Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelli schreef:Anne_26 schreef:Oeh, hoorde gisteren van mn stiefmoeder dat er een Primark in Zaandam komt!
En jawel, toen ik vandaag weer op de trein stapte zag ik het bord bij het station hangen!
Dat is al een paar maanden bekend hoor
karlijn1985 schreef:Snap ergens wel dat hij gedacht heeft dat jullie iets mee wilde nemen, vanwege geen mandje. Maar dan een half uur kijken en daarna zo tekeer gaan vind ik niet kunnen. Was dan naar jullie toe gelopen, gezegd: dames, jullie moeten een mandje gebruiken, dat is verplicht, als jullie het in een tas van ons doen, is t net alsof jullie t mee gaan nemen.
Dan waren jullie te waarschijnlijk rot geschrokken en hadden t mandje genomen. Probleem opgelost.
Voor zo ver ik weet, moeten ze dat in eerste instantie op die manier oplossen, behalve als je idd betrapt word op stelen.
Evelli schreef:Anne_26 schreef:Oeh, hoorde gisteren van mn stiefmoeder dat er een Primark in Zaandam komt!
En jawel, toen ik vandaag weer op de trein stapte zag ik het bord bij het station hangen!
Dat is al een paar maanden bekend hoor
Focussed schreef:Klacht indienen tegen die vent. Je hebt geen overtreding begaan want je hebt het niet onbetaald mee naar buiten genomen... Hopelijk zijn er al meer klachten geweest en wordt ie ontslagen !
xDramaQueen schreef:je had een mandje moeten pakken, daar is niet over te discussieren, met die drukte snap ik hem ook wel, hij had je echter nooit mogen dwingen alles moeten betalen, zou hier dan dus wel een klacht over indienen.
Je mag zelf kiezen wat je koopt, daar mag hij niets over zeggen ik zou een klacht indienen bij de primark maar je hebt grote kans dat het een externe beveiligings organisatie is, daar zou ik het dus ook nog melden.
xDramaQueen schreef:Tjah de bedoeling is natuurlijk diefstal voorkomen, op t moment dat je buiten bent zijn ze dus al te laat, daarover kan je dus geen klacht indienen maar dat je gedwongen werd om dit allemaal aan te schaffen vind ik zeker wel een klacht waard.