Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:58

Frustratie!!! Iemand hier in de buurt waar ik vaker mee 'gehandeld' heb heeft wat te koop staat waar ik wel interesse in heb. Dus ik stuur een email..geen reactie en advertentie stond er nog.

De volgende dag had hij het weer opnieuw opgezet, dus ik mail weer dat ik eerder gemaild heb en interesse heb....geen reactie...

Ik kijk vandaag nog ff en hij heeft de advertentie weer opnieuw erop gezet en nu de info erin verwerkt die ik weten wou en onderaan gezet: 'geen mail, beller is sneller.'

Als die vent internet heeft om elke dag die advertentie erop te zetten, maar niet ff kan reageren, dan stikt hij er maar in.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:10

Hier ook hoor! Staat iets op MP waarvan ik heel graag wil weten of het dak waterdicht is en de bodem nog goed, want als dat het geval is wil ik m met spoed kopen en op laten halen. Heb zo'n ding hard nodig! Ik heb eind vorige week een mailtje gestuurd, want er stond geen telefoonnummer bij. Maar nog steeds geen antwoord. Het is verdorie een bedrijf, die horen elke dag hun mail te beantwoorden, anders ben je verkeerd bezig! En je wilt toch verkopen lijkt mij? Grrr...

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:31

Ja, ik was echt geïnteresseerd. Ben het nog steeds, maar als het zo moet. En hij heeft ook meerdere advertenties staan. Die zijn ook opnieuw opgezet, maar niet uitgebreid met het: geen mail, beller is sneller.

Irritant is dat..

Edit: Ik ga kijken of ik hem uit de tent kan lokken. Heb een gezocht advertentie neergezet. Gna gna }:)

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:36

Er stond een oornetje te koop dat ik graag wou kopen.
HV polo, blauw met zilver, precies wat ik zocht.
gebruikt, tegen elk aannemelijk bod
Heb nog nooit eerder een oornetje gekocht maar wist dat ze vaak tussen de 7 en 20 euro kosten
Bieden was geen mogelijkheid in de advertentie.. Mailen dan maar..
Ik vroeg in een nette mail dat ik 11 euro wilde bieden omdat hij gebruikt was.
krijg ik terug (botheid level 2.0)

vrg pr is 30
gr.

Uhhhhh?? >;)

Captain

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:42

Moet je antwoorden:

Dn gn intrsse
GR.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:44

Captain schreef:
Moet je antwoorden:

Dn gn intrsse
GR.

Gevalletje: u vraagt, wij draaien _O-

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:44

Captain schreef:
Moet je antwoorden:

Dn gn intrsse
GR.

Haha goeie :) heb gewoon niet meer gereageerd, nog minder tekens _O-

Abeltje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:23

foxy80 schreef:
Captain schreef:
Moet je antwoorden:

Dn gn intrsse
GR.

Gevalletje: u vraagt, wij draaien _O-

Nou ik had een rot dag, maar nu niet meer lach me kapot in mn eentje *\o/*
Wat zijn sommige mensen erg.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:26

Ik heb vorige week via MP op een advertentie gereageerd van een Tinker, na 3 dagen nog geen reactie, dus nogmaals gemaild. Krijg ik de volgende dag een e-mail terug dat ze nu bezig is met een serieuze geïnteresseerde en dat er nog drie geïnteresseerden zijn die ze op volgorde van datum zal afwerken (stel je voor dat je kijkt naar wat die personen je paard kunnen bieden, maar goed) en dat ze 't zal laten weten als we nog kunnen komen kijken. Die e-mail was op woensdag. Afgelopen zondag er nog een laatste mail aan gewaagd, met de vraag of de verkoop al rond is en volledige uitleg van wat wij het paard zouden kunnen bieden (het is echt een prachtbeest en hij lijkt een gouden karakter te hebben, precies wat we zoeken, anders had ik het allang laten gaan), geen reactie gehad. En gisteren is de advertentie weer omhoog gebeld. :\ Wil je dan dat je paard een goed thuis krijgt of niet?

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:28

ik zag iemand die een sportmaatje zocht (voor zover ik het kon lezen):

hoi ik ben (naam) en woon zelf stanteg
maar dat maak tog niet uit ik doe dog mijn din zelf ik werk bij de grood drukrij
5 daagen en soms 6 en ik werk oke in drie ploegen dus lijk jij het leuk
om met mijn beder de leeren kenne dan hoor ik het wel gr

juistja :+

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:41

Ik heb enkele verstandelijk beperkten op facebook (geef/gaf ik les) en heb dus constant van dat soort berichten er tussen zitten, of gesprekjes :)
edit: terwijl één van hen dus in het echt gewoon goed kan communiceren, maar dus bij berichten niks van bakt.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:46

