Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ginootje

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:05

Heey!

Hebben ze alweer uggs bij de primark?

xx.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:07

Ja, rekken vol ;)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:58

Mooi haha dan kan ik v/d week weer ff een aantal paar gaan halen! Lekker voor op stal (A)

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:51

Ban vandaag ook even geweest, rond 16u, express laat. Maar was nog steeds mega druk! Vooral bij de kassa. De vorige keer op zondag middag 15u, was het een stuk rustiger.

Heb laarzen gekocht, zo'n sieradenorganizer. Mn vriend 4 witte shirts, gestreept shirt, vest en schoenen. Totaal kwam op 55euro. Blijft toch heerlijk shoppen! :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:26

Oeh, hoorde gisteren van mn stiefmoeder dat er een Primark in Zaandam komt! :)
En jawel, toen ik vandaag weer op de trein stapte zag ik het bord bij het station hangen! :D

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:39

Afbeelding
:D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 09:35

Anne_26 schreef:
En jawel, toen ik vandaag weer op de trein stapte zag ik het bord bij het station hangen! :D

Dat is al een paar maanden bekend hoor ;)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 23:19

Evelli schreef:
Anne_26 schreef:

Ze hoorde het gisteren pas?

Ik heb me afgelopen zaterdag toch iets stoms meegemaakt..
Ga met vriendinnetje naar de primark, super druk (te verwachten, vakantietijd + weekend).
Dus we besluiten eerst rond te kijken, daarna pas zo'n mega mand te pakken om de spullen in te stoppen (die mand is als een bed voor ons, net zo groot als ons zelf haha).

Dus we hebben een aantal spullen, lopen alles een beetje af en kijken nog rond.. komt vriendinnetje een leuke tas tegen.
Maar we gingen nog op de boven rondkijken dus we hebben even de spullen in de tas gedaan, maar alles hing er half uit dus deed ik de ritssluiting half dicht.
Tas was overduidelijk propvol, kijken nog rustig rond en ineens word er omgeroepen dat er niet kan worden gepint met rabobankpasjes. :\
Oke prima, dan berekenen we even hoeveel ik uit ga geven dan kan ik nog rustig wat geld van mijn spaarrekening overmaken naar mijn gewone rekening.
Dus wij pakken een tafel van een medewerker en zijn letterlijk bij het 1 na laatste artikel.. wilt ze haar tafel terug. :')
Oke logisch, maarja ik zag een vrije tafel en geen medewerker dus vandaar dat ik even de ruimte gebruikte voor mezelf. :o
Dus wij weer opnieuw tellen, ga ik vervolgens met die vriendin richting de uitgang en zeg tegen haar dat ze op mij moet wachten en loop ik vervolgens naar de macdonalds aan de overkant om via wifi geld over te maken van spaar naar gewone rekening.
Dit zodat ik daarna nog ergens wat kon gaan eten en zeker genoeg geld kon pinnen indien er eventueel iets afgeschreven zou zijn..
Wifi deed het niet, dus ik bel de klantenservice van de rabobank.. stond ik in de wacht en krijg ik een wissel van die vriendin dus ik hang de rabobank op en neem haar telefoontje aan..
Vroeg ze of ik alsjeblieft terug wilde komen, want ze was door de beveiliger een arrestatiekamer ingesleurd!
Dus ik direct daarheen, wilde hij de deur niet open doen en mocht zij mij zelf ook niet voor de deur halen (personeelsingang ofzo).
Doet er een medewerker open die er toevallig uit moest en vroeg of het mijn vriendin was die binnen zat, dus toen mocht ik pas naar binnen.
Dus ik vroeg wat er was, zag ik dat die beveiliger een formulier van aangifte aan het invullen was en wilde alleen de gegevens van mijn vriendin, die overigens geen ID bij zich had.
Dus ik gezegd dat ik niet begreep waar hij mee bezig was, zij hebben een storing en ik moet geld pinnen en dan gebeurd er zoiets?! (vriendin en ik hadden natuurlijk exact het zelfde verhaal).
Dus toen vond hij mij op die manier brutaal en zei hij op een nogal boze toon dat ik mijn mond moest houden anders zou hij me direct meegeven aan de politie..
Niet omdat ik me mond wilde houden maar wel uit boosheid hield ik mijn klep toen maar, zegt hij nog bijdehand omdat ik niks zeg: Ja dat dacht ik wel.

(Mijn gedachte en humeur was dus het volgende: |o -:(- _-:( )

Uiteindelijk kwamen dus de verhalen gewoon overeen en kwam het er dus op neer dat we die spullen in de tas hadden gedaan (met alle kaartjes er gewoon nog aan) en dat als je alleen al het kaartje eraf haalt je zo naar buiten kunt lopen en het dus 4 tot 5x in de week gebeurd dat mensen zoiets doen.
En hij beschuldigde ons dus al van diefstal, waarop ik antwoordde: het is pas diefstal als ik onafgerekend de spullen mee naar buiten heb gebracht, wat niet het geval is.
En toen noemde hij ons idioot en belachelijk dat we niet eerder een mandje hadden gepakt en dat hij ons al een half uur aan het volgen was op de camera's.

