Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:Even in je profiel gespiekt.. Prachtig haar heb je! Nog tips qua producten? Ik heb ook redelijkKnot doe ik trouwens gewoon altijd, mn hoofd op de kop, haar beetje opfrummelen, stiekje erin. Klaar. Maar ik heb heel erg makkelijk haar, gelukkig. Een grote bos krullen, die eigenlijk altijd goed zit. Geen klitten oid.. Maar ik ben er ook wel heel erg voorzichtig mee, dure shampoo's, maskers.. Om de 6 weken bijpunten en highlighten.
CCCCC schreef:Knot doe ik trouwens gewoon altijd, mn hoofd op de kop, haar beetje opfrummelen, stiekje erin. Klaar. Maar ik heb heel erg makkelijk haar, gelukkig. Een grote bos krullen, die eigenlijk altijd goed zit. Geen klitten oid.. Maar ik ben er ook wel heel erg voorzichtig mee, dure shampoo's, maskers.. Om de 6 weken bijpunten en highlighten.
CCCCC schreef:Knot doe ik trouwens gewoon altijd, mn hoofd op de kop, haar beetje opfrummelen, stiekje erin. Klaar. Maar ik heb heel erg makkelijk haar, gelukkig. Een grote bos krullen, die eigenlijk altijd goed zit. Geen klitten oid.. Maar ik ben er ook wel heel erg voorzichtig mee, dure shampoo's, maskers.. Om de 6 weken bijpunten en highlighten.
Sem_ schreef:Even in je profiel gespiekt.. Prachtig haar heb je! Nog tips qua producten? Ik heb ook redelijk
lang haar en blijf altijd opzoek naar fijne producten. Gebruik nu altijd Dove nourishing shampoo en conditioner en
olie in de punten.
Davinia_ schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een roze jurk voor een thema feest.
Deze vond ik erg mooi en maar 6,95. Maar die open rug houdt me tegen, want ik moet gewoon een bh aan:
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 20467-133/
Wat zouden jullie doen?