wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:17

eclair98 schreef:
Als je toch bezig bent <<)

Indd :Y)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:38

Ik onlangs nog.. Had een nieuwe bikini, spring ik in het water, en ja, die schoot dus omhoog :') De vader van een vriendin zat te kijken := Gelukkig zat ik onder water en had niemand iets gezien. Zat me wel te schamen zeg!

In het begin van 't schooljaar vorig jaar was ik ook echt aan het klungelen.. Ga ik al voorop, terwijl dat nog niet mocht, werd ik uitgelachen.. Ik voelde me al k*t die dag, dus was echt niet leuk..

Uh, voor de rest, ja naar mensen zwaaien die je niet kent, of hallo zeggen. Die mensen bekijken je dan serieus alsof je een pedo bent _O-

Edit; Bedenk me nog wat! Ik zeg vaak echt heeeel domme dingen, terwijl ik toch echt een brunette ben.. Word zo vaak uitgelachen daardoor omdat ik echt gewoon het stomste en meest onlogische ooit heb gezegd.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:40

waterslang eruit trekken terwijl dat niet hoefde :+ deing stond ook nog eens aan

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:54

EquiPhoto schreef:
eclair98 schreef:

Dan kan ik der ook nog wel bij :) hahaha

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 00:13

EquiPhoto schreef:
eclair98 schreef:

Same here :')

X_Michelle_X

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 01:29

And here!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 01:32

Ik was ervan overtuigd dat een collega van mijn werk homo was.Enthousiast vertel ik aan mijn homo collega over E. en dat ik nu al 2 leuke homo collega`s had. Hij zegt ik ken 1 E en zijn vriendin werkt bij mij op de afdeling. Nee ik was er heilig van overtuigd dat E homo was. De volgende dag maakte hij een grap over dat hij lekkere jongens ging versieren (E) met een dikke knipoog. E heeft dus idd een vriendin en is geen homo zegt hij..

*OEPS*

the_titan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 03:20

Ik ken er ook nog een paar. Van collega's vooral.

Moest een interimmer de hal stofzuigen. Een hal van een steenfabriek, dus erg groot. is ie met de stofzuiger bezig en dat wil maar niet goed lukken om al dat stof opgezogen te krijgen. blijkt dat de darm los is gekomen en hij al half de lengte van de hal heeft gedaan terwijl de stofzuiger nog aan het begin staan. Dat die dat niet merkte? _O- :P

Hadden we het onder collega's eens over brandveiligheid, zei er een dat ie niet eens wist waar de brandblussers allemaal hingen. Hij was anderhalve maand in dienst op die plek en de brandblusser hing pal voor hem aan de testdrukbank. Dat je dat niet ziet.

ben ik aan het wandelen met mijn hond, komt er een auto langszij met een ouder koppel in, om de weg te vragen. doen ze de deur open en ziet mijn hond, die absoluut niet wagenschuw is, dat als een uitnodiging om in te stappen.
Moet je je voorstellen een berner sennen van 60 kilo die bij je op schoot wil.

Ik moest in een bepaald dorp geraken, en ik wist, dat ligt achter die berg.
ik zie ineens een asfalt weg en dacht, ah, dat is de weg die ik zoek. ( zat er niet al te ver vanaf, er moest er een zijn, want ik had het plan bij me.)
blijkt dat een oprit te zijn naar garages achter iemand zijn huis. Er was niemand thuis gelukkig
Ow, ok, dan maar terug wegrijden. Nu dat was te smal om te keren, dus steek ik achteruit.
Geraak ik toch van het pad af en parkeer ik m'n wagen toch op een muurtje zeker.
Het huis lag tegen een stevige heuvel, dus het ging bergaf naar de straat toe.
Naast dat pad was een muurtje dus, dat in terrasvorm naar beneden ging.
ik had dus de wagen op z'n bodemplaat op zo'n muurtje geparkeerd met de bumper over de rand.
De wagen had voorwielaandrijving, dus in essentie kon ik er nog af, maar dat zou me wel m'n bumper kosten.
Dus maar even de wegenwacht gebeld om me te helpen er af te komen.
Met een kleine rolplaat onder een wiel had ik genoeg speling om em er af te krijgen.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 07:54

Ooit had ik van mijn ouders een plant gekregen voor in mijn nieuwe huis. Plantminnende ik zette de plant op de openbare hal. Waar hij zijn dagen eenzaam sleet.
In die tijd had ik veel vrienden over de vloer. Ook op deze bewuste Dinsdag. Toen ik alweer een tijdje in bed lag, was er ineens paniek: het hele gebouw (ik woon in een oud klooster) rook naar brand. De brandweer kwam, deuren (van bewoners die er niet waren) werden ingetrapt, er kwam een ladderwagen met warmtecamara... Enfin, alle bewoners stonden dus midden in de nacht buiten, de straat werd afgezet... Het duurde en duurde... En ja hoor! Ze hadden de brandhaard gevonden! VAN WIE IS DEZE PLANT, klonk er boos, mijn "gebluste" pot tonend, nog nadruipend van het water. Oeps! Wat bleek: een vriend had zijn sigaret gedoofd in de pot. KRIJGT DAT DING NOOIT WATER?!?!?!?!?! Niet dus, het was lekker gaan smeulen. Nu had hij in een keer genoeg water gehad...
Toen ik dit verhaal aan mijn moeder vertelde, antwoordde ze verbaasd MAAR WAT DEED MIJN PLANT OP DE HAL??? Ik heb dan ook nooit meer een plant van haar gehad...

