Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:43

Ik neem tegenwoordig de honden mee naar de wei wanneer ik ga uitmesten. De honden rennen dan een beetje rond in de wei en spelen wat met elkaar. Op een gegeven moment zag ik ze heel hard achter elkaar aan rennen en iets in de lucht gooien en van elkaar af pakken. Ik glimlachen, want wat waren ze toch leuk aan het spelen met dat stokje. Komen ze even later naar me toe lopen, de ene hond met het stokje in zijn bek.... gooit hij het stokje voor me op de grond.... is het een afgekloven hazenpoot :r

PH_Jump

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:11

ik had op me achtste een kat gekregen
en die was gek op SLAKKEN dus mogt ze 's avonds in huis

wat doet ze spuugd zo over de bank en me teen heen wat denkje een lekkere slakken teen gelijk half uur douce

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:15

Eeew Repelsteel! (En Hengel, bah!)

Doet me denken aan die hond van iemand van de vereniging op school, die grijpt graag konijntjes. Alleen vorige zomer hadden ze allemaal myxomatose, dus ze waren helemaal vies en oogjes dicht (dikke oogleden) en gewoon half lam...

Gaat dat beest eerst blij op een konijn zitten knauwen, komt vervolgens de "huiskamer" in en gaat daar over de tafel kwijlen.

De hele vereniging gelijk aan het walgen. ;)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:17

Oh wat een lekker topic.

Ik had gisteren iets smerigs. Ik had uitgemest, en de mest was nog nat omdat het vochtig was buiten. Toen ik klaar was legde ik mijn uitmestvork op de kruiwagen met mest. Toen ik hem er weer al wilde halen zat mijn hele hand onder de mest, omdat de mest dus zo nat was dat het aan de steel zat :=.

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:35

haha wat een leuk topic !
ik heb een paar weken geleden ook vreselijk meegemaakt
ik reed met mijn fiets langs een vrachtwagen van rendac, net op het moment dat ik langsrij giet hij een ton met kleine biggen en nageboortes uit. En het spetterde heel veel het was een regen van bloed :r
ik heb 4 uur in het ligbad gezeten %)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:42

Hoevenkrabben (de achterhoeven) en dan begint het paard ineens fijn over je heen te mesten.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:54

Doet me denken aan m'n trauma voor rioolzuigers, je weet wel, van die wagens waarmee ze putten uitzuigen. Toen ik vijf was en bij m'n moeder achterop de fiets zat werden we door zo'n ding ingehaald. De klep achter zat alleen niet goed vast en er spoot rioolwater uit. M'n moeder en ik zaten onder het rioolwater (en uitwerpselen waarschijnlijk maar daar wil je al helemaal niet aan denken). Stínken dat we deden! %) Nog altijd mijd ik die wagens. Ben er nooit helemaal overheen gekomen :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:09

Oooh nageboortes. Tja. :')
Dat spetterde vorige week ook over mij heen inderdaad.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:28

ik zit behoorlijk vaak onder de kalverpoep of nog een stukje erger diaree.
vaak zit het slechts op mn broek of laarzen maar soms heb ik het geluk dat het op mn handen komt:(

tjsa heel leuk werk.
gister nog aan het toekijken geweest bij een navelbreuk operatie die bij een kalf werd uitgevoerd, smijt de dierenarts het los gesneden stukje mijn kant op.
als mijn reflex niet zo snel was geweest was dat vies lapje op mijn knie beland!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:36

Joyckuh schreef:
Paar jaar geleden zag ik een jonge duif langs de kant van de weg zitten. Kon hem zo oppakken. En dus had ik het idee hem naar de dierenarts te brengen. Ik weer op mijn fietsje gestapt met de duif in mijn hand, stevig tegen mij aangedrukt zodat hij niet zou proberen weg te vliegen, naar de dierenarts gegaan. Daar aangekomen uitgelegd hoe het verhaal in elkaar zat en of zij de dierenambulance of de vogelopvang wilde bellen, dat zouden ze doen. Dus ik wel overdragen, zie ik dat de duif al helemaal vol zat met maden :r Brr! Ze hebben hem in laten slapen en ik heb mijn handen goed gewassen en ik ben naar huis gegaan om mijn jas in de was te gooien :r

