He he... na een zeer heftig weekend weer een beetje terug op aarde. De verhuizing van het huis is klaar, gister middag de overdracht, dus dat stuk zit erop. Gelukkig goed weer gehad, weinig regen. Nu maar hopen dat aankomende maand ook geen sneeuw geeft, want we beginnen nu aan de verhuizing van de stal. En met 25 paarden heb je heel wat troep kan ik jullie verzekeren. Het ziet er voor vandaag redelijk uit, wat wolken met wat zon af en toe.
Ja het blijft door me hoofd gaan dat het 21okt. gaat sneeuwen,kan er ook nix aan doen. Máár ook ik kan me vergissen he,straks niet boos worden op mij he als het niet sneeuwt.
NatasjavE
Geplaatst: 02-10-12 18:04
gohya schreef:
Ja het blijft door me hoofd gaan dat het 21okt. gaat sneeuwen,kan er ook nix aan doen. Máár ook ik kan me vergissen he,straks niet boos worden op mij he als het niet sneeuwt.
He, garantie tot aan het toetsenbord he
gohya
Geplaatst: 02-10-12 18:05
NatasjavE schreef:
gohya schreef:
Er is hier werkelijk een windhoos ofzo aan de gang windkracht 10 en ik heb hè zelden zo hard zien regenen. Ik had net rijexamen maar gelukkig geslaagd, was lastig met dit weer.