Glossybox ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxLMMxX

Re: Glossybox ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 23:14

Ja een nagellakje of een lipbalsem had ik juist weer leuker gevonden, maarja je kan niet altijd geluk hebben:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 23:21

Wat stom :=

Vind die van Sammie eigenlijk alleen leuk door de bb's omdat ik dat ontzettend fijn spul vind. Die andere box vind ik weinig aan. Moet je bij ty je voorkeuren doorgeven oid of gaat het random?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 23:23

Random, las wel op de fb dat de shampoo bij een aantal was leeggelopen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 23:26

Oh kleine aanvulling, zie net op een blog dat die nagellak van het merk korres is. Daar heb ik douchegel van en dat is echt verrukkelijk spul dus naast bb had ik de nagellak ook interessant gevonden. Hammer dat het zo random wordt toegestuurd..

Echt? Oeps.. Maar krijgen ze denk ik wel een nieuwe voor dan?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 23:30

Ja dat hoop ik wel voor hen. Is ook een rare opening voor een shampoo. Maar ken t merk verder niet. Ik heb een knaloranjeachtige ( coral hibiscus) nagellak :)) maar t is wel een goede voor je nagels als ik t zo lees.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 10:45

Ik vind het wel een ok box.
Macademia shampoo staat al een tijdje op mijn wish list, nou ja, eigenlijk het deep treatment repair mask, maar zou alles van die lijn wel graag willen proberen.

Korres staat ook goed bekend, dus dat vind ik ook een fijn product in zo'n box.
En BB is altijd goed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 10:51

Sammie schreef:
Macademia shampoo full + extra sachet deep repair + mini oil.
Neutrogena body lotion flinke mini van 75 m
Nagellak korrels myrrh, niet mijn kleur maar ach
Vichy dagcreme monster
Davidoff shower breeze mini
Lipbalsem van burts bees full

Ik heb hetzelfde gekregen. Vind de lipbalsem geweldig en ben groot fan van de macademia oil. Vind zelf de box wel erg geslaagd. :j
De nagellak is niet helemaal mijn kleur, maar eenmaal op mijn nagels vind ik hem wel grappig. Liever een effen kleur dan die vreselijke qrak oid nagellak.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 12:55

Ja sammie, jij had een typfoutje gemaakt, dus er staat korrels nagellak. Ik had al zoiets van ehhh okee, wat moet je daarmee dan :') _O-
Maar Korres is qua doucheproducten echt megamega fijn dus gok dat die nagellak ook prima zal zijn.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:04

ohhhhhhhhhhhh ehh.. ik denk dat mn Ipad dat stiekem heeft verbeterd :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:33

_O-

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 23:50

Misschien een leuke tip

http://www.huidverzorging-mireille.nl/

Zij verkoopt ook boxen, je krijgt een vragenlijstje opgestuurd en aan de hand daarvan wordt je box gevuld! Heel persoonlijk en in verschillende prijscategoriën.

Dit is een duurdere box
Afbeelding
Maar een Cenza product ligt al rond de 35 euro. Dus echt wel de moeite waard!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:00

hebben jullie de nieuwe glossybox al? het wordt toch wel weer tijd :))

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:04

eind deze week toch? Ze hebben ook een speciale box, maar die vind ik niet leuk.

Last dat Truly Yours er wrs mee gaat kappen. wrs ook geen novemberbox.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:10

ty gaat er indd mee stoppen :j dat stond ook al op de fb van glossybox

Ja die special ga ik ook niet kopen. vind het nogal wat, die prijs en dan komen er ook nog 2,50 verzendkosten overheen :+ ze hadden op fb eerst ook gezegd dat actieve leden een korting zouden krijgen, maar later kwamen ze daar weer op terug 'wegens de crisis'. Zeg dan ook niet dat je een korting gaat doen voor leden :n

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:31

De info van TY wat bij glossy stond is echter niet compleet. Glossy is een concurrent dus vond hun mailing ook erg beneden pijl.

