Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:21

:')

VriendlIef en ik zaten vanavond op de bank en ik hoefde alleen maar te zeggen: ohh jeee, wacht even hoor :+ waarop mijn vriend zei dat hij wel even koffie in zou schenken :') kon alleen maar beamen dat het een heel verstandig plan was :D

Lillian__

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:48

Oeh ik heb een bijpassend filmpje :')

wat nou met de deur open poepen gewoon in de rechtzaal jonge! :')
http://www.youtube.com/watch?v=-azCWSs_cN0

ik kan best stinken, dan zijn het van die sneaky scheetjes die niemand hoor maar de lucht die je ruikt, net een gierput :D

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 00:25

liet toen straks echt een mega lange knetter scheet :') we hebben een leren bank en dan knettert het heel hard het duurde wel 1minuut voor mijn gevoel, echt vet!!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:10

_WenDy schreef:
Wat een topic, GEWELDIG! :))

Mijn kat kan ook echt enorme scheten laten...niet normaal! (zit nu op ander voer en dat helpt zeker!)

Ik heb een rottweiler gehad die kon echt naar haar achterste kijken als daar een hoog piep geluidje uit kwam zo van...HUH?!? :o?

Als jij dan toch echt besluit dat je zo netjes bent om het niet te vertellen zal ik het wel doen ;)

Wendy ging mijn paard bijrijden, en mijn paard stond aan huis. Na een poosje kwam ze ook erg regelmatig mee eten, heel gezellig. Dus toen zei m'n moeder 'Je komt hier nu zo vaak, dat ik geen zin meer heb om me in te houden voor jou, dus scheten laat ik gewoon'
Zo ging het ook bij mijn vriend :+ Die trouwens net zo hard mee doet hoor ;)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:32

Goedemorgen maar weer :D

Princesmax, Trots kun je dan zijn he op je eigen knetter solo :j
En is wendy nog je bijrijder of was het knetteren van mams toch te veel _O-

Mijn vriend liet gisteren volgens mij en mn schoonzus een flinke in de auto ramen moesten open hij trots zegt mn zwager ineens: Goed was ie he }:)
AAhhh vriend was gewoon teleurgesteld dat hij dat niet had geproduceerd, De stille eierbommer

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 17:10

Seven schreef:
Daar is dan de eerste bokker zonder stank scheten, vertel hoe doe je dat??? :=

Nee hoor men zegt dat stille stinken maar bij mij stinken juist alleen die met geluid!
De stille zijn gewoon lucht ofzo en geen gas? :=

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 17:13

Seven schreef:
Goedemorgen maar weer :D

Princesmax, Trots kun je dan zijn he op je eigen knetter solo :j
En is wendy nog je bijrijder of was het knetteren van mams toch te veel _O-

Mijn vriend liet gisteren volgens mij en mn schoonzus een flinke in de auto ramen moesten open hij trots zegt mn zwager ineens: Goed was ie he }:)
AAhhh vriend was gewoon teleurgesteld dat hij dat niet had geproduceerd, De stille eierbommer

Paardrijden of niet; Ik ben gewoon blijven hangen en mee gaan knetteren! <<)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 17:48

Afbeelding

Wie van ons doet dit ook wel eens? ;)
Ik wel in ieder geval.

Vertel het natuurlijk niet terwijl ik het zit te doen... _O-

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 17:50

zo hoord het wendy :j wel grappig je weet direct wanneer je geaccepteerd bent.

Zegt dochter: ''dit is mijn nieuwe vriend''
Vader: ''knetter, Prrrrrtttt''
Dochter: ooo hij houd nu al van je''

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 18:06

geniaal topic :')

Heb ook wel enkele ervaringen met verdachte luchtjes :P

Bij m'n ex was een nr. 2 standaard "een negertje boetseren". In het begin keek iedereen hem wel eens vreemd aan, iets later vonden ze het ook grappig en uiteindelijk werd het zelfs omgevormd tot "ik ga een zwartje het land uit zetten" binnen de groep. Zeiden we natuurlijk niet als er net een neger in de buurt was, zo snugger waren we wel.

Heb ook al wel eens gehoord "Jongens, ik heb met een zwartrijder te maken, tot zo".

Dit blijft me eeuwig bij, de gewoontes bij 1 van m'n ex-vriendjes. Daar was het vader en zoon steeds in wedstrijd om de grootste drol te draaien en dan naderhand elkaar hun kunstwerkje te showen. Het was ook een best oude wc, dus dat ding zat ook wel eens regelmatig verstopt. De eerste keer dat ik er ben en ook echt naar het toilet moet, had ik natuurlijk gelijk een verstopte pot aan m'n been hangen... Heb me nog nooit zo hard dodogeschaamd als toen. Vooral toen m'n schoonvader brulde "K, je hebt een goeie gekozen, ze kakt gelijk de pot vol en nog beter dan jij. Pet af maatje!"

