Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:10

BounceBabe schreef:
De geboorte van puppy's. Het kwam eruit als iets zwarts en later toen ik wat zag over bolletje slikkers dacht ik dat het dat was. Want die bevalling leek zo op die dingen! :D

_O- _/-\o_

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:08

_/-\o_ _/-\o_

LisannePruts

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:16

Ik dacht vroeger dat er altijd een verwarming in mijn buik zat omdat mam altijd zei dat ik genoeg moest eten want anders bleef mijn kacheltje niet branden..

en een kabouter in het stoplicht en als je op het knopje drukt dat ie dan wakker wordt... en ik maar kei leuk dehele tijd op het knopje drukken en schreeuwen wakker worden..

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:02

Ahum lekker beschamend maar jullie mogen meegenieten. Op vakantie in Spanje heb ik als klein meisje (jaar of 5 denk ik) met mijn vinger tussen de deur gezeten. Vingertopje er zo goed als af, 8 hechtingen en het zat weer vast.

Maar het enige dat een jong kind op vakantie wil is : zwemmen!!!

En dat kon dus niet met het verband. Mijn ouders kwamen tot een geniale conclusie... Want wat beschermd tegen water en past om een vinger? Exactly een condoom...

Ik had geen idee wat het was, maar vond het zo lekker smaken..
Moet een raar gezicht zijn geweest voor andere mensen. Een kind van 5 sabbelend aan een condoom om d'r vinger :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:04

Hahaha, die is leuk :')

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:10

renee16 schreef:
Ahum lekker beschamend maar jullie mogen meegenieten. Op vakantie in Spanje heb ik als klein meisje (jaar of 5 denk ik) met mijn vinger tussen de deur gezeten. Vingertopje er zo goed als af, 8 hechtingen en het zat weer vast.

En dat kon dus niet met het verband. Mijn ouders kwamen tot een geniale conclusie... Want wat beschermd tegen water en past om een vinger? Exactly een condoom...

Moet een raar gezicht zijn geweest voor andere mensen. Een kind van 5 sabbelend aan een condoom om d'r vinger :')

Ik zie dit al helemaal voor me :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:44

Hahaha, geniaal! :))

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 20:00

(stille meelezer)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 20:22

Weet nog dat ik een jaar of 12 was en met ene vriendin in de bijenkorf toen een aziatische moeder het hoofd van haar kind uit de kinderwagen duwde en het kind precies over de gloednieuwe schoenen van m'n vriendin liet overgeven :r

elise21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:11

Ik bleef bij mijn opa en oma slapen en mocht bij mijn oma in bed.
Midden in de nacht maakte ze me wakker en zei dat ze het lichtje niet kon vinden of ik hem even aan kon doen.
En toen deed ik het lichtje aan en keek naar haar voeten.
Was ze dus in haar slaap helemaal omgedraaid.
Wat hebben we gelachen toen :')

En ja ik heb ook een slechte ervaring met de wc's in Frankrijk.
We stopten bij een tankstation om daar naar de wc te gaan.
We liepen dat gebouwtje binnen en aan je linker kant waren allemaal hokjes (zo der deur volgensmij)
En de wc's waren zegmaar van die soort douchebakken?
Toen keek ik in de eerste wc lag wr zo'n drol.
Was zoo vies :(
Sinds dien heb ik ook niks meer met Frankrijk en ga ook nooit meer naar de wc bij Franse tankstations

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:16

Kyar schreef:
Wat me altijd bij is gebleven ;

Ik was op concours hippique , en daar stonden een aantal arbabieren.
Was er heel erg van onder de indruk , schitterende paarden.

Op een gegeven moment stond ik bij het ponyrijden, en 1 van de arabieren kwam aanlopen met een megal*l
Die had dus net gedekt, ik was er zo van onder de indruk dat ik het er dagen later nog over had.

