Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 01:01

hmm niets gebeurd.. jammer hoor.
leuk dat het zo gezellig was.

wanneer moeten jullie weer naar school?
ik zou of even afwachten.. of inderdaad iets sturen van, ik vond het heel gezellig vanavond... de volgende zet is voor jou of zo.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 01:07

Hihi toch nog even een sms'je gestuurd dt ik een hele leuke avond heb gehad met hem. Kreeg terug: ik vond het ook hartstikke gezellig! Hihihihi <3

Jullie snappen nu toch wel dat ik die big smile niet meer van mijn gezicht af krijg :D

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 01:08

Jeej! :D

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 06:06

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Date zit er weer op! Helaas niks gebeurd.. Misschien is die zelf ook verlegen en durft die niet de eerste stap te zetten..

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 08:58

Ooow wat frustrerend nu weten we nog niet of hij meer wil of niet!! :p

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:04

Jeej :D

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:07

veel succes dan op school vandaag, hopenlijk is het niet zo ongemakkelijk als gisteren

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:21

*kruipt ook uit meeleeshoek* Jammer dat er niks 'gebeurt' is... maar goed teken dat het zo gezellig was! Ik ben nogsteeds benieuwd hoe dit af gaat lopen, hopelijk snapt die jongen dat het nu aan hem is en gaat ie daar ook werk van maken!

Ohja, tis al vaak gezegd, maar hartstikke stoer van je dat je tot nu toe zo door hebt gezet TS! Ik doe het je niet na.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:41

Oh wat fijn TS!! :D
En idd, nu is de zet aan hem, want liefde komt uiteindelijk van twee kanten he :P
Dat heb ik op een gegeven moment ook gedaan. Eerst hoorde ik een tijd niks en toen nodigde ie mij uit <3

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:32

Wat leuk joh!!! :D

Dat er niks is gebeurd wil niks zeggen... Jongens zijn net zo twijfelachtig/onzeker om zoiets aan te pakken als meiden hoor. Dat hij het ook heel leuk heeft gehad zal hij vast niet over liegen, anders had je het wel gemerkt aan zijn houding gedurende de avond. Nee, serieus, je bent goed op weg gok ik :D.
Ik heb met mijn ex ook de eerste 5x initiatief moeten nemen ofzo :+.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:39

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad!
Nu is inderdaad de beurt aan hem. Ben benieuwd *D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:05

En nu een beetje blijven flirten over de sms! (En als je hem weer ziet natuurlijk).
Ik vind dat je best zoiets kan zeggen als 'nou nu is het jouw beurt om iets te bedenken om samen te gaan doen, ik wacht in spanning af! ;) ' maar dan ffe leuker verwoord maar ik heb nu even geen inspiratie :p

Maar dan is t duidelijk dat jij nog een keer wilt afspreken en dat hij daar het initiatief voor moet nemen.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:20

Oew leuk leuk :D Jammer dat er nog niet gezoend is! Ik heb ook ooit een date gehad met een jongen die geen initiatief durfde te nemen. Na een half uur moed verzamelen heb ik hem gevraagd of we nog gingen zoenen :') En nog geen tel later stonden we in elkaar gestrengeld in een steegje :j

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:23

Wat jammer TS! Geen idee of je het allemaal al hebt gelezen, maar wij hebben hier hele theorieën bedacht :')
Komt vast wel goed! Al zou ik niet zulke berichtjes sturen van:'nu is het aan jou'

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:27

_/-\o_
Monster_tos schreef:
Oew leuk leuk :D Jammer dat er nog niet gezoend is! Ik heb ook ooit een date gehad met een jongen die geen initiatief durfde te nemen. Na een half uur moed verzamelen heb ik hem gevraagd of we nog gingen zoenen :') En nog geen tel later stonden we in elkaar gestrengeld in een steegje :j

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:44

Monster_tos schreef:

_O-

Moet je wel zeker weten dat hij jou ook leuk vindt. Kan me voorstellen dat het anders een enorme afknapper is :=