En op mijn stage, vraag is natuurlijk of het me overkwam, maar wel een van de smerigste dingen die ik moest doen, kuikentjes uitknijpen en aan stukken trekken! Blegh! De eerste keer liet ik het een ander doen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen want anders at de sperwer toch echt niet.... Eerst flink in het kuikentje knijpen tot het eigeel er uit spat :r , dan de kop er af trekken en dan de poten en eet smakelijk :r
Brrr, zo erg vond ik die 10 kuikentjes die ik per dag aan stukken moest trekken! En toen kwam ik op een ronde waarbij maar liefst 100 kuikentjes zo moesten eindigen, iewl!!!! Sommige nog half bevroren en dan hoor je die botjes kraken! Blehhh!

door dit verhaal over de kuikentjes is mijn eetlust zojuist helemaal bedorven

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:44

Ja hoor op me werk....

Lief klein clientje van 4 jaar..... Sondevoeding pomp afgekoppeld en op me schoot. Wij bij de muziek... En ze krijgt een insult en ze braakt zo vol in de decloteee... gaaaaatveerdammeee ! Zat ik daar... Ik kijk naar beneden, en bedacht me dat ik niet zonder bh kon werken.... En dat ik niet naar huis kon. Wat voelde ik me zielig zeg jeetje.

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:45

hagelslag schreef:
vaak zit het slechts op mn broek of laarzen maar soms heb ik het geluk dat het op mn handen komt:(

tjsa heel leuk werk.
gister nog aan het toekijken geweest bij een navelbreuk operatie die bij een kalf werd uitgevoerd, smijt de dierenarts het los gesneden stukje mijn kant op.
als mijn reflex niet zo snel was geweest was dat vies lapje op mijn knie beland

een vriendin van mij heeft zo eens een paardentestikel op haar hoofd gehad :')

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:04

He bah.
Zit hier kokhalzend achter me scherm,
Zo maakte ik dit een keer mee:
Ik lag in me bed, ik was niet lekker, word wakker,
Buk over het randje van me bed, en ik kots vol over me hondje heen, die daar met die lieve puppy ogen me aan het aankijken was..
Gohh arm dingg.. <3

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:16

Ik heb een tijdje gewerkt als Zorgassistent... Moest daar een jongen met een lopende stoma helpen (=Opening in de buik waar de ontlasting gewoon uit loopt)

Dus hop, jongen op de brancard, schoon incontinentiemateriaal gepakt, draai hem op zijn zij om de inco goed neer te leggen... En toen vergat ik iets héél belangrijks :\
Als je iemand met een lopende stoma op zijn zij draait, dan loopt het er dus gewoon uit. Daarom moet je er even een doekje tegenaan houden.

Pff dat vergeet ik NOOIT meer... Mijn hele arm zat er onder, inclusief de hele brancard, die ik daarna ook nog moest schoonmaken en ontsmetten :x

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:24

ik had laatst echt iets heeeeeel ergs vies ! een van mijn schitterende merries was hengstig, en ons shet hengstje liep dus in de kudde! nou dat is meestal geen punt want niemand kan hij dekken..
maar dit was echt erg! me merrie gaf hem een schop en tegelijkertijd vloeide zei haar goedje over hem heen, mijn merrie is 148 en t spoot alle kanten op en mijn vriendinnetje helaas , die stond toch echt te vlakbij! en er kwamen dus enkele nattige druppels over haar blote arm heen! bah!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:26

Ik heb ook een ranzig verhaal.

Toen ik klein was:
Bij ons gingen we altijd hondendrollen gooien. := Op een stokje reigen en dan zo ver mogelijk gooien.
1 keer deed ik niet mee, en keek ik vanaf een afstandje. Voelde ik in ene PLOP! ik dacht, oh oliebol. Weer vogelpoep. (aangezien ik dat ook altijd heb) dus ik voelen met mijn hand op me hoofd ik denk. Huh, dus ik kijken naar me vingers.
Had ik een hoop poep aan me vingers. Nou ik ben direct naar huis gehold en heb ik me moeder mijn haren wel tig keren laten wassen.
Moeder nog: "Hoe is dit gebeurd??" "Ehm,, ik liep langs en toen plop" :o

Was ook direct de laatste keer dat ik er bij stond te kijken en het deed.
Tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wie het gedaan heeft, }>

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 20:21

Brittneyx schreef:
hagelslag schreef:

tjsa heel leuk werk.
als mijn reflex niet zo snel was geweest was dat vies lapje op mijn knie beland

een vriendin van mij heeft zo eens een paardentestikel op haar hoofd gehad :')

Ik mocht op mijn eerste dag meekijken bij mijn eigen dierenarts een vergrote hondentestikel (van een viszla, google dat maar eens) mee naar huis nemen. Dan zou ze hem op sterk water zetten voor me.
Eerlijk gezegd was ik wel in de verleiding, maar ik weet zeker dat het ding er hier thuis niet in was gekomen.

