Onee.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xDaantjxx schreef:Akhal_Teke schreef:Ik zal even uitleggen waarom jouw theorie volgens mij niet klopt en ik er niet op heb gereageerd.
Normaal gesproken stoten de elektronen van een atoom elkaar af waardoor ze niet op de kern (die hen aantrekt) kunnen botsen.
Echter heeft een waterstofatoom heeft slechts 1 elektron, dus geen ander elektron wat voorkomt dat dit elektron op de kern botst..
Ik ga morgen navragen aan mn scheikunde docent. Zit op een Analistische opleiding waar je de scheikunde of biologische kant op kan
Morgen dus antwoord hierop!
HijadelaLuna schreef:Akhal_Teke schreef:Ik zal even uitleggen waarom jouw theorie volgens mij niet klopt en ik er niet op heb gereageerd.
Normaal gesproken stoten de elektronen van een atoom elkaar af waardoor ze niet op de kern (die hen aantrekt) kunnen botsen.
Echter heeft een waterstofatoom heeft slechts 1 elektron, dus geen ander elektron wat voorkomt dat dit elektron op de kern botst..
Ik heb niet alles gelezen, maar is het niet zo dat onder "normale" omstandigheden een H atoom nooit alleen kan voorkomen, maar altijd in een H2 of meervorm?
mlc schreef:Ik vraag mij al mijn hele leven af (al vanaf de basisschool), of de kleuren die wij zien voor iedereen (in ieder geval mensen die niet kleurenblind zijn) hetzelfde zijn.
Ik neem als voorbeeld de kleur groen: De kleur die ik als groen beschouw, kan voor een ander wel een compleet andere kleur zijn (bijvoorbeeld wat ik als paars beschouw), maar we hebben gewoon altijd geleerd dat dat groen is.
eilleen333 schreef:Ze proberen je te behoeden voor iets waar je later (in hun optiek) spijt van krijgt. Ouders willen niet dat hun kind iets overkomt, daarom zijn schoonouders soms ook zo lastig. Ze zijn van mening dat je niet perfect genoeg bent voor hun kind.
Maar er is geen logische verklaring voor denk ik. Wanneer je ouders zelf een tatoeage hadden gehad en daar blij mee waren, hadden ze er heel anders over gedacht.
Celiien schreef:mlc schreef:Ik vraag mij al mijn hele leven af (al vanaf de basisschool), of de kleuren die wij zien voor iedereen (in ieder geval mensen die niet kleurenblind zijn) hetzelfde zijn.
Ik neem als voorbeeld de kleur groen: De kleur die ik als groen beschouw, kan voor een ander wel een compleet andere kleur zijn (bijvoorbeeld wat ik als paars beschouw), maar we hebben gewoon altijd geleerd dat dat groen is.
is al eerder gevraagd paar pagina's terug
Suusie22 schreef:ik denk niet dat ze FB mogen, ook al zouden ze dat wel graag willen omdat klasgenootjes het wel hebben. dat is een nadeel aan lid zijn van de koninklijke familie.
het lijkt me trouwens helemaal niets om lid te zijn van de koninklijke familie, alles en iedereen weet waar je bent, wat je doet en als er wat is komt het met grote letters op de voorpagina van de krant.
HijadelaLuna schreef:Akhal_Teke schreef:Ik zal even uitleggen waarom jouw theorie volgens mij niet klopt en ik er niet op heb gereageerd.
Ik heb niet alles gelezen, maar is het niet zo dat onder "normale" omstandigheden een H atoom nooit alleen kan voorkomen, maar altijd in een H2 of meervorm?
Sokje_6 schreef:sallandval schreef:Er bestaan ook witte pigmentvlekken, dat heet vitiligo. Mijn broer heeft dat, naar het schijnt had Michael Jackson dat ook en heeft hij zichzelf daarom helemaal wit laten maken.
Van Vertiligo kun je helemaal wit worden; dus in feite al je pigment verliezen. Of hij zich wit heeft laten betwijfel ik dus, ik denk eerder dan de witte vlekken zich gewoon hebben uitgebreid. Meestal begint het op handen en voeten, en gezicht, en breidt het zich daarvandaan uit.