Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joyckuh schreef:Paar jaar geleden zag ik een jonge duif langs de kant van de weg zitten. Kon hem zo oppakken. En dus had ik het idee hem naar de dierenarts te brengen. Ik weer op mijn fietsje gestapt met de duif in mijn hand, stevig tegen mij aangedrukt zodat hij niet zou proberen weg te vliegen, naar de dierenarts gegaan. Daar aangekomen uitgelegd hoe het verhaal in elkaar zat en of zij de dierenambulance of de vogelopvang wilde bellen, dat zouden ze doen. Dus ik wel overdragen, zie ik dat de duif al helemaal vol zat met madenBrr! Ze hebben hem in laten slapen en ik heb mijn handen goed gewassen en ik ben naar huis gegaan om mijn jas in de was te gooien
En op mijn stage, vraag is natuurlijk of het me overkwam, maar wel een van de smerigste dingen die ik moest doen, kuikentjes uitknijpen en aan stukken trekken! Blegh! De eerste keer liet ik het een ander doen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen want anders at de sperwer toch echt niet.... Eerst flink in het kuikentje knijpen tot het eigeel er uit spat, dan de kop er af trekken en dan de poten en eet smakelijk
Brrr, zo erg vond ik die 10 kuikentjes die ik per dag aan stukken moest trekken! En toen kwam ik op een ronde waarbij maar liefst 100 kuikentjes zo moesten eindigen, iewl!!!! Sommige nog half bevroren en dan hoor je die botjes kraken! Blehhh!
hagelslag schreef:ik zit behoorlijk vaak onder de kalverpoep of nog een stukje erger diaree.
vaak zit het slechts op mn broek of laarzen maar soms heb ik het geluk dat het op mn handen komt:(
tjsa heel leuk werk.
gister nog aan het toekijken geweest bij een navelbreuk operatie die bij een kalf werd uitgevoerd, smijt de dierenarts het los gesneden stukje mijn kant op.
als mijn reflex niet zo snel was geweest was dat vies lapje op mijn knie beland
Brittneyx schreef:hagelslag schreef:ik zit behoorlijk vaak onder de kalverpoep of nog een stukje erger diaree.
vaak zit het slechts op mn broek of laarzen maar soms heb ik het geluk dat het op mn handen komt:(
tjsa heel leuk werk.
gister nog aan het toekijken geweest bij een navelbreuk operatie die bij een kalf werd uitgevoerd, smijt de dierenarts het los gesneden stukje mijn kant op.
als mijn reflex niet zo snel was geweest was dat vies lapje op mijn knie beland
een vriendin van mij heeft zo eens een paardentestikel op haar hoofd gehad