Diezelfde schoonvader durfde ook wel eens op zaterdag middag in Antwerpen in een bomvolle winkelstraat een loeiharde knaller laten en dan met een gigantische grijns doorlopen...

Of de keer dat m'n ex en ik 's nachts wakker werden van een verdachte geur. Onze slaapkamerdeur stond open (hij woonde nog thuis dus) en die van zijn ouders grensde daar direct aan, en die stond ook open. Dus wij tegen elkaar "gatver ben je rot vanbinnen" en elkaar beschuldigen tot we plots uit de kamer ernaast een gesmoorde lach horen komen. Jawel, schoonvader had een stiekeme stinker onder de dekens gelost, en die was zelfs tot bij ons te ruiken...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 18:46

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:04

Toen ik klein was zat ik in de klas. (Groep 7?) En toen liet ik me er toch een :o! Moest toen op de gang zitten en iedereen schreeuwen daar :o!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:11

Het heeft me hele dag weer goed gemaakt!

:')

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:32

Een poos geleden was er een topic over de meest smerige dingen die je ooit had meegemaakt, en daar heb ik
een stukje geplaatst die hier eigenlijk ook wel goed tot zijn recht komt :D.

Komt ie:

Citaat:
Ik kan een jaar mijn eigen beroep niet uitoefenen, omdat ik niet mag autorijden. Daarom moest ik iets in de buurt
zoeken waar ik op de fiets heen kan, en al snel had ik iets gevonden bij een instelling voor verstandelijk beperkten.

Ik stond op een groep waar mensen woonden waarvan sommigen nog mobiel waren, en anderen rolstoel-afhankelijk.
Tussen de middag ging 1 bewoonster standaard even een uurtje het bed in. Eventjes de schoenen en broek uit,
en onder de dekens. Na dat uurtje wilde ik haar weer aankleden om naar het dagcentrum te gaan, maar op het
moment dat ik haar kamer binnen stapte rook ik al dat ze gepoept had. Ze dragen allemaal luiers, dus even
een kwestie van verschonen zou je denken. Op het moment dat ze opstond uit het bed, zag ik al wat ontlasting
op de matrasbeschermer liggen, dus dat was bingo. De poep was niet netjes in de luier gebleven laten we maar
zeggen :+.

Op naar de badkamer dus, waar ik meteen handschoenen aan deed en vochtige doekjes pakte. Mevrouw was
gewend om zelf wat mee te helpen met uitkleden, dus als de knoopjes van haar body los waren trok ze die zelf
uit. Ik was wat aan het mieren om die knoopjes goed los te krijgen, maar mevrouw begon wat ongeduldig te worden
dus begon zelf al aan de body te trekken. Wat er op dat moment gebeurde had ik totaal niet verwacht, dus mijn
reactievermogen liet te wensen over. De knoopjes sprongen met een noodgang open, waarna de achterkant met
grof geweld richting mijn gezicht schoot. En jawel, vol met POEP :r . Zo, midden in mijn gezicht en haren. Helemaal
onder zat ik, ik zag zelfs een bruine gloed tussen mijn wimpers door. Gelukkig was er hulp dichtbij, en kon ik snel
naar huis. Het is maar 5 minuten fietsen, maar ik heb voor mijn gevoel nog nooit zo lang gekokhalst :=.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:40

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:45

Ik wad gister heerlijk aan het ontluchten, geen neushaar meer over haha. Mijn bedgenoot kon er gelukkig smakelijk om mee lachen, echte liefde haha

Weet je wat ook zo ellendig is? Als je een wind tegen wilt houden en je moet niezen.... Hatsjie.. Prrrrrrrt :o

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:00

Ik heb net chili con carne gegeten, dus ik kan weer raak knetteren vanavond! :))

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:03

Tijdens de bruiloft van mijn oom en tante waren we te eten in een restaurant. Een andere ookm liep door de hal heen en dacht dat zijn vrouw achter hem liep. Hij deed zijn been omhoog om even extra kracht te zetten., toen liet er een knetteren. Vervolgens keek hij achter zich en kwam tot de conclusie dat de ober achter hem liep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:05

Fantast schreef:
Tijdens de bruiloft van mijn oom en tante waren we te eten in een restaurant. Een andere ookm liep door de hal heen en dacht dat zijn vrouw achter hem liep. Hij deed zijn been omhoog om even extra kracht te zetten., toen liet er een knetteren. Vervolgens keek hij achter zich en kwam tot de conclusie dat de ober achter hem liep

_/-\o_ :')

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:09

haha, nee dat doe ik ook niet heb nu 2 jaar en nog nooit een scheet gelaten waar hij bij is ') hij wel af en toe bij mij maar hij weet dat ik t ranzig vind dus doet hij t ook niet vaak :) en ja het wc probleem.. duurt t te lang ga ik er af := mrja als we bij mij zijn boeit t me niet meer hoe lang ik zit. Bij hem wel met ouders thuis enzo haha

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:14

Siets schreef:
Een poos geleden was er een topic over de meest smerige dingen die je ooit had meegemaakt, en daar heb ik
een stukje geplaatst die hier eigenlijk ook wel goed tot zijn recht komt :D.

