Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charica schreef:Ik kan met niemand praten... :'-( Niet met mijn vader en ook niet met zus... :'(
Charica schreef:Hallo iedereen,
Hier weer een reactie van leven. Inmiddels is er weer veel gebeurd. Ik heb gewerkt aan de relatie met mijn zus en vader.
Ik heb hulp gezocht. Ben van een maatschappelijk werker naar de psycholoog gegaan. En vorige week heb ik daar mijn laatste gesprek gehad!
Goed bezig zou je denken!
Nu hebben we vanochtend weer slecht nieuws gehad. Je raad het misschien al. Kanker.
Dit keer bij mijn vader.Hij heeft al 2 maanden last van schouder, en had opeens een bobbeltje in zijn nek.
We weten nog niet heel veel, behalve dat het een grote tumor aan de bovenkant van zijn linkerlong is.
En dat het kleeft aan zijn botten. Vandaar dat zijn schouder zo pijn doet, en pijnstillers niet werken.
Donderdag hebben we afspraak bij de longarts. En dan gaan we kijken wat er moet gebeuren.
Ik ben ontzettend verdrietig en ik baal heel erg. Waarom moet dit ons WEER overkomen?
We hebben 8 maanden geleden onze moeder moeten wegbrengen... Nu mijn vader?
Ik heb het gevoel alsof ik ergens voor gestraft word, maar dat ik niet weet waarvoor...
Zijn er ook mensen die soortgelijk situaties hebben meegemaakt? Met ouders en/of longkanker?
Charica schreef:Zijn er ook mensen die soortgelijk situaties hebben meegemaakt? Met ouders en/of longkanker?