Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kitten84 schreef:Ja, ik was echt geïnteresseerd. Ben het nog steeds, maar als het zo moet. En hij heeft ook meerdere advertenties staan. Die zijn ook opnieuw opgezet, maar niet uitgebreid met het: geen mail, beller is sneller.
Irritant is dat..
Edit: Ik ga kijken of ik hem uit de tent kan lokken. Heb een gezocht advertentie neergezet. Gna gna
Jargeau schreef:Ik zit te wachten totdat iemand geld overmaakt. Heel irritant. Ben normaal gewent dat als ik iets verkoop dat het binnen 2 dagen geregeld is (verkopen, geld, versturen). Maar nu dus niet. (Ja, ik weet het ben ongeduldig) Maar er is nog iemand geinteresseerd in hetzelfde boek. Niet dat ik dadelijk geen geld krijg en dat diegene die wacht het ook niet meer wil... Na hoeveel tijd is het netjes om iemand te herinneren om te betalen?
Kitten84 schreef:Kitten84 schreef:Ja, ik was echt geïnteresseerd. Ben het nog steeds, maar als het zo moet. En hij heeft ook meerdere advertenties staan. Die zijn ook opnieuw opgezet, maar niet uitgebreid met het: geen mail, beller is sneller.
Irritant is dat..
Edit: Ik ga kijken of ik hem uit de tent kan lokken. Heb een gezocht advertentie neergezet. Gna gna
Haha![]()
Ik heb zojuist een mail gehad van de man dat hij heeft wat ik zoek. Dus hij kan wel mailen!!!