VriendlIef en ik zaten vanavond op de bank en ik hoefde alleen maar te zeggen: ohh jeee, wacht even hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_WenDy schreef:Wat een topic, GEWELDIG!![]()
Mijn kat kan ook echt enorme scheten laten...niet normaal! (zit nu op ander voer en dat helpt zeker!)
Ik heb een rottweiler gehad die kon echt naar haar achterste kijken als daar een hoog piep geluidje uit kwam zo van...HUH?!?
Seven schreef:Goedemorgen maar weer
Princesmax, Trots kun je dan zijn he op je eigen knetter solo
En is wendy nog je bijrijder of was het knetteren van mams toch te veel![]()
Mijn vriend liet gisteren volgens mij en mn schoonzus een flinke in de auto ramen moesten open hij trots zegt mn zwager ineens: Goed was ie he![]()
AAhhh vriend was gewoon teleurgesteld dat hij dat niet had geproduceerd, De stille eierbommer
Citaat:Ik kan een jaar mijn eigen beroep niet uitoefenen, omdat ik niet mag autorijden. Daarom moest ik iets in de buurt
zoeken waar ik op de fiets heen kan, en al snel had ik iets gevonden bij een instelling voor verstandelijk beperkten.
Ik stond op een groep waar mensen woonden waarvan sommigen nog mobiel waren, en anderen rolstoel-afhankelijk.
Tussen de middag ging 1 bewoonster standaard even een uurtje het bed in. Eventjes de schoenen en broek uit,
en onder de dekens. Na dat uurtje wilde ik haar weer aankleden om naar het dagcentrum te gaan, maar op het
moment dat ik haar kamer binnen stapte rook ik al dat ze gepoept had. Ze dragen allemaal luiers, dus even
een kwestie van verschonen zou je denken. Op het moment dat ze opstond uit het bed, zag ik al wat ontlasting
op de matrasbeschermer liggen, dus dat was bingo. De poep was niet netjes in de luier gebleven laten we maar
zeggen.
Op naar de badkamer dus, waar ik meteen handschoenen aan deed en vochtige doekjes pakte. Mevrouw was
gewend om zelf wat mee te helpen met uitkleden, dus als de knoopjes van haar body los waren trok ze die zelf
uit. Ik was wat aan het mieren om die knoopjes goed los te krijgen, maar mevrouw begon wat ongeduldig te worden
dus begon zelf al aan de body te trekken. Wat er op dat moment gebeurde had ik totaal niet verwacht, dus mijn
reactievermogen liet te wensen over. De knoopjes sprongen met een noodgang open, waarna de achterkant met
grof geweld richting mijn gezicht schoot. En jawel, vol met POEP. Zo, midden in mijn gezicht en haren. Helemaal
onder zat ik, ik zag zelfs een bruine gloed tussen mijn wimpers door. Gelukkig was er hulp dichtbij, en kon ik snel
naar huis. Het is maar 5 minuten fietsen, maar ik heb voor mijn gevoel nog nooit zo lang gekokhalst.
Fantast schreef:Tijdens de bruiloft van mijn oom en tante waren we te eten in een restaurant. Een andere ookm liep door de hal heen en dacht dat zijn vrouw achter hem liep. Hij deed zijn been omhoog om even extra kracht te zetten., toen liet er een knetteren. Vervolgens keek hij achter zich en kwam tot de conclusie dat de ober achter hem liep
Siets schreef:Een poos geleden was er een topic over de meest smerige dingen die je ooit had meegemaakt, en daar heb ik
een stukje geplaatst die hier eigenlijk ook wel goed tot zijn recht komt.
Komt ie:Citaat:Ik kan een jaar mijn eigen beroep niet uitoefenen, omdat ik niet mag autorijden. Daarom moest ik iets in de buurt
zoeken waar ik op de fiets heen kan, en al snel had ik iets gevonden bij een instelling voor verstandelijk beperkten.
Ik stond op een groep waar mensen woonden waarvan sommigen nog mobiel waren, en anderen rolstoel-afhankelijk.
Tussen de middag ging 1 bewoonster standaard even een uurtje het bed in. Eventjes de schoenen en broek uit,
en onder de dekens. Na dat uurtje wilde ik haar weer aankleden om naar het dagcentrum te gaan, maar op het
moment dat ik haar kamer binnen stapte rook ik al dat ze gepoept had. Ze dragen allemaal luiers, dus even
een kwestie van verschonen zou je denken. Op het moment dat ze opstond uit het bed, zag ik al wat ontlasting
op de matrasbeschermer liggen, dus dat was bingo. De poep was niet netjes in de luier gebleven laten we maar
zeggen.
Op naar de badkamer dus, waar ik meteen handschoenen aan deed en vochtige doekjes pakte. Mevrouw was
gewend om zelf wat mee te helpen met uitkleden, dus als de knoopjes van haar body los waren trok ze die zelf
uit. Ik was wat aan het mieren om die knoopjes goed los te krijgen, maar mevrouw begon wat ongeduldig te worden
dus begon zelf al aan de body te trekken. Wat er op dat moment gebeurde had ik totaal niet verwacht, dus mijn
reactievermogen liet te wensen over. De knoopjes sprongen met een noodgang open, waarna de achterkant met
grof geweld richting mijn gezicht schoot. En jawel, vol met POEP. Zo, midden in mijn gezicht en haren. Helemaal
onder zat ik, ik zag zelfs een bruine gloed tussen mijn wimpers door. Gelukkig was er hulp dichtbij, en kon ik snel
naar huis. Het is maar 5 minuten fietsen, maar ik heb voor mijn gevoel nog nooit zo lang gekokhalst.
vuurneon schreef:Weet je wat ook zo ellendig is? Als je een wind tegen wilt houden en je moet niezen.... Hatsjie.. Prrrrrrrt