Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 14:47

Appelmoes_11 schreef:
Jongens toch, wat een verhalen. _O-

Ik heb zóveel bloopers gemaakt... één van de leukste was toen ik met oud en nieuw in Oostenrijk was. Daar hangen van die sigarettenautomaten op straat, nou goed, wij wilden dus sigaretten halen om drie uur 's nachts... dus twaalf euro in dat ding gegooid, en er kwam maar niks uit???!!! :?

Was het dus een parkeerautomaat. 8)7

Raaaap me op!! :+ hahahahahahahahahahahaha
Ik lig hier op de grond van het lachen! hahahahaa

x_Rebecca

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 18:30

Ik vierde donderdag mijn verjaardag en opzich was ik niet eens echt bezopen.... Maargoed, we hadden een barbecue, hartstikke gezellig. Na een tijdje wilde niemand meer eten -O- en er was natuurlijk nog heeeel erg veel vlees over. Dus ik heb iedereen uitgenodigd om vrijdagavond weer te komen :))

Gisteren stonden zij dus bij mij voor de deur :') en ik was aan het werk tot half 11 _O- _O-
Uiteindelijk is het wel goed gekomen, ze hebben zonder mij gezellig gebarbecued _O-

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 18:37

Zonder jou?

...

Oké, nu lig ik echt dubbel _O- _O- _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 18:41

stipje

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 18:41

Jup _O- Toen ik thuis kwam werd alles net opgeruimd _O- _O-. Ik heb nog net afscheid kunnen nemen en een biertje met ze kunnen drinken :').

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 18:57

haha, gisteren had ik een feestje, en een vriendin van mij liet een volle bierfles uit haar handen vallen, resultaat: alles zit onder het bier, het behang, de stoelen, de kastjes en zelfs de tv :').
goed gedaan!.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 22:06

Nu ik de laatste blooper lees schiet mij er ook nog een te binnen!

Mijn ex reed die avond, hij was de bob. Vriendin en ik achterin met flesje wijn! Toen het flesje leeg was wilde ik hem uit het raam gooien in een prullebak... Alleen vergat ik het raam naar beneden te doen!
Hele raam aan diggelen...

Edit stomme typo.... Het is de wijn :')

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:50

Het is niet echt een blunder, maar we hebben hier wel smakelijk om gelachen.
Toen we met koninginnenacht op stap waren werd dat liedje van "waar is toch dat zebra hondje voor" gedraaid.
Als eerste heb ik in m'n eentje dubbel gelegen om dit zinnetje.
Toen we om half 7 's ochtends nog een uur moesten lopen en langs een honden uitlaat plek kwamen, ging een vriendin van me doen alsof ze de hele tijd door haar zebra hondje meegetrokken werd. Ik lag op de grond van het lachen, en de overige voorbijgangers keken toch even raar op, loopt daar een meisje die ineens een paar slungelige rennende passen opzij doet met een uitgestoken arm.. :')

Roomsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 00:32

Als terug denk aan mijn bloopers.. Auw.

Ik was op vakantie in Terschelling en we waren in een discotheek met een podium.
Op dat moment was er een schuimparty, waar ik normaal gesproken een hekel aan heb, maar toen niet..

Het was ontzettend rustig, en toen kwam dat liedje grease lightning ofzoiets. In films zie je weleens dat mensen glijden door het schuim, nou zo'n move ging ik ook even maken. Dus ik rennen, en spring zo het podium op, vervolgens op mijn knieën glijdend door het schuim.
Tot nu toe was het ontzettend leuk, ik had alleen 2 dingen niet gezien..
1. Er stond in het midden een danspaal
En 2. De ondergrond was niet vlak maar tegeltjes.
Wat had ik de volgende dag een mooie bult en wat zagen mijn benen eruit! En branden.. Niet normaal!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 00:51

