Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Verzenden was bij mij iets van 8 euro, echt weinig.
Ik heb er eens transportbeschermers besteld voor een bokker, ik had ze erg snel binnen en de verzendkosten waren erg laag.
Mochten ze het niet buiten Paypal doen mag je het ook via mij doen.![]()
Enige is dat er dan 6.75 bij komt aan verzenden naar jou.
PB maar als je dat zou willen.
Polivy schreef:moonfish13 schreef:Verzenden was bij mij iets van 8 euro, echt weinig.
Ik heb er eens transportbeschermers besteld voor een bokker, ik had ze erg snel binnen en de verzendkosten waren erg laag.
Mochten ze het niet buiten Paypal doen mag je het ook via mij doen.![]()
Enige is dat er dan 6.75 bij komt aan verzenden naar jou.
PB maar als je dat zou willen.
Nee hoor, je kunt bij de betaling met Paypal het adres wijzigen. Zo stuur ik ook weleens iets naar anderen.
Citaat:Let op! Bij een Europabetaling is het invullen van een correcte IBAN en BIC-code (ook wel SWIFT genoemd) vereist.
IBAN (International Bank Account Number) van de begunstigde: dit nummer identificeert elke rekeninghouder, inclusief bank en vestigingsland. Een IBAN kunt u alleen verkrijgen via de (bank van de) begunstigde. Dus neem contact op met de begunstigde of bank van de begunstigde.
BIC of SWIFT: een code die aangeeft naar welke bank een bedrag moet worden overgemaakt. Een correcte BIC kunt u alleen verkrijgen via de (bank van de) begunstigde. Dus neem contact op met de begunstigde of de bank van de begunstigde.