Hier viel het op zich wel mee met de regen,alleen vanavond een flinke bui gehad op de braderie.Maar toen stond ik nét in de friettent en dus droog. Donderdag a.s. word het prachtig weer! veel zon en warm.
quartel
Geplaatst: 26-07-11 22:03
Nou, onze ponykamp kids hadden echt geluk. Ze kwamen in de regen aan en na de regen gingen we de paarden halen DROOG Het heeft tijdens het opzadelen een beetje gemiezerd en tijdens het rijden was het alweer DROOG Daarna avondeten met elkaar en nog even de bossen in....weer droog Zelf nog even mijn knollie gereden nadat hij een week op rust stond......en????
Jep! Ten minste.. ergens onder 't water zit het grootste deel verstopt. Wil je net eens héél vrolijk naar voorbijgangers zwaaien vanaf je balkon, heb je een natte sok omdat je met je slaperige hoofd niet aan water gedacht had..
Destino
Geplaatst: 27-07-11 07:24
Ik zie ook een zon Wel met wat wolkjes overigens..
joepie, de dag begint hier vandaag beter dan gisteren Vandaag met de ponykampkids lekker buiten rijden en een picknick tussendoor En met een beetje geluk vanavond BBQ , desnoods in de stallen
Hier ook nog droog maar zwaar bewolkt,lucht zit helemaal dicht. Ik ga zo maar eens wat gaten prikken in dat wolkendek zodat er wat meer blauwe lucht komt, en dan kan de zon er ook door komen.