Komt ie:

Citaat:
Ik kan een jaar mijn eigen beroep niet uitoefenen, omdat ik niet mag autorijden. Daarom moest ik iets in de buurt
zoeken waar ik op de fiets heen kan, en al snel had ik iets gevonden bij een instelling voor verstandelijk beperkten.

Ik stond op een groep waar mensen woonden waarvan sommigen nog mobiel waren, en anderen rolstoel-afhankelijk.
Tussen de middag ging 1 bewoonster standaard even een uurtje het bed in. Eventjes de schoenen en broek uit,
en onder de dekens. Na dat uurtje wilde ik haar weer aankleden om naar het dagcentrum te gaan, maar op het
moment dat ik haar kamer binnen stapte rook ik al dat ze gepoept had. Ze dragen allemaal luiers, dus even
een kwestie van verschonen zou je denken. Op het moment dat ze opstond uit het bed, zag ik al wat ontlasting
op de matrasbeschermer liggen, dus dat was bingo. De poep was niet netjes in de luier gebleven laten we maar
zeggen :+.

Op naar de badkamer dus, waar ik meteen handschoenen aan deed en vochtige doekjes pakte. Mevrouw was
gewend om zelf wat mee te helpen met uitkleden, dus als de knoopjes van haar body los waren trok ze die zelf
uit. Ik was wat aan het mieren om die knoopjes goed los te krijgen, maar mevrouw begon wat ongeduldig te worden
dus begon zelf al aan de body te trekken. Wat er op dat moment gebeurde had ik totaal niet verwacht, dus mijn
reactievermogen liet te wensen over. De knoopjes sprongen met een noodgang open, waarna de achterkant met
grof geweld richting mijn gezicht schoot. En jawel, vol met POEP :r . Zo, midden in mijn gezicht en haren. Helemaal
onder zat ik, ik zag zelfs een bruine gloed tussen mijn wimpers door. Gelukkig was er hulp dichtbij, en kon ik snel
naar huis. Het is maar 5 minuten fietsen, maar ik heb voor mijn gevoel nog nooit zo lang gekokhalst :=.

AHH gatverdamme _O- _O- echt..heel kleine kans dat dit gebeurd en overkomt het jou haha, ik denk dat ik over mijn nek zou gaan haha _O-

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:19

Topic naar mn hart! Ik zit ook rustig nog even op de wc voordat ik ga slapen en SMS mn vriend dan ook nog wel eens van: "Ga maar vast slapen, duurt nog even" :')

Moet wel erbij vermelden dat ik de chronische darmziekte Crohn heb, maar ook voor die tijd was ik er al niet vies van ;) Ik denk dat het ook wel een beetje afhankelijk is van je opvoeding, mijn ouders waren hier ook best vrij in. Na een ruzie tussen mij en mn zusje waarbij de wcdeur sneuvelde (had er een gat in getrapt :o ) moest de deur gerepareerd worden en ging het slot/klink er tijdelijk even uit. Na die tijd is er een klink zonder slot op gekomen, en zo is dat nogsteeds!! Haha :') Lamp aan is pot bezet. En anders even pech!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:04

vuurneon schreef:
Weet je wat ook zo ellendig is? Als je een wind tegen wilt houden en je moet niezen.... Hatsjie.. Prrrrrrrt :o

Dan zorg je toch gewoon dat je heel onvrouwelijk hard niest? ;)
*hoeft daar niet eens moeite voor te doen!*

Trouwens dat topic van die smerige dingen zit ik ook te volgen ja. _O-

Edit: Lamp aan is pot bezet? Da's lastig... ik poep soms graag in het donker! Maar da's ook omdat we hier op de eerste verdieping de pot in de badkamer hebben staan en die spiegel zit net op ooghoogte. :(

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:11

marleen_usar schreef:
Ik moest vanmorgen zooooooooooooo erg, man zat al te poepen.Ik kon het niet meer ophouden, dus heb ik boven de prullebak gehangen.

He gatver, dat gaat me dan ook weer net te ver hahahaha

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 21:16

Ragdollcat schreef:
marleen_usar schreef:
Ik moest vanmorgen zooooooooooooo erg, man zat al te poepen.Ik kon het niet meer ophouden, dus heb ik boven de prullebak gehangen.

He gatver, dat gaat me dan ook weer net te ver hahahaha

Hahaha.. prullebakpoepert :')