lesilla schreef:Ik zou tweedehands wel kopen, wel eerst kijken hoeveel het zou zijn om te vermaken naar mijn lichaam.
Heb echt niks tegen tweedehands spullen mits goed gereinigd. Mijn ring heb ik gekregen van mijn moeder, nu is hij in het vorige verleden een verlovingsring geweest. Maar nu is hij van mij en heb ik een hele mooie chopard ring die ik anders niet kan betalen. Dan kan ik dat voor de jurk ook
Maar ik verwacht wel meer dan de helft af.
http://www.alivenotdead.com/attachments ... .thumb.jpgDe verlovingsring, trouwens moest mijn schatje het in zijn hoofdje halen mag hij me ook zo een tweedehands ring geven. Misschien ben ik makkelijk
Ik koop ook gemakkelijk 2e hands...Van meubels tot sieraden en kleding. Waarom 400,00 voor een bril betalen die ik ook voor 75,00 kan krijgen denk ik dan

Ik ben nu al jaren gek op een jurk van Maggi Sottero, maar ik vind ruim 2000.00 erg veel geld, nu zag ik er 3 in mijn maat te koop staan op MP tussen de 600 - 900, maar ja dan denk ik, dan lukt het ook wel voor 500

Ergens is het zonde van mn geld denk ik dan, je draagt zo'n jurk 1 keer en hangt hem dan in de kast...
Vriendin van me had alles bij elkaar 3000 betaald, prachtige jurk hoor, maar nu zet ze hem toch maar te koop, want ja...wat heb je eraan
(m'n ma heeft d'r jurk in de zak naar polen gedaan

)