Geweldig, je nieuwe vriend voorstellen op het feest van je beste vriendin, bleek toch even keihard dat hij niet tegen drank kon. Goddank voor hem dat hij sowieso al zou blijven slapen, want gut wat moest er toch van komen als hij op de trein terug moest.
Ik was even weggelopen, waarop meneer ergens is neergeknald. Mijn beste vriendin kwam vragen wat er was, riep meneer in volle verbazing 'ik zie de maan'.
Uiteindelijk vond ik het wel welletjes, toen meneer amper nog kon lopen, en heb hem samen met iemand op mijn luchtbed neergelegd. Meneer vertelde me daarop een keer of honderd dat hij echt niet dronken was, en dat hij gewoon even een kwartiertje moest liggen. Toen we een kwartier later terugkwamen, begon hij te roepen dat hij toch al gezegd had dat hij gewoon een kwartiertje moest rusten, maar geloven dat hij dat al gedaan had, neehoor. Na een heleboel van die kwartiertjes (nee, daar word je feest niet leuker van (': ), wilde meneer zijn mobiel, waarop ik die voor hem uit zijn tas gehaald heb, begon hij naar die jongen te schreeuwen 'THOMAS JONGEN, WAT IS MIJN CODE, GEEF ME MIJN CODE', je raadt het al, de jongen heet geen Thomas...
Een kwartier later was hij gelukkig in slaap gevallen, kon wel juichen, en dat heb ik ook zeker gedaan (': Heb nog nooit iemand zo hard een kater gegund, maar helaas... Hij heeft maar een heleboel geluk dat ik echt gek op hem ben.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 01:04

Oh, leuke eerste indruk heeft je nieuwe vriend dan gemaakt :') _O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 10:53

We waren met een hele groep gezellig naar de kroeg. Bijna iedereen zat aan het bier, maar ik hag geen trek in bier en bestelde een bessen (met ijs). Nu dronk ik dat wel vaker dus verder niet vreemd.
Mijn broer was toevallig ook een keer mee en stond keihard met m'n vriend (nu man) om mij te lachen. Ik had werkelijk waar geen idee waarom......Op dat moment werdt ik plots heel misselijk en heb nog net de wc kunnen halen. Nou toen hadden hun nog veel meer lol. Ik degene die nooit moest overgeven van drank (ja en hun wel) moest spugen. Ja en dat van 1 glaasje..
De dag later hoorde ik dat er nog een paar ervan hadden over gegeven, dus achteraf denk ik dat de bessen niet helemaal goed was.
De dag erna was m'n moeder jarig. Daar schonk m'n moeder een glas vol met bessen, nou moet zeggen ik heb hem leeg gedronken, met moeite. Maar ik heb sindsdien nooit geen bessen meer gedronken......
M'n moeder snapte het in eerste instantie niet, en broer lief heeft alles weer even haarfijn uitgelegt (met een big smile natuurlijk).
Moeder blij en dacht dat ik m'n lesje qua drank wel geleerd had......Sindsdien drinken we gewoon wat anders haha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 11:44

Niet die van mijzelf, maar van een vriendin.
Ze is niet gewoon om te drinken en kan dan ook vrij weinig aan, en ja ze was redelijk snel van de kaart.
Lag ze ergens op een bankje in die disco;
"Ik voel mijn tong niet meer" en dan steekt ze haar tong uit.
Zo een paar keer tot iemand vroeg moet ik erin bijten?
Vriendin heel blij JAAAAA en steekt haar tong uit. Meisje heeft er toch niet in gebeten,
en vriendin vond het niet leuk: "maar waarom bijt je nu niet? =( "

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:07

hahaha geniaal,

ik heb wel eens midden op straat sneeuwengeltjes gemaakt

verder ga ik altijd heeeel veel praten als ik aangeschoten ben, ik sta er wel om bekend heeel gezellig te zijn :P

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:13

Ik ben vanochtend in slaap gevallen op de barkruk in een megagrote discotheek met heel veel mensen en keiharde muziek. Talented, yes I am! :').

