem nu maar verteld dat die dan moet zeggen wegwezen, ga weg. En dan de "monster" hem geen pew pew gaat doen...

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:41

Mijn moeder had een keer met haar moeder afgesproken bij het winkelcentrum.
Toen ze in de tram zat zag mijn moeder haar moeder net de Blokker in lopen, ze had een paars jasje aan.
Dus mijn moeder stapt de tram uit en gaat de Blokker in maar nergens vond ze haar moeder.
5 minuten later komt haar moeder uit de tram stappen en ze had precies dat paarse jasje aan....
Mijn moeder is er echt van overtuigd dat ze haar moeder de Blokker in zag lopen.

rb_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 14:45

Net dit topic even vluchtig doorgelezen, ben ik even wat aan het doen en ik weet toch zeker dat ik mijn sleutelbos hoor vallen (had er meteen een maf gevoel bij). Ik kijken, hangt mijn sleutelbos nog gewoon aan het haakje... En ligt verder ook niets anders wat het zou kunnen zijn geweest.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 15:17

He wat eng zeg Arrabel!

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 17:40

Ik heb vaak het gevoel dat er iemand is of dat ik bekeken wordt. Vaak als ik in bed lig, dan durf ik me niet te bewegen of me ogen open te doen. Ik hoor ook soms de trap kraken.

Ik lag ook een keer in bed en toen hoorde ik heel duidelijk wolfen huilen, was best wel eng, maar kan mischien ook verbeelding ofzo zijn geweest. Ook een keer hoorde ik stemmen, maar iedereen in huis lag al te slapen.

Mijn oom was een keer op vakantie en kampeerde bij een soort ruïne van een huisje (was niet op een camping, dus hij was helemaal alleen). Toen hij 's nachts in de tent lag hoorde hij stemmen en deed z'n tent open om te kijken. Hij zag een jongetje en een meisje bij het huisje staan en opeens waren ze verdwenen...

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 18:44

Ik wil een grap uithalen met vriendinnen door ze te laten geloven in geesten dus dat ik geesten zie en ze dan laten schrikken. Maar loop ik dan risico dat geesten boos op mij worden? (Ik heb nog nooit contact met geesten gehad)

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 18:45

Wij hebben heel lang een groot gezin in huis gehad qua geesten.. Hoe ze daar zijn gebleven weet ik niet. Ze zijn wel weg gehaald , maar ik voel me gewoon niet fijn in huis.. Nu is in 2011 mijn stief vader overleden (eigen keus) , en vorig weekend een jongen die als een broer voor mij was (ook eigen keus). Mijn gevoel blijft erbij dat er enige aanwezigheid er is!

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:21

manon_goldy schreef:
Ik wil een grap uithalen met vriendinnen door ze te laten geloven in geesten dus dat ik geesten zie en ze dan laten schrikken. Maar loop ik dan risico dat geesten boos op mij worden? (Ik heb nog nooit contact met geesten gehad)

Daar moet je geen grappen over maken. Zo leuk is het namelijk niet. ;)

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:23

MuttleyMarty schreef:
manon_goldy schreef:

Daar moet je geen grappen over maken. Zo leuk is het namelijk niet. ;)

Nee maar een vriendin van mij organiseerd een spooktocht met een bijpassend verhaal over geesten dus moet ik ze alvast een beetje bang maken

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:30

Je kan een geloofwaardig verhaal vertellen, maar ik zou niet zeggen dat je ze ziet als je dat niet doet maar dat moet je zelf weten. ;)