Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Waarschijnlijk 1 uit de Damascena groep, google maar eens op de Rosa Damascena. Maar er zijn zo onvoorstelbaar veel rozen, dat het ook zomaar nèt even een andere kan zijn. Deze is bij mij bekend, en zou hem best eens kunnen zijn. 

Leuk hoor dat je ook gaat trouwen!

), ik zou eens gaan kijken bij ISIS bruidsmode in Lichtenvoorde of bij Assepoester in Arnhem. Daar hebben ze betaalbare bruidsmode.
)
Die jurken komen uit ’t buitenland (China) en kun je niet van te voren passen. Je moet dus echt van een plaatje af aangeven welke jurk je wil. En wachttijd is dus ook dan enkele weken tot maanden. In Limburg zit een vergelijkbare winkel met dito site en die werken ook zo. Die hebben enkele jurken op ‘voorraad’. Op deze winkel/site dat ook heeft weet ik niet, maar ga er maar vanuit dat ze de meeste jurken niet op voorraad hebben. 

Die hoeft geen centjes dus
je zou ook eens mooie kledingboetiekjes in de gaten kunnen houden. Met de zomer in aantocht komen daar ook de leuke jurkjes weer te hangen. Vriendin van me heeft een heel leuk jurkje van linnen en kant gekocht, met bijpassend bolerootje, voor haar bruiloft. Was klaar voor 250,- geloof ik. Is tweedehands nog iets voor je? En Owja, in Silvolde zit ook een dame die zelf jurken maakt, moet je even Googlen op Helma's heaven.