Ik zit te wachten totdat iemand geld overmaakt. Heel irritant. Ben normaal gewent dat als ik iets verkoop dat het binnen 2 dagen geregeld is (verkopen, geld, versturen). Maar nu dus niet. (Ja, ik weet het ben ongeduldig) Maar er is nog iemand geinteresseerd in hetzelfde boek. Niet dat ik dadelijk geen geld krijg en dat diegene die wacht het ook niet meer wil... Na hoeveel tijd is het netjes om iemand te herinneren om te betalen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:48

twee dagen :)

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:51

Thanks! Dan kan ik morgenavond gaan mailen :) Heb zondagavond de prijs afgesproken en maandagmorgen mijn bankgegevens gestuurd.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:11

Alja schreef:
twee dagen :)

Envelopje is vandaag op de bus gegaan alja!

Sanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:14

Ik kom hier ook maar even binnenvallen :)

Ik had gisteren geregeerd op een simpel boekenkastje van de ikea met 2 vakken om een hamsterkast van te maken.
Netjes een mailtje gestuurd wat ze voor het kastje wou hebben, krijg ik zojuist een mailtje terug...
Ze zegt dat ze nieuw 900 euro voor de kast heeft betaald en er nu nog minimaal 350 euro voor wil hebben... 8)7
Nou ik ben met stomheid geslagen! :Y)
900 euro voor een simpele ikea kast :? Ik kan me er niks bij voorstellen.
Het is dat de kast niet meer verkocht word door ikea, maar met een beetje googlen ben ik toch op hele andere prijzen uitgekomen.
En er word nota bene dezelde kast op marktplaats aangeboden voor 25 euro!

Het gaat trouwens om deze kast: http://knockoffs.olya.org/wp-content/up ... s_ikea.jpg

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:16

€900 voor die kast? Echt niet.

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:16

Kitten84 schreef:
Ja, ik was echt geïnteresseerd. Ben het nog steeds, maar als het zo moet. En hij heeft ook meerdere advertenties staan. Die zijn ook opnieuw opgezet, maar niet uitgebreid met het: geen mail, beller is sneller.

Irritant is dat..

Edit: Ik ga kijken of ik hem uit de tent kan lokken. Heb een gezocht advertentie neergezet. Gna gna }:)

Haha *\o/*

Ik heb zojuist een mail gehad van de man dat hij heeft wat ik zoek. Dus hij kan wel mailen!!!

Sanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:17

Vjestagirl schreef:
€900 voor die kast? Echt niet.

Dat was dus ook precies mijn eerste gedachte toen ik dat mailtje las :Y)

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:19

Ha ha, 900 voor die kast. 350 is ook belachelijk. Rare mensen op deze wereld. Misschien een 0 teveel getypt bij beide bedragen?

@kitten84: Rare man is dat. Hopelijk gaat de rest wat soepeler.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:36

Jargeau schreef:
Ik zit te wachten totdat iemand geld overmaakt. Heel irritant. Ben normaal gewent dat als ik iets verkoop dat het binnen 2 dagen geregeld is (verkopen, geld, versturen). Maar nu dus niet. (Ja, ik weet het ben ongeduldig) Maar er is nog iemand geinteresseerd in hetzelfde boek. Niet dat ik dadelijk geen geld krijg en dat diegene die wacht het ook niet meer wil... Na hoeveel tijd is het netjes om iemand te herinneren om te betalen?

Ha ha, volgens mij leest mijn koopster hier mee. Ik krijg net een mail dat het geld is overgemaakt en ik heb het zelfs al op mijn rekening staan. Helemaal goed, dus morgen verstuur ik het boek. Weer een goede ervaring, ik ben zelf gewoon te ongeduldig :) . Hopelijk verkoop ik de rest ook snel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:42

Kitten84 schreef:
Kitten84 schreef:

Irritant is dat..

Haha *\o/*

Ik heb zojuist een mail gehad van de man dat hij heeft wat ik zoek. Dus hij kan wel mailen!!!

Advertentie er even opnieuw op zetten 'alleen bellen, niet mailen'

Sanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:43

Blijkbaar ging het dus echt om een misverstand bij het kastje :')
Mevrouw heeft meerdere kasten te koop staan en dacht dat ik op haar hele grote televisie kast doelde :+
Ze wil 25 euro voor het kastje (waar ze zelf wieltjes onder gezet heeft) dus vind ik een prima prijs.
Kan hem als het goed is zaterdag op gaan halen +:)+

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:44

Haha, 900 euro voor dat kastje was inderdaad wat veel :') Toch nog fijn dat het goed is gekomen :P

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:48

Ik heb weer een positief verhaal te melden!

Net een camera erop gezet, eenvoudig dingetje van fuji. En hij is nu al verkocht voor mijn vraagprijs! :D