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:12

Arm plant :(:) _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:42

_O- Arm plantje :(:)

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:49

vragen hoe je lauw water maakt 8)7

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:51

_/-\o_

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:34

Men neme een tweetal waterstofatomen....... :+ .... let's not go there :')

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:23

haha, dan moet ik er ook nog even bij vertellen . Dat dierenarts en eigenaar erbij stonden }:0
gelukkig kan ik wel met mijn eigen domme vragen lachen _O-

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:33

meganx schreef:
vragen hoe je lauw water maakt 8)7

_O- _O- Hahahahaha! Geweldig! _/-\o_ _/-\o_

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:09

Oke, omdat ik me behoorlijk heb vermaakt met dit topic, ook wel een "blunder" van mij.. Althans voor mezelf een blunder.

Lig in het ziekenhuis en sinds een paar dagen ligt er ook een vrouw uit Irak op de zaal. Hele lieve vrouw met een grote familie die ook vaak op bezoek zijn. Nou voel ik me eigenlijk nooit aangetrokken tot buitenlanders, val toch eigenlijk altijd op van die kaaskoppen.. Maar haar zoon.. Nou dat is echt een mooie jongen..

Paar keer praatje mee gemaakt en best wel aan het flirten geweest.. en gisteren vertelde ze dus dat vandaag haar oudste zoon ook op bezoek zou komen, dus ik zei "wat leuk, hoe oud is u oudste zoon dan?" Toen zei ze dus "17" ik al 3 keer knipperen.. En vroeg voorzichtig "en u jongste is hoe oud?" "15"... Oeps...

Vervolgens zat ik vandaag even buiten met de rolstoel, komt hij eraan, helemaal enthousiast of ik al naar huis mocht, nee dat doen ze niet in het weekend.. Maar hij zei gelijk "tot zo" al lachend..

Vervolgens ging ie weg, nam ie afscheid van z'n moeder en lachte hij al lief zwaaiend naar mij om mij ook gedag te zeggen.. Hele familie had het over mij.. Dat was duidelijk..

Zegt ze net "hij zei speciaal nog even doei tegen jou heh".... En vraagt ze me vervolgens "hoe oud ben jij dan?".. "Uhh 22 :x"...

Ik weet dat ik vaak op jongere jongens val, maar dit slaat alles :') moet wel zeggen dat als ze 20 had gezegd, ik het ook had geloofd... Toch een beetje jammer.. :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 23:58

Hahahaha

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 00:13

kaatje89 schreef:
Oke, omdat ik me behoorlijk heb vermaakt met dit topic, ook wel een "blunder" van mij.. Althans voor mezelf een blunder.

Lig in het ziekenhuis en sinds een paar dagen ligt er ook een vrouw uit Irak op de zaal. Hele lieve vrouw met een grote familie die ook vaak op bezoek zijn. Nou voel ik me eigenlijk nooit aangetrokken tot buitenlanders, val toch eigenlijk altijd op van die kaaskoppen.. Maar haar zoon.. Nou dat is echt een mooie jongen..

Paar keer praatje mee gemaakt en best wel aan het flirten geweest.. en gisteren vertelde ze dus dat vandaag haar oudste zoon ook op bezoek zou komen, dus ik zei "wat leuk, hoe oud is u oudste zoon dan?" Toen zei ze dus "17" ik al 3 keer knipperen.. En vroeg voorzichtig "en u jongste is hoe oud?" "15"... Oeps...

Vervolgens zat ik vandaag even buiten met de rolstoel, komt hij eraan, helemaal enthousiast of ik al naar huis mocht, nee dat doen ze niet in het weekend.. Maar hij zei gelijk "tot zo" al lachend..

Vervolgens ging ie weg, nam ie afscheid van z'n moeder en lachte hij al lief zwaaiend naar mij om mij ook gedag te zeggen.. Hele familie had het over mij.. Dat was duidelijk..

Zegt ze net "hij zei speciaal nog even doei tegen jou heh".... En vraagt ze me vervolgens "hoe oud ben jij dan?".. "Uhh 22 :x"...

Ik weet dat ik vaak op jongere jongens val, maar dit slaat alles :') moet wel zeggen dat als ze 20 had gezegd, ik het ook had geloofd... Toch een beetje jammer.. :P

Ware liefde kent geen grenzen :)

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 00:17

Vroeger hadden wij nooit een slot op ons hekje, en deed ik hem al lopend met mijn voet open.
Tot mijn vader er zonder te zeggen een slotje op had gezet, ik kom aanlopen en zet mijn voet tegen het hekje en loop door, hoppa daar ging ik over het hekje heen

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:38

1 van mijn mams..

We gingen met de boot van java naar bali met een groeps rondreis. Mams zat bij de kapitein die vroeg of ze een lietje wilde zingen nou dat wilde ze wel want verder zou toch niemand het kunnen horen.. Dus zei begint te zingen en heel de boot kon mee genieten van het valse gekrijs, de kapitein had de microfoon aan gezet... :+ Er waren zelfs mensen van de groep die overboord wilde springen om van het lelijke gekrijs af te komen! :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:15

OMG dat is wel heel erg Citroen! :=

kr1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:00

daarnet bij mij op kantoor aan mijn collega's vragen of ze "een zuur snoepje uit mijn doos wilde hebben"..

mijn mannelijke collega's kon je opvegen en de opmerkingen hoor ik nu nog..aah toe maar..

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:54

Dat ga je nog lang horen denk ik hahahaha

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:55

citroen schreef:
1 van mijn mams..

We gingen met de boot van java naar bali met een groeps rondreis. Mams zat bij de kapitein die vroeg of ze een lietje wilde zingen nou dat wilde ze wel want verder zou toch niemand het kunnen horen.. Dus zei begint te zingen en heel de boot kon mee genieten van het valse gekrijs, de kapitein had de microfoon aan gezet... :+ Er waren zelfs mensen van de groep die overboord wilde springen om van het lelijke gekrijs af te komen! :')

:oo Van boord gesprongen????