Daarna mocht ik dus samen met mijn vriendin meelopen naar beneden, mocht ik geld gaan pinnen (en dus eerst ook nog het ritueeltje geld overmaken naar mijn andere rekening wat ook weer even duurde, en meneer werd volgens mijn vriendin zwaar ongeduldig smste ze want ik moest opschieten omdat hij niet de hele dag de tijd had).
En toen moest ik VERPLICHT alle spullen afrekenen, en werd er op de bon geschreven dat er geen enkel spul retour mocht worden gebracht..
Toen vroeg ik: Waar is dat goed voor dan, u bent toch degene die het hier mis heeft?
Zei hij: Jullie waren gewoon belachelijk bezig en dit is het vervolg, je krijgt voordeel van de twijfel.

Enige voordeel was dat we niet in die achterlijk lange rij hoefden te staan en direct geholpen moesten worden, en ook zo leuk is dat hij dan gezellig staat mee te kijken hoe je ondergoed word gescant en ingepakt door de verkoopsters.. maar goed dat is niet zo erg op zich..

En het ergste van alles: De reden waarvoor ik erheen ging was omdat ik dus sokken wilde kopen die bij de kassa's hingen.. BEN IK ZE DOOR DIT HELE VERHAAL VERGETEN MEE TE NEMEN! #) -O-

Daarna was direct mijn gezellige shopping gevoel eraf, hoefte ook niets meer te eten en ben naar huis gegaan.
Dit had een ochtend/middagje moeten worden waarin ik even extra afleiding zocht en leek me daarom leuk om gezellig met een vriendin te gaan shoppen die ik al een aantal maanden niet heb kunnen zien..

En wat ook best rot is: ik was nog niet overal wezen kijken waar ik wilde kijken.
Heb het grootste gedeelte van de schoenenafdeling ook niet gehad, wat ik wel van plan was..
Dus dat is een reden om weer een keertje terug te gaan en ook gewoon omdat ik zo'n beveiliger echt niet alweer alles voor me laat verpesten..

Bedacht me op de terugweg naar huis direct dat ik al 1x eerder iets met deze gast heb meegemaakt..
Was ook met een vriendin shoppen, had je van die baseball jasjes hangen..
Vond ze super leuk, maar niet voor dat geld dus zeg tegen die vriendin: absurd, niet verwacht dat je zo'n prijs tegen zou komen in de primark! Koop hem dan liever ergens anders voor minder of een merkjasje voor dat geld..
Is er een donkere beveiliger die zacht begint te lachen en toen zei: je hebt best wel gelijk eigenlijk.
Komt die andere beveiliger, met zijn korte blonde haren en fel blauwe ogen (die van het verhaal hierboven dus):
'Echt een typische gierige nederlander..'
Ik zo: Pardon? Hij: Ja dat het aan je te merken is dat je een nederlander bent, dat je niet eens dat bedrag wilt uitgeven aan een jack.
Ik: Jij verdient vast meer dan ik, mag jij hem ook wel voor mij betalen hoor, moet immers ook zelf werken voor mijn geld en daarmee mijn kleding betalen.
Hij: *lacht* Zal best maar toch ben je een typische nederlander.
Ik: Mag ik hier geboren zijn, maar daar houd het verder mee op, dat jij nou niet zo'n 'typische nederlander' bent..

En toen ben ik weggelopen.. blegh wat een vent -O-

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest ondanks dat we al 2 dagen verder zijn het even van me afschrijven.
Heb wel geleerd dat ik in het vervolg wel gewoon een mandje mee zal nemen.. :\

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 07:48

Tja… wat zal ik er van zeggen…
Ik sta er eigenlijk niet van te kijken dat jullie verdacht werden van stelen…
Het is idd zo dat je vriendin daadwerkelijk de winkel nog niet verlaten had maar jij al wel…
En het was gewoon geen slimme actie om geen mand mee te nemen maar vind wel dat het juist een oplettende bewaker was dat ie in die grote winkel met graaiende mensen toch ziet dat er iets gebeurd wat niet klopt.
Kan er eigenlijk niets anders van maken dat het jullie eigen schuld is… alhoewel er geen enkele opzet in het spel is van jullie kant… Sorry

