Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sicayes schreef:Bokt I need your help![]()
30 september is mijn vriend jarig, maar vanaf 23 september zitten wij voor 3 weken in Japan. Een cadeau weet ik al, maar dit zou hij pas krijgen als we weer terug zijn van vakantie want dat is te groot om praktisch mee te nemen op zo'n rondreis.
Toch wil ik zijn verjaardag niet helemaal voorbij laten gaan als we daar zijn en een kleinigheidje meenemen/geven. Op het moment van zijn verjaardag zitten we 6 uur in de trein naar de volgende locatie om daarna op een berg bij monniken te verblijven in een tempel (dus al met al niet echt een feestbeestlocatie om het zo maar te zeggen) dus iets 'daar' doen zit er niet echt in.
Hij is net als ik vormgevever, houd van computergames en gitaarspelen en films. Ik zat eerst te denken aan een POP! Figure van zijn favoriete film, maar die zijn met doos en al niet heel praktisch mee te nemen in een gedeelde koffer en past ook niet echt in mijn camera-rugtas die ik mee neem als handbagage.
Qua budget zat ik te denken tot een euro of.. 20 ongeveergewoon voor de 'leuk' zodat hij op zijn verjaardag ook wel een beetje jarig is. Iemand een idee?
Nassie schreef:Mijn oppas tweeling wordt volgende week 1 jaar. Daar heb ik 100 ballenbak ballen voor besteld via internet en een tentje via de hema. Bij elkaar was ik nog geen 20 euro kwijt.
Ik zoek trouwens een cadeautje voor de tweelings vader. Die is binnenkort jarig. Ik ben nu zn koekiemonster kleed aan het maken. Daar wil ik de twins opzetten, fotograferen en uitvergroten. Maar wat nu als dat niet lukt? Vader houdt van golf, tuinieren en poolen. Dacht misschien iets leuks met een poolbal? Iemand een idee?