Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
.
' maar dan ffe leuker verwoord maar ik heb nu even geen inspiratie :p Monster_tos schreef:Oew leuk leukJammer dat er nog niet gezoend is! Ik heb ook ooit een date gehad met een jongen die geen initiatief durfde te nemen. Na een half uur moed verzamelen heb ik hem gevraagd of we nog gingen zoenen
En nog geen tel later stonden we in elkaar gestrengeld in een steegje

blauw00gje schreef:Monster_tos schreef:Oew leuk leukJammer dat er nog niet gezoend is! Ik heb ook ooit een date gehad met een jongen die geen initiatief durfde te nemen. Na een half uur moed verzamelen heb ik hem gevraagd of we nog gingen zoenen
Moet je wel zeker weten dat hij jou ook leuk vindt. Kan me voorstellen dat het anders een enorme afknapper is
Maar daar wist ik niks van
Hij was er van overtuigd dat we na die zoen een relatie hadden
. Heb het maar zo gelaten, en zijn uiteindelijk toch bijna een jaar bij elkaar geweest
Monster_tos schreef:blauw00gje schreef:
Moet je wel zeker weten dat hij jou ook leuk vindt. Kan me voorstellen dat het anders een enorme afknapper is
Mwah daar was ik vrij zeker van, heb hem leren kennen toen ik een bijbaantje had bij Talant. Hij had daar een bijbaantje in de technische dienst. Als ik begon was hij net klaar, maar dan bleef ie de hele avond om gitaar voor mij te spelen terwijl ik werkte![]()
Een week na deze date zei hij: We hebben al een week verkeringMaar daar wist ik niks van
Hij was er van overtuigd dat we na die zoen een relatie hadden
. Heb het maar zo gelaten, en zijn uiteindelijk toch bijna een jaar bij elkaar geweest

Domper voor mij hahaha.
Monster_tos schreef:Oew leuk leukJammer dat er nog niet gezoend is! Ik heb ook ooit een date gehad met een jongen die geen initiatief durfde te nemen. Na een half uur moed verzamelen heb ik hem gevraagd of we nog gingen zoenen
. Ben normaal helemaal niet zo'n flapuit, maar kreeg een kus en dacht: 'Is dat alles?' En voor ik het wist had ik het ook gezegd
! Wel leuk dat het een fijne date was uiteraard, maar inderdaad; nu is het aan hem vind ik