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:54

Super fijn dat je een leuke avond hebt gehad TS! =D

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:14

blauw00gje schreef:
Monster_tos schreef:

_O-

Moet je wel zeker weten dat hij jou ook leuk vindt. Kan me voorstellen dat het anders een enorme afknapper is :=

Mwah daar was ik vrij zeker van, heb hem leren kennen toen ik een bijbaantje had bij Talant. Hij had daar een bijbaantje in de technische dienst. Als ik begon was hij net klaar, maar dan bleef ie de hele avond om gitaar voor mij te spelen terwijl ik werkte :)
Een week na deze date zei hij: We hebben al een week verkering :D Maar daar wist ik niks van :P Hij was er van overtuigd dat we na die zoen een relatie hadden :') . Heb het maar zo gelaten, en zijn uiteindelijk toch bijna een jaar bij elkaar geweest :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:19

Monster_tos schreef:
blauw00gje schreef:
_O-

Mwah daar was ik vrij zeker van, heb hem leren kennen toen ik een bijbaantje had bij Talant. Hij had daar een bijbaantje in de technische dienst. Als ik begon was hij net klaar, maar dan bleef ie de hele avond om gitaar voor mij te spelen terwijl ik werkte :)
Een week na deze date zei hij: We hebben al een week verkering :D Maar daar wist ik niks van :P Hij was er van overtuigd dat we na die zoen een relatie hadden :') . Heb het maar zo gelaten, en zijn uiteindelijk toch bijna een jaar bij elkaar geweest :)

Haha ja, in zo'n geval ;)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 12:21

Ik vind het leuk om te horen dat iedereen ook zo blij is voor me, heel fijn :D
Ik ben vandaag vrij dus ik zie hem maandag pas weer helaas.. Zoenen had ook zeker niet kunnen gebeuren vanwege mn (gelukkige niet opvallende) koortslip, maar handje vast houden had ik stiekem wel opgehoopt maar tijdens het lopen hield ie telkens zn handen over elkaar of in zn jaszak :') Domper voor mij hahaha.

Ja nu is het aan hem.... Maar ik ben denk ik echt te ongeduldig om daar wéér op te wachten. De bioscoop bijvoorbeeld is ook al een maand geleden!

Dus nu ben ik nog niet veel verder hoe het zit en of ik meer kan verwachten zeg maar. Daar had ik gister echt het lef niet voor om te vragen. Ik kan idd wel zo'n uitdagend smsje sturen van; de volgende date is aan jou! Maar dadelijk wil hij dat niet of ziet hij het niet als date :')

Ik word steeds onzekerder en dat komt volgens mij alleen maar omdat ik hem steeds leuker ga vinden... <3

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:22

Monster_tos schreef:

Heb ik ook wel eens gedaan :'). Ben normaal helemaal niet zo'n flapuit, maar kreeg een kus en dacht: 'Is dat alles?' En voor ik het wist had ik het ook gezegd :')

ShannonJuulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:29

Hartstikke leuk TS! Ik ben toch wel heel benieuwd of hij jou nou ook zo leuk vindt haha.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:31

Het is nu inderdaad wel een beetje aan hem ja. Moet wel van beide kanten komen!! Eerst maar even afwachten, kijken hoe het maandag gaat :)

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:43

Wie weet heeft hij ook wel zo'n volledig topic over TS :')! Wel leuk dat het een fijne date was uiteraard, maar inderdaad; nu is het aan hem vind ik :D

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 12:47

Ja 36 bladzijdes verder in dit topic, 2 dates gehad, maar uiteindelijk weet ik nog niks :P

Het liefst blijf ik de hele dag met hem smsen, dat vind ik altijd leuk en fijn om te doen met diegene die ik leuk vind.. Alleen moeten ook de smsjes vanuit mij komen en is hij een slechte smsert en is hij niet zo op zijn telefoon gefocust als dat ik ben :')