En natuurlijk moest ik eerst nog even vragen of die van papa ook zo groot was dan LOL

wordt er op het concours hippique bij het paardrijden gedekt? >;)

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:44

Citaat:
Ik geloofde ook in Sinterklaas en de Paashaas, dus ja... :')
Vroeg me alleen wel af waarom hij die worst niet gewoon op at maar mee liep te zwaaien...

omg hahaha _/-\o_

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:55

1. Ik was met mijn mama ergens aan het wandelen en er liep een al wat oudere vrouw voor ons, en opeens viel die vrouw en mijn moeder ging haar helpen en ik huilen huilen gewoon krijsen...
Er liepen daar nog twee vrouwen die mij pakte en vroegen waarom ik huilde : :')

Tot op de dag van vandaag weet ik nog altijd niet waarom ik huilde... :+

2. Mijn oma had een parkiet en die was doodgegaan en ze had hem uit de kooi gehaald en toen moest ze huilen, en ik zei vol overtuiging : 'geeft niks oma we doen er batterijen in en dan doet ie het weer' :+

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 23:07

ohja ik weet ook nog dat ik altijd zo geobsedeerd was door baby'tjes en ik ging naar vrouwen toe die een baby'tje bij hadden en zei recht in hun gezicht: "en hoe was de bevalling"
Ik was 4 jaar. :+

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 23:51

Ik weet niet of ik hem al geplaatst had, maar deze vond ik best k*t

Ik was 4 ofzo en had een konijntje.
Ik ging met mn ouders naar mn opa en oma, deed mn schoenen aan en de deur open...
Lag mn konijn daar voor de deur, zonder hoofd -O-
waarschijnlijk had iemand hem gewoon vermoord, zag er recht door t midden gehakt uit...
Misschien met de schep ofzo?

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 00:00

Ik zat in groep 3.
Ik wou zeer graag op de schommel, maar daar zat een jongen van groep 8 op.
Dus ik vragen of ik op die schommel mocht, maar dat mocht alleen als ik goed luisterde.
Begon hij me iets uit te leggen over het uiteinde van een ballon, ik snapte er werkelijk niks van. Alleen dat uiteinde van die ballon was me bijgebleven.
Uiteindelijk zei hij laat maar en ging hij weg.

Pas in de 2e klas kreeg ik door wat hij me duidelijk wou maken :')

--
Ik vond ook een keer een spuit op straat terwijl ik met mijn moeder liep. Geen idee wat die spuit inhield enzo dus ik liep ermee naar mijn moeder. Zij zei gelijk dat ik dat ding moest terugleggen. Ik snapte dat niet.

Nu ik terug denk wil ik niet weten wat er ooit met die spuit is gebeurd :'x

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 00:38

renee16 schreef:

Dit is gewoon het beste dat ik vandaag gezien/gelezen heb!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 15:29

hahah geweldig, ben halverwege met lezen, maar wil vast reageren, want er schiet me van alles te binnen.

ik werd toen ik 10 was ofzo geopereerd aan mijn amandelen. Lag na de operatie op de zaal weer te slapen, was zo moe nog van de narcose. werd ik wakker gemaakt door de zuster omdat ik voor controle naar de KNO arts moest en dat als alles goed was, ik naar huis mocht. maar ik wou helemaal niet naar huis, ik wou slapen, ben toen superboos geworden op die zuster :')

en in groep 1 gingen we verven, had je zon bakje met allemaal verschillende kleurtjes ver. en toen ging ik ze allemaal mengen en voelde ik me heel stoer, tot ik straf kreeg :')

en we hebben zon 8 jaar op een camping in de buurt gestaan. en als we dan boodschappen gingen doen ofzo, moesten we langs de slager. Alleen boven de slager waren hele grote ramen, waar al die dieren hingen :r

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 15:57

Dat mijn broer mijn zus met een minigolfstok onder haar kin sloeg,heel hard.Ze stond dus te dicht bij.
Met als gevolg een doktersbezoek en ik vergeet nooit meer het gekrijs van mijn zus en het gezicht van
Mijn broer.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 16:11

Mijn zusje had eens wat...

