Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
gohya schreef:Ik heb het gelezen ponypret123, en dit zijn geesten die zijn achter gebleven in die huizen.
Ik geloof niet dat het 1 dezelfde geest is in beide huizen,dat die jou gevolgd is zeg maar.Denk echt dat het 2 verschillende zijn,die in het huis gewoont hebben.
Dat in de Douche? zó herkenbaar! ik douche ook altijd heel snel om zo snel mogelijk uit die douche te zijn.
gohya schreef:Op de foto is het óf de zon óf de flits die weerkaatst.Links boven zie je een flits/zonlicht en die weerkaatst de strepen van die deken met strepen.In die lichtstraal zie je n.l. ook de strepen van die deken.Het is geen geest, het katje ligt er ook véél te ontspannen bij.Als dit een geest zou zijn,zou dat katje niet zo ontspannen blijven liggen.
mirthheee schreef:Ik had zelf vroeger met walkietalkies dat als je naar een andere frequentie ging, je 2 mannen hoorde praten over gevaar enzo.. Het zal dan wel zijn omdat het een kinder walkietalkie was, maar ik vond het altijd dood eng. Het was deels alsof er tegen me gesproken werd.
Ik heb de laatste maanden dat ik ontzettend slecht slaap en heel vaak wakker word savonds. Heb ook constant nachtmerries etc. Nu in de vakantie is het alleen maar erger geworden en zelfs slaapmedicijnen werkten niet. Kan het zijn dat er iets negatiefs is wat me misschien wakker houd? Ik had vroeger altijd het idee dat mijn opa (die al overleed toen mijn moeder 16 was) op mn bed zat. Op mijn onderbenen om precies te zijn, voelde daar altijd een druk. Maar dat is sinds een paar jaar niet meer.
haflover3 schreef:mirthheee schreef:Ik had zelf vroeger met walkietalkies dat als je naar een andere frequentie ging, je 2 mannen hoorde praten over gevaar enzo.. Het zal dan wel zijn omdat het een kinder walkietalkie was, maar ik vond het altijd dood eng. Het was deels alsof er tegen me gesproken werd.
Ik heb de laatste maanden dat ik ontzettend slecht slaap en heel vaak wakker word savonds. Heb ook constant nachtmerries etc. Nu in de vakantie is het alleen maar erger geworden en zelfs slaapmedicijnen werkten niet. Kan het zijn dat er iets negatiefs is wat me misschien wakker houd? Ik had vroeger altijd het idee dat mijn opa (die al overleed toen mijn moeder 16 was) op mn bed zat. Op mijn onderbenen om precies te zijn, voelde daar altijd een druk. Maar dat is sinds een paar jaar niet meer.
Het kan ook zijn dat er aard of water of radar stralen zijn waar je slaapt, daarvan kan je ook niet slapen. Bij ons thuis is er laatst iemand geweest en die heeft ons huis uitgelezen zeg maar. Bleek heel negatief te zijn door straling maar ook door entiteiten. waren namelijk 82!! bij ons in huis dus lekker druk. in ieder geval als je echt zo slecht slaapt dat zelfs medicatie niet helpt zou ik toch eens iemand laten komen om je huis te reinigen of uit te laten lezen
Citaat:en Ponypret123; nu je het zegt; ik durf savonds in mijn kamer als het donker is niet mijn camera te gebruiken (heb er ook geen reden voor) en soms als ik perongelijk mn camera op mn telefoon open word ik even helemaal panisch xD durf ook niet in de spiegel te kijken en in de spiegeling van de tv. (van schuin als ik in mijn bed lig met het licht uit dan)
manon_goldy schreef:Ik wil een grap uithalen met vriendinnen door ze te laten geloven in geesten dus dat ik geesten zie en ze dan laten schrikken. Maar loop ik dan risico dat geesten boos op mij worden? (Ik heb nog nooit contact met geesten gehad)
MuttleyMarty schreef:manon_goldy schreef:Ik wil een grap uithalen met vriendinnen door ze te laten geloven in geesten dus dat ik geesten zie en ze dan laten schrikken. Maar loop ik dan risico dat geesten boos op mij worden? (Ik heb nog nooit contact met geesten gehad)
Daar moet je geen grappen over maken. Zo leuk is het namelijk niet.