[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:22

Ja die jurk vind ik ook heel mooi! Maar met een bh zou ik niet zo snel doen, is zonde. Weet niet of je met die plakdingen overweg kunt? Ik niet, maar bij sommige mensen schijnt het te helpen :P

AnniekSolana

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:34

Je hebt ook gewoon Bh's gewoon met beugel en voorgevormde cup en dat is dan strapless en aan de zijkant waar normaal dan de band zit die op je rug zit, daar zitten plakkers (en da's echt stevige plakzooi) en die moet je dan vastplakken en dan heb je dus eigenlijk gewoon een bh aan. (Snap je het een beetje?).
Alleen of het heel goed blijft zitten durf ik niet te zeggen..

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:36

Ooh die is echt heel mooi! :j Maar zonder BH zou ik ook niet doen nee! :n

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 21:44

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:44

die trui van de eerste foto!! <3

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:45

Zit al te denken of een vest erover leuk zou zijn. Het is maar voor uurtje of twee en bij iemand thuis.
*Edit: Kleur is ook koraal. Had liever echt roze gehad*
Laatst bijgewerkt door Davinia_ op 09-12-12 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:46

Die trui inderdaad <3

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 22:09

Afbeelding
De laarsjes van de zara!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Liefde liefde liefde voor deze tas <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mooooi jasje <3

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:15

Gianti schreef:
ooooh knot, ik las tot 3x toe kont :')

Ik ben een ramp met dingen met mijn haar, iemand die les geeft hier :')

Ja hoor kom maar langs :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:20

Respect voor degene die mijn haar in een knot kan krijgen. :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:21

Ik moet volgens mij eerst opzoek gaan naar een goeie kapper := mijn haar klit zo ongeloofelijk snel :X

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:22

Ik draag mijn haar eigenlijk bijna altijd in een knot, vind het zo vervelend als het los hangt.
Ik neem me wel vaak voor om het los te houden, maar uiteindelijk eindigt het toch bijna altijd
in een knot..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 22:23

Knot doe ik trouwens gewoon altijd, mn hoofd op de kop, haar beetje opfrummelen, stiekje erin. Klaar. Maar ik heb heel erg makkelijk haar, gelukkig. Een grote bos krullen, die eigenlijk altijd goed zit. Geen klitten oid.. Maar ik ben er ook wel heel erg voorzichtig mee, dure shampoo's, maskers.. Om de 6 weken bijpunten en highlighten.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:24

Boself schreef:
Respect voor degene die mijn haar in een knot kan krijgen. :')

Ik ruik een uitdaging.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:26

CCCCC schreef:
Knot doe ik trouwens gewoon altijd, mn hoofd op de kop, haar beetje opfrummelen, stiekje erin. Klaar. Maar ik heb heel erg makkelijk haar, gelukkig. Een grote bos krullen, die eigenlijk altijd goed zit. Geen klitten oid.. Maar ik ben er ook wel heel erg voorzichtig mee, dure shampoo's, maskers.. Om de 6 weken bijpunten en highlighten.
Even in je profiel gespiekt.. Prachtig haar heb je! Nog tips qua producten? Ik heb ook redelijk
lang haar en blijf altijd opzoek naar fijne producten. Gebruik nu altijd Dove nourishing shampoo en conditioner en
olie in de punten.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:29

CCCCC schreef:

Netjes!! Ik ben niet zo super punctueel met kapper enz. Ga meestal 3x per jaar, kleuren doe ik sowieso niet meer dus dat scheelt al. Wel goede shampoo en spul er in na het wassen. Dat doe ik dan ook tussendoor nog. Was het altijd heel weinig, mijn haar is nooit vies of vet en dat weinig wassen scheelt heel erg.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:30

CCCCC schreef:

Lekker hoor! Bij mij zit het nog altijd te strak en moet nonchalant en er steken allemaal sprieten uit.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 22:45

Sem_ schreef:
Even in je profiel gespiekt.. Prachtig haar heb je! Nog tips qua producten? Ik heb ook redelijk
lang haar en blijf altijd opzoek naar fijne producten. Gebruik nu altijd Dove nourishing shampoo en conditioner en
olie in de punten.

Shampoo heb ik of gewoon Andrelón, en dan perfecte krul + conditioner + masker + serum. Of van Sebastian, maar dat is echt enorm duur. Haalt wel alle siliconen e.d. uit je haar. Daarbij gebruik ik een cocos masker voor mn lengtes, ook vanwege de highlights. Die kan je gewoon bij de Kruidvat kopen, kost geloof ik zo'n 5/6 euro per tube. Is echt heerlijk spul! En je haar ruikt daarna echt zo lekker. Daarna na het wassen maak ik het handdoekdroog en dan gaat er een beschermende spray overheen van l 'oreal geloof ik. Daarna in een knot op laten drogen en verder gebruik ik nauwelijks haarlak of mouse oid. En sowieso geen Syoss, dat is echt écht rommel.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:46

Ik gebruik nu Syoss, wat een klote shampoo, ben blij als de fles op is. Van Andrelón kreeg ik een allergische reactie, Guhl vind ik tot nu toe het fijnst

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:50

Dove Nourishing Oil Care heet de shampoo en conditioner die ik gebruik voluit, vind hem heel fijn!
Normaal kopen mijn moeder en ik vrijwel nooit dezelfde shampoo opnieuw maar deze wel. :j Ze zijn
met Argan Olie, al zal er waarschijnlijk niet zoveel van in zitten. Maar mijn moeder en ik hebben
allebei heel fijntjes haar dus ik kan me voorstellen dat het op dik haar een ander effect heeft.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:51

ga ik eens opzoeken!

Denk dat mijn stijltang maar moet weggooien, hoe ik went of keert, mijn haar wordt er niet stijl van.... grrr....

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 22:53

Syoss is sowieso echt rommel. Een goede vriendin van mij is kapster en die heeft me echt verboden om het te kopen.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:03

Syoss leek me vanaf het begin al niet zo haha!
Ik zit nu een beetje in een tussenfase, gebruikte eerste shampoo en conditioner van CHI.
Dat is alleen een beetje duur dus doe nu even met wat er staat thuis tot ik weer wat geld heb om nieuwe te kopen hihi :Y)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:11

Ik heb alles van Guhl (shampoo en serum) en dat bevalt tot nu toe het beste. Dat serum smeer ik er in na het wassen en dagje tussendoor. Ik laat het los drogen in de nacht en de andere nachten vlecht in het helemaal in.
En gelspray gebruik ik om het een beetje volume te geven, meestal van loreal of wella.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:18

Davinia_ schreef:
Ik ben nog steeds op zoek naar een roze jurk voor een thema feest.
Deze vond ik erg mooi en maar 6,95. Maar die open rug houdt me tegen, want ik moet gewoon een bh aan:
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 20467-133/

Wat zouden jullie doen?

OMG in love!
ja doen!!! Je hebt ook speciale 'bh-plakkers'