BounceBabe schreef:De geboorte van puppy's. Het kwam eruit als iets zwarts en later toen ik wat zag over bolletje slikkers dacht ik dat het dat was. Want die bevalling leek zo op die dingen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renee16 schreef:Ahum lekker beschamend maar jullie mogen meegenieten. Op vakantie in Spanje heb ik als klein meisje (jaar of 5 denk ik) met mijn vinger tussen de deur gezeten. Vingertopje er zo goed als af, 8 hechtingen en het zat weer vast.
Maar het enige dat een jong kind op vakantie wil is : zwemmen!!!
En dat kon dus niet met het verband. Mijn ouders kwamen tot een geniale conclusie... Want wat beschermd tegen water en past om een vinger? Exactly een condoom...
Ik had geen idee wat het was, maar vond het zo lekker smaken..
Moet een raar gezicht zijn geweest voor andere mensen. Een kind van 5 sabbelend aan een condoom om d'r vinger
Kyar schreef:Wat me altijd bij is gebleven ;
Ik was op concours hippique , en daar stonden een aantal arbabieren.
Was er heel erg van onder de indruk , schitterende paarden.
Op een gegeven moment stond ik bij het ponyrijden, en 1 van de arabieren kwam aanlopen met een megal*l
Die had dus net gedekt, ik was er zo van onder de indruk dat ik het er dagen later nog over had.
En natuurlijk moest ik eerst nog even vragen of die van papa ook zo groot was dan LOL
renee16 schreef:Ahum lekker beschamend maar jullie mogen meegenieten. Op vakantie in Spanje heb ik als klein meisje (jaar of 5 denk ik) met mijn vinger tussen de deur gezeten. Vingertopje er zo goed als af, 8 hechtingen en het zat weer vast.
Maar het enige dat een jong kind op vakantie wil is : zwemmen!!!
En dat kon dus niet met het verband. Mijn ouders kwamen tot een geniale conclusie... Want wat beschermd tegen water en past om een vinger? Exactly een condoom...
Ik had geen idee wat het was, maar vond het zo lekker smaken..
Moet een raar gezicht zijn geweest voor andere mensen. Een kind van 5 sabbelend aan een condoom om d'r vinger
heidy_wilco schreef:Mijn zusje had eens wat...
Ze was ongeveer 3 jaar toen haar amandelen eruit gingen. Na de operatie lag ze op de zaal met allemaal andere kinderen. Op die zaal was een verpleger, een hele grote zwarte Surinaamse man, inclusief met een Surinaams accent. Mijn zusje word wakker en ziet die man op haar af komen. Mijn zusje krijgt een grote glimlach op haar gezicht, wijst naar die man en zegt: Piet! En die man: Als jij mij Piet wil noemen mag jij mij Piet noemen. Wil je een ijsje of een bakje vlaaa...
Lisannuuh schreef:heidy_wilco schreef:Mijn zusje had eens wat...
Ze was ongeveer 3 jaar toen haar amandelen eruit gingen. Na de operatie lag ze op de zaal met allemaal andere kinderen. Op die zaal was een verpleger, een hele grote zwarte Surinaamse man, inclusief met een Surinaams accent. Mijn zusje word wakker en ziet die man op haar af komen. Mijn zusje krijgt een grote glimlach op haar gezicht, wijst naar die man en zegt: Piet! En die man: Als jij mij Piet wil noemen mag jij mij Piet noemen. Wil je een ijsje of een bakje vlaaa...
Ik zou me echt kapot schrikken als er zo iemand opeens lang mijn bed staat