Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:05

Colway: welke jurk van Maggie Sottero?

Ik ben getrouwd in de Felicity van Maggie Sottero. Heb daarna nog enorm veel jurken gepast, maar dit was de ware :D
Afbeelding

Afbeelding
(heb even geen duidelijkere foto, sorry)

Heb ook bij Sarasbridal gekeken, maar die jurken zijn wel echt van mindere kwaliteit hoor! Scheve naden en heel andere afwerking, zeker niet zulke mooie kralen etc.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:09

Malenka schreef:
Wat een leuk topic om door te kijken. Voorlopig ga ik niet trouwen en waarschijnlijk zelfs nooit. Maar een mooie jurk is leuk om over te fantaseren. Mijn moeder heeft me ook ooit al beloofd dat ze mijn jurk wel zou maken als ik dat wil. Ik ben nogal lastig en vind niet veel jurken echt mooi voor mezelf.

Zoiets vind ik wel leuk... maar niet voor mezelf op de trouwdag:
http://www.forestchild.net/img/insp/mm-rococo.jpg

Deze zou ik wel overwegen:
[im g]https://d1ij7zv8zivhs3.cloudfront.net/assets/2968934/lightbox/Celtic%20wedding%20dress%207%20wallace%20red%20tartan%20display%20512.jpg?1296947902[/img]

En dit vind ik ook prachtig; een losse soepele kap, mooie hals, soepele doorschijnende mouwen en prachtig 'oud' kant: als iemand weet waar deze stil uit komt; laat het me weten... ik wil de rest van de jurk zien.
[i mg]http://3.bp.blogspot.com/-8N1M_gxvMII/Tb2k5ykCQZI/AAAAAAAAAP4/dathrgtOfk8/s400/Wedding+Dress+Ideas-1.jpg[/img]

Idd, ik wil de rest van die jurk ook zien! Die rode is wel gaaf!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:10

die met die rode bloemen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:16

Colway schreef:
lesilla schreef:
Ik zou tweedehands wel kopen, wel eerst kijken hoeveel het zou zijn om te vermaken naar mijn lichaam.
Heb echt niks tegen tweedehands spullen mits goed gereinigd. Mijn ring heb ik gekregen van mijn moeder, nu is hij in het vorige verleden een verlovingsring geweest. Maar nu is hij van mij en heb ik een hele mooie chopard ring die ik anders niet kan betalen. Dan kan ik dat voor de jurk ook :j
Maar ik verwacht wel meer dan de helft af.

http://www.alivenotdead.com/attachments ... .thumb.jpg

De verlovingsring, trouwens moest mijn schatje het in zijn hoofdje halen mag hij me ook zo een tweedehands ring geven. Misschien ben ik makkelijk

Ik koop ook gemakkelijk 2e hands...Van meubels tot sieraden en kleding. Waarom 400,00 voor een bril betalen die ik ook voor 75,00 kan krijgen denk ik dan :+

Ik ben nu al jaren gek op een jurk van Maggi Sottero, maar ik vind ruim 2000.00 erg veel geld, nu zag ik er 3 in mijn maat te koop staan op MP tussen de 600 - 900, maar ja dan denk ik, dan lukt het ook wel voor 500 :+

Ergens is het zonde van mn geld denk ik dan, je draagt zo'n jurk 1 keer en hangt hem dan in de kast...

Vriendin van me had alles bij elkaar 3000 betaald, prachtige jurk hoor, maar nu zet ze hem toch maar te koop, want ja...wat heb je eraan

(m'n ma heeft d'r jurk in de zak naar polen gedaan :') )

Ben ook vrij gemakkelijk met tweedehands spullen, maar een trouwjurk 2dehands kopen weet ik niet. Heb ook niet echt een standaard model lichaam. En juist hierbij is het belangrijk dat ie mooi en goed zit.

Sence

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:19

Maar als je de perfecte 2ehands vindt... Model dit perfect, alles!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:19

-meelezertje meld zich-

Trouwjurk 2e hands kopen doe ik niet.
Dat is iemand anders haar speciale jurk.

Zou ook niet willen dat er iemand mijn trouwjurk aandoet...
Oké, heel misschien mijn dochter, maar als ik een dochter heb zal ze dat wss niet willen :D

Ik ken iemand die in die jurk van Mc Leod's Daughters getrouwd is!
Niet exact dezelfde jurk, maar namaak.
Denk dat ik ze zelf in gebroken wit met oudroze wil ... maar moet nog gevraagd worden, dus heb nog tijd :P

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:00

Tis wel specialer inderdaad, maar ik weet zeker dat als ik er 1 koop hij na een maand op Marktplaats staat :')

Ik heb verder een gemakkelijk maatje, en sowieso moet een jurk altijd wel ergens versteld worden volgens mij...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:07

Kennisje heeft haar jurk op een paspop in de computerkamer staan :j
Tja je moet het maar willen ;) Maar hij hang iig niet in een zak in de kast......