Ze was ongeveer 3 jaar toen haar amandelen eruit gingen. Na de operatie lag ze op de zaal met allemaal andere kinderen. Op die zaal was een verpleger, een hele grote zwarte Surinaamse man, inclusief met een Surinaams accent. Mijn zusje word wakker en ziet die man op haar af komen. Mijn zusje krijgt een grote glimlach op haar gezicht, wijst naar die man en zegt: Piet! En die man: Als jij mij Piet wil noemen mag jij mij Piet noemen. Wil je een ijsje of een bakje vlaaa...

_O-

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 16:14

heidy_wilco schreef:

Ze was ongeveer 3 jaar toen haar amandelen eruit gingen. Na de operatie lag ze op de zaal met allemaal andere kinderen. Op die zaal was een verpleger, een hele grote zwarte Surinaamse man, inclusief met een Surinaams accent. Mijn zusje word wakker en ziet die man op haar af komen. Mijn zusje krijgt een grote glimlach op haar gezicht, wijst naar die man en zegt: Piet! En die man: Als jij mij Piet wil noemen mag jij mij Piet noemen. Wil je een ijsje of een bakje vlaaa...

_O-

Ik zou me echt kapot schrikken als er zo iemand opeens lang mijn bed staat

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 16:16

Lisannuuh schreef:
heidy_wilco schreef:

_O-

Ik zou me echt kapot schrikken als er zo iemand opeens lang mijn bed staat

Nou zeg :')

Hij zag dat mijn zusje wakker werd, toen kwam hij eraan. Dat is al wat minder eng...

Ze lag trouwens met kinderen van een jaar of 10 op de afdeling, mijn zusje was de jongsten, maar de ouderen vonden hem een beetje eng :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 16:18

In het ziekenhuis.. Was een jaar of 5 a 7?

De eerste keer dat ik een cliniclown zag.. Jammer dat er geen foto is van mn gezicht op dat moment is XD

Ik dacht, wat heeft die voor kleren aan?!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 16:19

Ik weet nog dat we op vakantie waren in Borculo en een meisje van de boerderij aan de overkant ons (mijn zus en ik, we waren toen iets van 5 en 8, jaren 60) de beer zou laten zien. Groot was onze verbazing dat een beer een mannetjesvarken bleek te zijn. Hij zat op z´n gat, dat weet ik nog.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:05

Jeeetje wat een geweldig topic!

Ik weet nog heel goed dat ik buisjes kreeg (in mijn oren) en tegelijkertijd gingen bij mijn zus de keelamandelen eruit. Dus werd ik wakker op die slaapzaal en mijn zus kreeg allemaal ijs en weet ik wat nog meer. En ze lachtte me vet hard uit dat ik niks mocht, dus ik stennis schoppen en toen kreeg ik ook iets (lange vingers) en ik ben me een partij beroerd gewordeb joh! :r

En toen 's avonds thuis aan tafel, het was al een vreemde gewaarwording dat ik pap had HOREN koken in de keuken (ik hoorde voor de buisjes extreem slecht). Aan tafel ben ik doodziek geworden van de herrie en ik heb huilend geschreeuwd dat iedereen stil moest doen, terwijl mijn ouders en broers en zus gewoon normaal aan het eten waren. Maar ik werd echt helemaal leip van het geluid van het bestek..

Eentje van mijn vriend:
Toen hij jong was, was hij met de fiets op pad (alleen) en hij was gaan kijken hoe een man met een bosmaaier (zo'n grote gras maaier aan de tractor) de berm maaide. En ineens vlogen er allemaal katjes en een grote kat in stukken door de lucht. Toen is die man afgestapt en die heeft de katjes die nog leefden doodgeslagen tegen de vangrail. (Hij wilde ze ook niet langzaam dood laten bloeden en er was geen redden meer aan)
Mijn vriend is daar toen zó van geschrokken!