Leuk beroep hoor. :+
Ik kom vast ook nog wel eens onder de rommel te zitten. Maar tot nu toe is het meestal ondergepoept worden en ik heb een keer een nageboorte op schoot gehad (van een schaap). Gelukkig had ik toen een overall aan maar de broek die ik eronder had... nou ja die kon wel in de was.

En we sliepen daar ook (als er niks geboren werd)... in die vieze kleding van ons... :')

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 20:58

Laatst had zoonlief een feestje gehad op zaterdagavond. Wij hadden wedstrijd op zondag en gingen vroeg weg. Maandagmorgen maar eens was in de machine stoppen. Kom ik beddegoed tegen. Hmmmm.. met een heel vreemd luchtje.... Vraag ik aan zoon: was je ziek geworden. "Ja" Heb je je bed ondergekotst? "Ja" **************** (censuur) waarom heb je het dan niet even in de wasmachine gestopt? Dit was smorgens om half 9. Hoe beroerd wil je mij hebben? Kind kwaad op mij omdat ik ga lopen mopperen. (by the way, het joch is 25) . Ik heb het beddegoed in de wasmachine gestopt op 95* , ver voor mij uithoudend. Jakkes wat was dat goor.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 21:00

Oei, iemand van mijn leeftijd die als "het joch" aangeduid wordt... :=

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 22:33

Nou zo gedraagt hij zich soms wel hoor. Kijk als je 10 bent en je kotst je bed onder, is het tot daar aan toen. Kun je niks aan doen. Maar als je 25 bent, komop dan kun je toch wel enige actie ondernemen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 22:35

Niet als je dronken bent.
Ik studeer met drinkende feestende types dus ik hoor wel gekkere verhalen. :+

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 00:42

Vorig zomer laat ik mijn honden na buiten
Zie ik in het donker allemaal witte puntjes op de mat
Ik het licht aan, bleek mijn deurmat vol met maden te kroelen
Overdag was er nog niets aan de hand, had ik de hele bijkeuken nog gezogen en gedweild
Heb de mat gelijk weg gegooid en midden in de nacht weer aan het dweilen gegaan
De volgende dag zaten er nog welke
Waar ze vandaan kwamen waren een raadsel
Ze zaten ook alleen op de mat bij de deur, met een paar honderd

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 09:57

@Brittneyx
jugh ieh bah
@Nemurin

ieuw ieuw,
doet me weer denken. we hadden vroeger ook schapen, en mijn vader had voor de lammerperiode zijn heup gebroken en ik als 11 jarig super dapper meiske zou dat wel ff doen.( van de 140 schapen zijn toen mijn vader zijn heup brak 100 weg gegaan drachtig en wel alleen de makkelijke smijters overgehouden).
alles is goed gegaan maar er was 1 lammetje die was slijmen in zijn luchtwegen had gekregen.
dat moet je met zo n slangetjes apparaat eruitzuigen en dan moet het in het potje komen.
maar ehm, potje was vol en godzijdank kwam net mn oudste zus binnen en schreeuwde stopppp je hebt bijna dat slijm in je mond.
had dus niet goed op het potje gelet:(

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:24

De "makkelijke smijters" is dat echt een term? := Zo ja, dan ga ik die onthouden, want ik vind hem leuk.

Gatverdamme slijm in je mond bij een bevalling! _O-
Maar eh... wij houden het lam gewoon op de kop hoor. Vorige week ook nog 2 biggen op die manier aan het ademen gekregen.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:26

Je laars aantrekken, en denken ; waarom gaat mn rechtervoet zo lastig en voelt het zo raar bij mijn tenen?
Om er vervolgens achter te komen dat er een naaktslak in je laars was gekropen -O- Krijg er nog de kriebels van!!