Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

leonie87 schreef:Ik kom ook even binnenvallen. is er hier iemand met echt verstand ervan die mij via pb wil helpen? ik krijg opeens 2 aanslagen binnen over 2011 en 2012 nadat ik al ruim €600 betaald heb voor nog eens over de €2000! Ik snap er niks van, maar dit kan gewoon weg niet kloppen...
is gratisss.. 
Je kan in ieder geval altijd bellen. Ik ben zelf lid van het CNV en zij hebben mij voor 7,- toen geholpen met mijn belastingaangifte. Als je even belt en de situatie uitlegt, kun je misschien een afspraak maken
. Maar goed, andere tak van sport natuurlijk.

texelse schreef:wel begin ik nu ondertussen heeeeeel zachtjes tromgeroffel te horen (denk ik), dus dat zou kunnen betekenen dat er wat onderweg is... en ja, nieuwsgierig ben ik wel, en nee, bellen doe ik niet...
! Nog geen post gezien, ik heb gisteren de brievenbus niet geleegd, maar het 1e bedrag is wel bijgeschreven. Nou de grote poet nog!
Duurt het altijd zo lang?
ingedebruijn schreef:Klopt. Zo niet zijn er nog genoeg redenen te bedenken dat t langer kan duren dus als je 100% zekerheid wil moet je gewoon even bellen
Wilawander schreef:ingedebruijn schreef:Klopt. Zo niet zijn er nog genoeg redenen te bedenken dat t langer kan duren dus als je 100% zekerheid wil moet je gewoon even bellen
Toen ik belde zeiden ze me dat ze niet konden zeggen na hoeveel dagen na de dagtekening het geld gestort zou worden daar kon nog best een periode over heen gaan.