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:11

Ik zou mn jurk denk ik ook niet weg kunnen doen.. :')
Maar 'tentoonstellen' zou ik ook niet doen :n

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:14

Die van mijn moeder heeft tot vijf jaar terug in de kast zitten verstoffen en dan is hij weggegooid. Dan kon ze hem toen beter verkopen. Maar het is maar hoeveel waarde je er aan hangt denk ik :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:16

Die van mijn moeder is vermaakt tot een jurkje voor mij. Toen ik 6 was. :+ Daar baal ik van...was graag in haar jurk getrouwd of had haar jurk graag bewaard. Maar helaas heeft zij anders besloten toendertijd...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:17

Die van mijn mama was zo een jaren 70 gruwel jurk :')

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:20

Ik heb laatst m'n moeders jurk aan gehad. Baal nog altijd dat we toen geen foto hebben gemaakt. Moeten we misschien nog maar een keer over doen.....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:20

Mijn oma had de jurk voor mijn moeder gemaakt. Hij was wit met een blauw bloemen patroon. Klinkt misschien stom maar dat is het zeker niet. Zal es kijken of ik een foto kan maken van een foto. :+ Mijn moeder leeft al 17 jaar niet meer dus het betekent veel voor mij zeg maar.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:22

ik vind het ook wel mooi dat er een jurkje voor jou van gemaakt is, ook al snap ik dat het minder is als je er zelf in had willen trouwen ;)

mijn moeders jurk was rood, ik houd niet van rood dus trouw niet in haar jurk.... daarbij heb ik mijn moeder al 10 jaar niet meer gezien dus heb ik sowieso geen behoefte aan haar trouwjurk ;) zou niet eens weten of ze em nog wel heeft aangezien ze gescheiden is....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:23

Marley schreef:
ik vind het ook wel mooi dat er een jurkje voor jou van gemaakt is, ook al snap ik dat het minder is als je er zelf in had willen trouwen ;)

mijn moeders jurk was rood, ik houd niet van rood dus trouw niet in haar jurk.... daarbij heb ik mijn moeder al 10 jaar niet meer gezien dus heb ik sowieso geen behoefte aan haar trouwjurk ;) zou niet eens weten of ze em nog wel heeft aangezien ze gescheiden is....

Aha, in jou geval is het ook begrijpelijk. :j

Ik weet eerlijk gezegd niet eens of ik dat jurkje nog wel heb...kan mij herinneren dat ik er ooit over zat te denken om hem weg te doen...ik pas er toch niet meer in....maar geen idee of ik hem ook echt heb weggedaan...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:25

Dan snap ik inderdaad dat je hem wou hebben :j, hopelijk heb je dat jurkje nog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:33

Nu ik er zo over nadenk...denk ik van niet. Maar ik heb nog foto's van haar jurk dus misschien als ik ooit ga trouwen dat ik op zoek ga naar dezelfde stof en er dan één op maat laat maken...

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:36

manzano schreef:
melanie_h schreef:
Heb net vriendlief de jurk laten kijken. hij vond hem echt supergaaf. :D
De jurk is dus goedgekeurd *\o/* , nu de prijs nog :')

Je gaat toch niet je jurk verklappen aan je bf :oo
Dat brengt ongeluk :P ;)

ach joh dat is bijgeloof. Nee zo gelovig ben ik niet en het moet toch een beetje matchen met wat hij aan heeft dan toch :P

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:50

Nou ik ben dan totaal niet bijgelovig en niet van de tradities, maar het enige waar ik me dan wél aan zou houden is dat hij het niet mag zien van te voren ;)

Dat matchen heb je andere mensen voor die dat kunnen regelen ;)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:51

Citaat:
Je gaat toch niet je jurk verklappen aan je bf :oo
Dat brengt ongeluk :P ;)

ach joh dat is bijgeloof. Nee zo gelovig ben ik niet en het moet toch een beetje matchen met wat hij aan heeft dan toch :P

Mijn vriend wil juist weten wat ik aandoe, hoeft het niet precies aan te zien, maar wil wel weten wat het wordt... en ik ook van hem :D

Los van dat, ik zou het toch niet voor me kunnen houden :D

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:56

haha ja mijn vriend wil dat ook weten en idd ik wil het ook weten wat hij aandoet }>
Hij is eigenlijk helemaal niet zo van het trouwen, voor hem hoeft dat niet allemaal zo, maar omdat ik dat subtiel heb laten doorschemeren altijd heeft hij me toch maar gevraagd toen :D En hij wil dan wel weten wat ik aandoe :j

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:58

Tsjah het lijkt mij juist ook leuk om dat samen echt af te stemmen en van elkaar te weten, hij weet toch wel wat ik wil en ik vroeg hem laatst "zal ik iets met kleur doen of in het wit" Wit vond hij maar niets, dat was zoooo niet ik ;-) Die met die bloemen vindt hij ook prachtig en echt wat voor mij ;-)

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:02

Ik zou denk ik ook aan de traditie vasthouden dat hij de jurk niet van te voren mag zien :)
En idd voor afstemmen kunnen mooi onze moeders zorgen bv :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:03

ik heb mijn droomjurk gevonden en ben in staat om em aan mijn vriendje te laten zien, misschien dat ie dan op zijn knieen gaat hahaha! wil toch niet aan alle tradities meedoen!
ik zou het liefst met zijn tweetjes trouwen ergens op een mooi eiland met onze blote voeten in het zand :)