[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:14

Super leuke ideeën! Bedankt, ik ga eens kijken naar dat pixels :j

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 14:23

Bokt I need your help :Y)

30 september is mijn vriend jarig, maar vanaf 23 september zitten wij voor 3 weken in Japan. Een cadeau weet ik al, maar dit zou hij pas krijgen als we weer terug zijn van vakantie want dat is te groot om praktisch mee te nemen op zo'n rondreis.

Toch wil ik zijn verjaardag niet helemaal voorbij laten gaan als we daar zijn en een kleinigheidje meenemen/geven. Op het moment van zijn verjaardag zitten we 6 uur in de trein naar de volgende locatie om daarna op een berg bij monniken te verblijven in een tempel (dus al met al niet echt een feestbeestlocatie om het zo maar te zeggen :P ) dus iets 'daar' doen zit er niet echt in.

Hij is net als ik vormgevever, houd van computergames en gitaarspelen en films. Ik zat eerst te denken aan een POP! Figure van zijn favoriete film, maar die zijn met doos en al niet heel praktisch mee te nemen in een gedeelde koffer en past ook niet echt in mijn camera-rugtas die ik mee neem als handbagage.

Qua budget zat ik te denken tot een euro of.. 20 ongeveer :) gewoon voor de 'leuk' zodat hij op zijn verjaardag ook wel een beetje jarig is. Iemand een idee?

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 12:29

vlaggetjes! de trein versieren met vlaggetjes en heel hard: lang zal hij leven! zingen :D Alle mensen zullen jullie gek aankijken, maar is wel erg leuk

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:27

Haha, ik denk niet dat in Japan me dat in dank wordt afgenomen. De mensen daar zijn echt anti-luidruchtig in het openbaar vervoer. :Y)

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:35

Sicayes schreef:
Bokt I need your help :Y)

30 september is mijn vriend jarig, maar vanaf 23 september zitten wij voor 3 weken in Japan. Een cadeau weet ik al, maar dit zou hij pas krijgen als we weer terug zijn van vakantie want dat is te groot om praktisch mee te nemen op zo'n rondreis.

Toch wil ik zijn verjaardag niet helemaal voorbij laten gaan als we daar zijn en een kleinigheidje meenemen/geven. Op het moment van zijn verjaardag zitten we 6 uur in de trein naar de volgende locatie om daarna op een berg bij monniken te verblijven in een tempel (dus al met al niet echt een feestbeestlocatie om het zo maar te zeggen :P ) dus iets 'daar' doen zit er niet echt in.

Hij is net als ik vormgevever, houd van computergames en gitaarspelen en films. Ik zat eerst te denken aan een POP! Figure van zijn favoriete film, maar die zijn met doos en al niet heel praktisch mee te nemen in een gedeelde koffer en past ook niet echt in mijn camera-rugtas die ik mee neem als handbagage.

Qua budget zat ik te denken tot een euro of.. 20 ongeveer :) gewoon voor de 'leuk' zodat hij op zijn verjaardag ook wel een beetje jarig is. Iemand een idee?


Mini-picknick in de trein?
Boek of strips zodat hij wat te lezen heeft onderweg?
Stiekem ertussenuit knijpen om een taartje te kopen vlak voor vertrek?

WinSel

Berichten: 20575
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:45

Iemand een idee voor mijn oom die 50 wordt ?

Hij is een rustige man, leraar, dirigent en houdt van klassieke muziek en auto's.

Hij krijgt voor zn verjaardag een feest met familie en vrienden. Ik heb alleen geen idee wat een leuk cadeautje is.

Hij krijgt van zn vrouw een half uur rijden in een Ferrari....

Iemand ideeën ?

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:44

Een gave foto in/bij die Ferrari op groot formaat als herinnering?

Een tekening van zijn (favo) auto? En dan natuurlijk ingelijst

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:32

Champagnefles of wijnfles met z'n foto laten bedrukken?

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:21

Heb weer een lastige...

Een vriendin van mij woont tijdelijk in Scandinavië. Met een kleine groep zouden wij haar opzoeken, maar ik kan niet meer en zie tot zij weer terugkomt ook geen mogelijkheid om in mijn eentje te gaan.