TY weet nog niet wat ze gaan doen. Ze willen een andere draai er aan geven, maar een novemberbox komt er wrs niet. Maar mochten ze de stekker er wel uittrekken, ben ik niet verbaasd.

Ah. Ik begreep die actieleden korting al niet. Schijn ook dat ie bij afrekenen duurder is dan die beloofde 29,00. Zullen de verzendkosten wel zijn..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:52

aahh oke, dat van TY zelf heb ik dan weer een beetje gemist.

die actieleden korting was echt raar :j en idd er komt ook nog eens 2.50 verzenden bovenop, wat ik sowieso al raar vind, want normaal zit dat ook bij de prijs in :+

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:57

Vond het ook een beetje raar dat Glossy ging melden dat Truly er mee stopt := niet echt netjes.
En van die speciale boks zijn er al 3 producten bekend (van de 6) waar ik nou niet echt warm van loop.

Heb mijn WAAT trouwens opgezegd vanwege de crisis :') Nu alleen de vipbox nog. De laatste was een speciale editie met alleen maar producten van Anatomicals was erg leuk :j

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:06

ik zag op fb dat er eind november wel weer een nieuw soort box uitgegeven gaat worden, zal m even opzoeken

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:08

http://limitedbox.nl/

ok 29.95, maar als ik al die leuke dingetjes op de achtergrond zie, wil ik die box best een keer proberen ipv die zogenaamde special van Glossybox

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:56

TY gaat er mee stoppen? Dat is jammer, heb er zelf als lid niks van gehoord namelijk. Bijzonder dat de mensen die GB krijgen dat eerder te horen krijgen dan de leden van TY zelf. Wel een beetje een domper. :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:58

Is nog niet zeker. Ik vind het trouwens ook niet erg tof dat ze het enkel op FB hebben gezet en niet via de mail. Niet iedereen zit op FB.

Wilde de box na november wrs opzeggen. Dat ga ik nu sowieso doen. :)

Ik vind de limited te duur :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:01

Had nog even gekeken naar de GB, maar vind die toch erg tegenvallen elke keer. Mocht TY inderdaad stoppen geloof ik niet dat ik nog een andere hoef.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:02

Ik ben bang dat die limited niet zo waar voor je geld is, je kunt drie dingen zien die in de box zitten. Een iPhone case van chanel nagellak, een ketting en een horloge. De case en het horloge heb ik beide, en komen van eBay net zoals de ketting.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:04

Citaat:
Hoi allemaal,

De laatste dagen gaan er op deze Facebook pagina een hoop wilde geruchten over Truly Yours. We zijn er in de eerste instantie niet op in gegaan, omdat we onze abonnees pas op de hoogte willen stellen als we zelf precies weten hoe het verder gaat met de leukste beautybox van Nederland!
Maar om jullie een beetje gerust te stellen nu toch alvast een reactie.
We zijn inderdaad een aantal veranderingen aan het doorvoeren. Dat betekent niet dat Truly Yours stopt, maar wel dat ons concept mogelijk aangepast zal worden. Hoogstwaarschijnlijk verschijnt er in november geen box, maar zelfs dat weten we nog niet zeker. Vandaar dat we deze maand nog niet hebben geïncasseerd, want we willen onze klanten niet laten betalen voor iets dat we mogelijk niet gaan leveren. Hetzelfde geldt voor de refund die jaarabonnees hebben gekregen.
Uiteraard zullen we onze abonnees direct (per mail) op de hoogte stellen zodra er meer duidelijk is. Dus geen paniek, en negeer de niet al te chique oproepjes van onze concurrent vooral

Dat is het bericht van TY op FB

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:23

_Micha_ schreef:
Ik ben bang dat die limited niet zo waar voor je geld is, je kunt drie dingen zien die in de box zitten. Een iPhone case van chanel nagellak, een ketting en een horloge. De case en het horloge heb ik beide, en komen van eBay net zoals de ketting.

ja dat zag ik later ook :j(en ik ben zelf zo'n ebay verslaafde :') ) ik ga voorlopig even wat reviews afwachten op de social media, en daarna bepalen of ik het waard vind om het een keer te proberen :j