Toen ik 68 eiren vond in de bak van mijn wandelende takken. 4 tot 6 maand wachten en ik heb jonkie's! *PSG 195 – Sungaya inexpectata* Niet mijn dieren.
blensink
Geplaatst: 06-04-13 23:10
De papagaai van mijn vriendin vanavond ging met haar dansen
Wauw 68 wandelende takken erbij strakjes je hebt er al zoveel Spruitjee super gedaan Robijntjah je maakt me nieuwsgierig
Ik moest vanmorgen weer even lachen om mijn eigen lompheid Stapte mijn bed uit en dacht "au mijn enkel", toen bedacht ik me dat ik me 2 dagen omver heb laten trekken door een pony van 85 centimeter groot tijdens het longeren, waarbij ik mijn enkel heb gekneusd
Merileth
Geplaatst: 09-04-13 17:42
Alle lieve reacties die ik op mailtjes gekregen heb. Ik heb dit weekend mijn enkel danig bezeerd, niets gebroken maar zit wel 5 dagen in het gips. Kon daardoor gisteren niet naar school om tentamen te maken (iets met gips zit er sinds eergisteren om en mag er absoluut niet op steunen - geen goede combi), en heb dus netjes mentor en decanaat een mailtje gestuurd.
En stiekem heb ik ook wel een beetje gelachen om hoe ik mijn enkel bezeerd heb, hoewel ik er ontzettend van baalde. We hadden een vrijwilligersfeestje, met daarbij dit ding. De hele tijd al dat hij overeind was werd er eeehm, niet echt voorzichtig mee om gegaan. Als je bovenin bent gewoon loslaten enzo, groot risico voor enkels dus. Affijn, het ging de hele dag al goed, en toen we met de spelletjes begonnen, en ik boven was, dacht ik me ook wel gewoon te kunnen laten vallen, net als iedereen al de hele dag deed. Zeker aangezien het er om ging welk team het meeste die band aan kon tikken. Ik landde op mijn voet en klapte vól door mijn enkel. Om 16.00 begonnen de spelletjes, en om 16.05 lag ik beneden. Lekker wel het eerste punt gescoord. En that's it. Kan er beter om lachen dan er om huilen, dus dat doe ik dan ook maar.