Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:37

sharoontje schreef:
Ik ben benieuwd, ik heb 2 kaartjes voor Walibi op marktplaats staan (heb ze gewonnen, maar wij gaan al en alles is al betaald).
Heb erbij gezet dat het bieden voor 2 kaarten is (startbod 35 euro en voor 45 euro mogen ze alle 2 meteen weg).

Ben benieuwd naar de reacties (goede of slechte).

Via vakantieveilingen? Heb ik ook een keer gedaan!

Om nog terug te komen op het typen als volwassene/kind: het typen zegt vaak niets over hoe oud de persoon is, heb ik wel gemerkt ;) Soms schrik je echt als je diegene voor de deur hebt staan, in kindertaal mailen maar als nette volwassene op komen dagen ;)

Netjes van je melding shetties! Hoop dat je het bij mp hebt kunnen melden! Ik zou ook best boos zijn als mijn foto gebruikt werd, los van dat het een oplichter is .

Ik heb al een tijdje een tijdschriftenbon met waarde 85 euro op mp staan. Voor 50 mag hij weg, is nog nieuw en iets minder dan 2 jaar geldig. Dus mensen gingen bieden, iedereen gemaild, maar niemand wil hem meer wat niemand reageerd! Dan niet 8)7 8)7 Zaten behoorlijk tegen elkaar op te bieden dus ik snap het niet helemaal haha.

Bumba01

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:43

Maiska: Nee via Walibi zelf. Ik had meegedaan met de Eddy Tattoo actie :')

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:33

op mp staat een pony te koop voor 4700 euro. word er 75 euro op geboden te gek voor woorden

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:33

StalNollie schreef:
op mp staat een pony te koop voor 4700 euro. word er 75 euro op geboden te gek voor woorden

Terugsturen of hij 2 nullen vergeten is :D

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:35

haha maar dat zou ook geen goed bod zijn hahah maar is niet mijn pony maar kwam ik teovallig tegen hahaha. sufferds

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:35

OH! Ik las het verkeerd _O- :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:56

Maiska: waar plaats jij je bon op mp?
Ik heb een nationale wensbon waar ik vanaf wil maar krijg de advertentie maar niet geplaats :(

Nu weer een ander over mn pip bedovertrek, als ik hemwil ruilen tegen een herenwinterjas??
Ehh nee...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:00

Ha ha Alja, wat een voorstel! Maar je kunt het proberen he... ik zou mooi terugschrijven dat ie maar moet kijken of ie een paar rubberen laarzen maat 40 heeft staan, dat je er dan wel over wilt denken (ik noem maar iets, iets héél anders wat er niets mee te maken heeft...)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:02

Een jas kun je tenminste nog onder slapen...............

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:04

Ben eigenlijk nog op zoek naar dekrnrekken, misschien heeft ze dat toevallig liggen :)*

Jolienfortun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:12

de eigenaar ( en toen nog vriendin) van mijn vorige bijrijd paard, een meisje van stal en ik hadden dekjes gekocht op marktplaats. Alles was nieuw en het waren er veel. Ieder 50 euro gegeven en overgemaakt. Wij maar aan het wachten en al een paar keer gebeld. Iedere keer was het ooh vergeten om op te sturen. Nog een keer gebeld en gezegd als de dekjes er die week niet waren er aangifte werden gedaan. Dekjes kwamen niet aan en zijn we aangifte gaan doen. Gelukkig hadden we alle gegevens. Hebben de ouders van dat meisje die 150 euro terug gestort. Meisje had het uitgegeven voor haar paard. Nu komt het ergste nog. De eigenaar van mijn bijrijd paardje blijft tot vandaag volhouden dat ze dat geld nooit heeft terug gekregen. Haar ouders en haar ex nu zeggen allemaal dat dit niet waar is en ze het geld terug heeft gekregen. nooit meer iets van een dekje of geld terug gezien.
Van je vrienden moet je het hebben

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:24

xEliine schreef:
Hmm, ik erger mij echt aan mensen die niet antwoorden. Ik ben naar iets op zoek & ik stuur 10 van de adverteerders een mailtje. 2 ervan antwoorden en de rest niet. Ik snap niet waarom je dan iets te koop aanbied als je toch niet antwoord.
Ook heb ik een zadel te koop staan. Dan sturen ze een mail met de vraagprijs en de maat, ik antwoord netjes en dan hoor ik nooit meer iets terug. Heel erg frustrerend :j

Ik reageer ook niet altijd. Onzinbiedingen bijv. Als er echt te weinig geboden wordneem ik dat echt nietserieus

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:04

De volgende keer als iemand echt onzinnig biedt ga ik ns melden dat ik akkoord ben. Vraag me af of ze dan nog steeds geïnteresseerd zijn. Ik heb namelijk vaak het idee dat ze het gewoon voor de gein doen.
Moesten ze dan toch oprecht interesse hebben zeg ik wel dat het een grapje is omdat ik dacht dat hij/zij ook een grapje maakte :o

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:15

Marjoow schreef:
xEliine schreef:
Hmm, ik erger mij echt aan mensen die niet antwoorden. Ik ben naar iets op zoek & ik stuur 10 van de adverteerders een mailtje. 2 ervan antwoorden en de rest niet. Ik snap niet waarom je dan iets te koop aanbied als je toch niet antwoord.
Ook heb ik een zadel te koop staan. Dan sturen ze een mail met de vraagprijs en de maat, ik antwoord netjes en dan hoor ik nooit meer iets terug. Heel erg frustrerend :j

Ik reageer ook niet altijd. Onzinbiedingen bijv. Als er echt te weinig geboden wordneem ik dat echt nietserieus

Ik bied niet, ik vraag eerst info en daar antwoorden ze zelfs niet op..

