Als die er nog is, heb ik stiekem een beetje hoop dat die Aztec shorts er ook ergens is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is gewoon een kwestie van wennen.
Laatste keer dat ik zo'n ding aan heb gehad is ook alweer een jaar geleden en inmiddels 15kg afgevallen, dus binnenkort maar even opnieuw proberen dan, haha. Dinniej schreef:Ah jawel, die staan iedereen.Is gewoon een kwestie van wennen.
Ik heb zelf vrij stevige benen, maar het ziet er niet al te misselijkmakend uit als ik een shorts aan heb.
Maar trek vooral aan waar je je prettig in voelt
Bij mijn shorts zit er nog gewoon wat ruimte bij m'n benen, en ik heb ook geen heupen die eroverheen bulken.
Kwestie van de juiste maat kopen. Dinniej schreef:Jumpsuits ben ik het mee eens, maar ook als je stevige benen hebt kun je een shorts uitkiezen die niet als een worst om je heen zit.Bij mijn shorts zit er nog gewoon wat ruimte bij m'n benen, en ik heb ook geen heupen die eroverheen bulken.
Kwestie van de juiste maat kopen.

) maar die playsuit geeft me een beter figuur dan een gewone short met een strappless tshirtje erop vind ik.
Maar ik heb 'm vorige zomer/lente alleen thuis gedragen

.
Ik ben echt zwaar verslaafd aan zonnebrillen en de mijne zijn allemaal kwijtgeraakt in Barcelona, dus nu weet ik waar ik een leuke nieuwe kan halen
Hoeveel was die?
maar zie het gewoon te vaak :p