Nu wil ik, om haar op te beuren, wel een leuk cadeaupakketje sturen. Maar dan de vraag... wat?! Ik wil iets wat leuk, grappig en ook lief is. We kennen elkaar nog maar een jaar, dus iets met foto's vind ik lastig. We hebben veel samengewerkt en dus wel een hoop leuke herinneringen.

Wat zou ik daarmee kunnen doen? Mijn inspiratie lijkt met haar weggevlogen te zijn naar Scandinavië :+

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:37

Als eerste: een leuk kaartje met een persoonlijke boodschap!
Verder kan het al super lief zijn om een pakketje te maken met allerlei dingen die zij lekker vind.
Als je bijvoorbeeld weet dat ze van chocopasta en winegums houd, dat je zo'n pakketje maakt?
Verder ben ik helaas ook wat inspiratieloos...

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:43

He zelf 13 jaar in scandinavie gewoond, misschien is zo'n elandje, paardje (weet niet uit welk land ie komt) of ander knuffeltje ofzo een idee? Anders gewoon leuke mok,kaartje of iets dergelijks :-)

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:55

Tjonge... ik ben weer lekker op tijd..
Mijn superhandige, niet sport-minded (of computer minded) vader was gisteren jarig.
Ik weet nog steeds niet wat ik hem moet geven :') Ik dacht dat ik wel een leuke gadget tegen zou komen, maar nee.

Hij heeft een motor, maar ik zou niet weten wat ik daarvoor zou kunnen kopen??

Hoeft niet duur, het gaat om het gebaar.
Het probleem is alleen, als hij iets nodig heeft, koopt hij het gewoon. :+
Wat geef je een man die alles al heeft? :+

Geurtjes e.d. heeft hij ruim voldoende...

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 17:10

Sokken,hoofdlamp,zaklamp,goed knippende schaar.

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 17:12

Anniek22 en mirriezz, thanks, met die tips kan ik zeker wat bedenken.

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 17:14

Britta31 schreef:
Sokken,hoofdlamp,zaklamp,goed knippende schaar.


Ik heb net bedacht dat het een mooie luxe poetsset voor z'n motor gaat worden... Daar zal hij waarschijnlijk erg blij mee zijn.

Procent

Berichten: 1716
Geregistreerd: 15-01-08

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 11:34

Een cadeau voor een baby.. 1 jaar! Ik wil graag iets origineels bedenken, anders wordt het speelgoed van Fisher Price (wat ook leuk is natuurlijk, maar niet zo origineel)

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 12:02

Meisje of jongen?

Procent

Berichten: 1716
Geregistreerd: 15-01-08

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 12:15

Meisje!

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:11

Duplo!!!

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:16

Heel simpel,een bal.Hoe duur wil je het maken?Anders een peuterglijbaantje of een zandbak schelp.

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:47

Mijn oppas tweeling wordt volgende week 1 jaar. Daar heb ik 100 ballenbak ballen voor besteld via internet en een tentje via de hema. Bij elkaar was ik nog geen 20 euro kwijt.

Ik zoek trouwens een cadeautje voor de tweelings vader. Die is binnenkort jarig. Ik ben nu zn koekiemonster kleed aan het maken. Daar wil ik de twins opzetten, fotograferen en uitvergroten. Maar wat nu als dat niet lukt? Vader houdt van golf, tuinieren en poolen. Dacht misschien iets leuks met een poolbal? Iemand een idee?

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:51

Nassie schreef:
Mijn oppas tweeling wordt volgende week 1 jaar. Daar heb ik 100 ballenbak ballen voor besteld via internet en een tentje via de hema. Bij elkaar was ik nog geen 20 euro kwijt.

Ik zoek trouwens een cadeautje voor de tweelings vader. Die is binnenkort jarig. Ik ben nu zn koekiemonster kleed aan het maken. Daar wil ik de twins opzetten, fotograferen en uitvergroten. Maar wat nu als dat niet lukt? Vader houdt van golf, tuinieren en poolen. Dacht misschien iets leuks met een poolbal? Iemand een idee?


Golfset voor op de wc... :P

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:53

Haaahaha ja die had ik gezien :')
Super grappig. Wil alleen iets wat de baby-tweeling heeft gemaakt of waar ze op staan.

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:32

Afdrukken van de handtjes of voetjes in gips.Je kan kant en klaar pakketen kopen.

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:08