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:14

Iemand had een bod gedaan op een advertentie op mp en ook een mailtje gestuurd met een vraag erin dus netje's beantwoord en vrij snel reactie terug ( nu niet allemaal jaloers worden) :+

Vroeg ze in een 2e mailtje of ze het mocht kopen.
Vond het wel leuk lezen '' mag ik het kopen?''
Toch nog mensen met fatsoen!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:15

Alja schreef:
Maiska: waar plaats jij je bon op mp?
Ik heb een nationale wensbon waar ik vanaf wil maar krijg de advertentie maar niet geplaats :(

Nu weer een ander over mn pip bedovertrek, als ik hemwil ruilen tegen een herenwinterjas??
Ehh nee...

http://kopen.marktplaats.nl/tickets-en- ... c1984.html
Hier denk ik?

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:16

Mag je hier ook een linkje plaatsen om te kijken of iets betrouwbaar is ?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 17:18

_Loveshorses schreef:
Mag je hier ook een linkje plaatsen om te kijken of iets betrouwbaar is ?

nee, er mogen geen linken van advertenties hier geplaatst worden.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:18

Zucht...

'Hoi, ik zag je dat je leren chaps in de aanbieding heb, wat kosten ze incl?'
'36.75 inclusief'
'Kun je mooi prijsje maken incl?'
'Om hoeveel paar gaat het dan??'
'25 incl?'
'Ik vroeg om hoeveel paar chaps het ging'
'1'
'Dan kan ik helaas niet lager gaan, ze zijn al afgeprijsd van 79 naar 30 euro, dus voor 1 paar chaps kan ik helaas niet lager gaan'
'25 incl?'
'Lees mijn vorige bericht nog even'

AAARG!!! Dit is toch niet normaal!!! -O-

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:19

Oke, dankjewel voor de informatie, mag je wel gewoon typen wat informatie over het product en de prijs?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:20

Vrijdag wil een mevrouw komen voor de Walibi kaartjes (ze bood 40 euro, vond het prima). Ben benieuwd of ze komt :)

_aapjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:30

Jolienfortun schreef:
de eigenaar ( en toen nog vriendin) van mijn vorige bijrijd paard, een meisje van stal en ik hadden dekjes gekocht op marktplaats. Alles was nieuw en het waren er veel. Ieder 50 euro gegeven en overgemaakt. Wij maar aan het wachten en al een paar keer gebeld. Iedere keer was het ooh vergeten om op te sturen. Nog een keer gebeld en gezegd als de dekjes er die week niet waren er aangifte werden gedaan. Dekjes kwamen niet aan en zijn we aangifte gaan doen. Gelukkig hadden we alle gegevens. Hebben de ouders van dat meisje die 150 euro terug gestort. Meisje had het uitgegeven voor haar paard. Nu komt het ergste nog. De eigenaar van mijn bijrijd paardje blijft tot vandaag volhouden dat ze dat geld nooit heeft terug gekregen. Haar ouders en haar ex nu zeggen allemaal dat dit niet waar is en ze het geld terug heeft gekregen. nooit meer iets van een dekje of geld terug gezien.
Van je vrienden moet je het hebben

zo dat kan echt niet haha grappig dat mensen zo goed kunnen liegen

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:37

Ik heb zo ontzettend veel advertenties online staan, dat ik de onzinbiedingen echt links laat liggen. Bieden op mijn advertenties staat uit, dus dat houd in dat ik ook niet alles beantwoord. Maar 10 euro bieden voor iets waarvan de nieuwwaarde over de 600 euro gaat én het product inderdaad nog gloedje nieuw is :n

Alleen als ik in een zeik-bui ben gaat de zweep erover :') dan krijgen ze toch een mail terug waar je de rillingen van krijgt (altijd netjes en beleefd, maar ontzettend sarcastisch).

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:27

Voorbeeldje? :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 01:40

nynke55 schreef:
Voorbeeldje? :D

Zodra er weer één de deur uit gaat zal ik hem hier ook even posten :j Staat weer genoeg nieuws op, dus ik verwacht wel weer het één en ander aan onzin biedingen...

Ik zeg ook gewoon doodleuk dat ik iets nog liever naar de sloop breng dan het voor die prijs 'weg te geven'. Leverd ook altijd leuke reacties op. Of idd mailtjes zoals:

Koper: 5e
Ik: nee

:') Ja daaaaaaaag, ga ff uitgebreid antwoord geven op zoiets... no way!