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:14

san4nie schreef:
Het is niet echt een blunder, maar we hebben hier wel smakelijk om gelachen.
Toen we met koninginnenacht op stap waren werd dat liedje van "waar is toch dat zebra hondje voor" gedraaid.
Als eerste heb ik in m'n eentje dubbel gelegen om dit zinnetje.
Toen we om half 7 's ochtends nog een uur moesten lopen en langs een honden uitlaat plek kwamen, ging een vriendin van me doen alsof ze de hele tijd door haar zebra hondje meegetrokken werd. Ik lag op de grond van het lachen, en de overige voorbijgangers keken toch even raar op, loopt daar een meisje die ineens een paar slungelige rennende passen opzij doet met een uitgestoken arm.. :')

Ik dacht huh, dit komt mij bekend voor, maar hier was ik bij natuurlijk :') Geweldig :')

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:24

wat komen hier voor bloopers langs zeg.
ben ik blij dat wij hierzo geen sloten of kanalen hebben anders had ik daar vast ook vaak in gelegen :o
maar over mijn bloopers moet ik toch echt hard gaan nadenken.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 11:06

@ Pascal: Hahaha zoiets had ik laatst met een totaal NON-alcoholisch (rood....) vruchtensapje :)) Ik had dat sapje in de vensterbank staan, en op een gegeven moment zei mn (inmiddels ex-)scharrel dat hij het koud begon te vinden, dus ik zeg ik doe het raam wel even dicht. Maarja, ik heb een schuifraam en het was donker, en ik was even vergeten dat dat drankje er stond.. Resultaat: hele vensterbank + hoofdeinde van bed onder de rode vruchtensap :') :') Ik lach helemaal slap van het lachen en die jongen kon maar niet geloven dat ik mezelf niet keihard voor m'n kop kon slaan :+

Ik heb niet eens alcohol nodig om er een puinzooi van te maken, zonder lukt ook primaaa......

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 15:06

Mijn vriend heeft altijd van die vreselijke dingen.

Zo was hij een keer wezen stappen met vrienden. Altijd als hij gaat stappen, belt hij me na afloop. Dus hij belde me, zat hij op de fiets en maar te huilen dat hij het zo koud had. Maargoed hij thuis gekomen en naar bed gegaan. Fiets neergezet tegen het huis aan.

Volgende morgen zegt hij; "Mam, ik ga mijn fiets van het station halen", trekt de deur achter zich dicht, en kijkt naar de zijkant van het huis. Daar stond ie dan. :)

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 15:26

Echt geweldig dit _O- Stipje

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 23:53

vanavond nog een vriend een lepel met knoflooksaus voorgehouden. vinger erop en schieten maar... :') kon hij niet zo waarderen overigens... gehe

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 23:56

Nou dat weet ik nog wel

ik en mijn date gingen op de fiets naar de stad om te drinken
ik heel stoer 2 wodka cola.......

Ik was bijna thuis
hoe het gebeurde weet ik nog steeds niet maar ik sloeg met de fiets achterover op een auto -O-

Toch is het later wat geworden
dus meschien toch indruk gemaakt op mn date *D

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:59

haha, fietsen is lastig als je gedronken hebt,
ik ken iemand die gewoon twee knieen vol met littekens heeft omdat ze vaak van die heel vaak van zn fiets valt als hij zat is :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 22:03

Nou ik was niet echt dronken en ik had maar 2 drankjes op -O-
Maarja ik ben gewoon een softie als het op zuipen aan komt iedereen drink me onder de tafel!!

Kan nu niet meer alcohol drinken door medicijn gebruik maar ik praat alweer over 5 jaar terug :')

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 22:12

hahaha wat een leuke bloopers komen hier voorbij :')

Een paar jaar terug toen ik nog elk weekend ging stappen met vriendinnen, bleven we wel eens bij mij vader slapen(die vond dat ook gezellig) maar hij woont in een appartement met 1 grote slaapkamer, dus wij met ze alle in de slaapkamer gepland en paps in de woonkamer op een matras. Nu waren we met zijn 5en en op een gegeven moment hadden 4 van ons geen zin meer en wouden naar huis maar 1 vriendin niet die zei ik kom later wel, nou prima ik laat de deur wel open. Dus s'ochtend worden wij wakker en vragen elkaar af waar is priscilla? dus wij helemaal geschrokken want ze was er niet!! hoor ik in één keer me vader praten..huh? jahoor ik loop de woonkamer in was priscilla gewoon op de bank bij me pa gaan pitten, had teveel gedronken en kon haar luchtbed niet vinden :')
vervolgens nog 2 vriendinnen overgegeven bij mij thuis, je kan je voorstellen dat mijn vader niet meer bij kwam van het lachen :')