eclair98 schreef:Als je toch bezig bent
Indd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje89 schreef:Oke, omdat ik me behoorlijk heb vermaakt met dit topic, ook wel een "blunder" van mij.. Althans voor mezelf een blunder.
Lig in het ziekenhuis en sinds een paar dagen ligt er ook een vrouw uit Irak op de zaal. Hele lieve vrouw met een grote familie die ook vaak op bezoek zijn. Nou voel ik me eigenlijk nooit aangetrokken tot buitenlanders, val toch eigenlijk altijd op van die kaaskoppen.. Maar haar zoon.. Nou dat is echt een mooie jongen..
Paar keer praatje mee gemaakt en best wel aan het flirten geweest.. en gisteren vertelde ze dus dat vandaag haar oudste zoon ook op bezoek zou komen, dus ik zei "wat leuk, hoe oud is u oudste zoon dan?" Toen zei ze dus "17" ik al 3 keer knipperen.. En vroeg voorzichtig "en u jongste is hoe oud?" "15"... Oeps...
Vervolgens zat ik vandaag even buiten met de rolstoel, komt hij eraan, helemaal enthousiast of ik al naar huis mocht, nee dat doen ze niet in het weekend.. Maar hij zei gelijk "tot zo" al lachend..
Vervolgens ging ie weg, nam ie afscheid van z'n moeder en lachte hij al lief zwaaiend naar mij om mij ook gedag te zeggen.. Hele familie had het over mij.. Dat was duidelijk..
Zegt ze net "hij zei speciaal nog even doei tegen jou heh".... En vraagt ze me vervolgens "hoe oud ben jij dan?".. "Uhh 22"...
Ik weet dat ik vaak op jongere jongens val, maar dit slaat allesmoet wel zeggen dat als ze 20 had gezegd, ik het ook had geloofd... Toch een beetje jammer..
citroen schreef:1 van mijn mams..
We gingen met de boot van java naar bali met een groeps rondreis. Mams zat bij de kapitein die vroeg of ze een lietje wilde zingen nou dat wilde ze wel want verder zou toch niemand het kunnen horen.. Dus zei begint te zingen en heel de boot kon mee genieten van het valse gekrijs, de kapitein had de microfoon aan gezet...Er waren zelfs mensen van de groep die overboord wilde springen om van het lelijke gekrijs af te komen!