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 07:58

Snap ergens wel dat hij gedacht heeft dat jullie iets mee wilde nemen, vanwege geen mandje. Maar dan een half uur kijken en daarna zo tekeer gaan vind ik niet kunnen. Was dan naar jullie toe gelopen, gezegd: dames, jullie moeten een mandje gebruiken, dat is verplicht, als jullie het in een tas van ons doen, is t net alsof jullie t mee gaan nemen.
Dan waren jullie te waarschijnlijk rot geschrokken en hadden t mandje genomen. Probleem opgelost.
Voor zo ver ik weet, moeten ze dat in eerste instantie op die manier oplossen, behalve als je idd betrapt word op stelen.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:25

karlijn1985 schreef:
Snap ergens wel dat hij gedacht heeft dat jullie iets mee wilde nemen, vanwege geen mandje. Maar dan een half uur kijken en daarna zo tekeer gaan vind ik niet kunnen. Was dan naar jullie toe gelopen, gezegd: dames, jullie moeten een mandje gebruiken, dat is verplicht, als jullie het in een tas van ons doen, is t net alsof jullie t mee gaan nemen.
Dan waren jullie te waarschijnlijk rot geschrokken en hadden t mandje genomen. Probleem opgelost.
Voor zo ver ik weet, moeten ze dat in eerste instantie op die manier oplossen, behalve als je idd betrapt word op stelen.

Juist op die manier ben ik het er mee eens, en ik ben het er ook mee eens dat ik een mandje had moeten pakken.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:13

Klacht indienen tegen die vent. Je hebt geen overtreding begaan want je hebt het niet onbetaald mee naar buiten genomen... Hopelijk zijn er al meer klachten geweest en wordt ie ontslagen !

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:33

Evelli schreef:
Anne_26 schreef:

Haha ja wist ik veel :=

@Gowlan: Jeetje dat is ook lekker.. :\ Veranderd je dagje ook opeens van leuk in hartstikke gezeur!
Laatst bijgewerkt door Anne_26 op 25-10-11 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:37

aaah ik ga donderdag met ons mam naar de Primark. :D Ben er nog nooit geweest, dus ben erg benieuwd, even dit topic beetje doorlezen haha

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 01:13

Focussed schreef:
Klacht indienen tegen die vent. Je hebt geen overtreding begaan want je hebt het niet onbetaald mee naar buiten genomen... Hopelijk zijn er al meer klachten geweest en wordt ie ontslagen !

Vraag me af of er iets mee zou worden gedaan?
Vind het ook gewoon gaar dat ik toen mijn sokken alsnog ben vergeten en eigenlijk gedwongen werd om direct alles af te rekenen. :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 01:28

je had een mandje moeten pakken, daar is niet over te discussieren, met die drukte snap ik hem ook wel, hij had je echter nooit mogen dwingen alles moeten betalen, zou hier dan dus wel een klacht over indienen.

Je mag zelf kiezen wat je koopt, daar mag hij niets over zeggen ik zou een klacht indienen bij de primark maar je hebt grote kans dat het een externe beveiligings organisatie is, daar zou ik het dus ook nog melden.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 03:09

xDramaQueen schreef:
je had een mandje moeten pakken, daar is niet over te discussieren, met die drukte snap ik hem ook wel, hij had je echter nooit mogen dwingen alles moeten betalen, zou hier dan dus wel een klacht over indienen.

Je mag zelf kiezen wat je koopt, daar mag hij niets over zeggen ik zou een klacht indienen bij de primark maar je hebt grote kans dat het een externe beveiligings organisatie is, daar zou ik het dus ook nog melden.

Over dat mandje, wat ik al eerder zei; ben ik het ook wel mee eens dat ik die had moeten pakken.
Maar ben het totaal niet er mee eens op de manier waarop hij ons letterlijk belachelijk maakte door ons ook zo te noemen (en niet ervoor: IK VIND, nee; 'JULLIE MANIER VAN WINKELEN IS DAADWERKELIJK BELACHELIJK') zei hij dan nog wel.

Maar goed, ik weet niet of het nutteloos is om daar een klacht over in te dienen.
Zie eigenlijk niet bepaald voor me dat het beschouwd word als iets verkeerds vanuit de beveiliger, hij was er daadwerkelijk heilig van overtuigd dat het diefstal was, wat dus niet zo was.

En bizarre tijd dit van mijn post.. kan niet slapen :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 03:11

Tjah de bedoeling is natuurlijk diefstal voorkomen, op t moment dat je buiten bent zijn ze dus al te laat, daarover kan je dus geen klacht indienen maar dat je gedwongen werd om dit allemaal aan te schaffen vind ik zeker wel een klacht waard.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 03:14

xDramaQueen schreef:
Tjah de bedoeling is natuurlijk diefstal voorkomen, op t moment dat je buiten bent zijn ze dus al te laat, daarover kan je dus geen klacht indienen maar dat je gedwongen werd om dit allemaal aan te schaffen vind ik zeker wel een klacht waard.

Ja daar ben ik het mee eens, maar kom op zeg als ik echt die intentie ooit zou hebben gehad dan zou ik toch wel al eerder alle prijskaartjes eraf getrokken hebben en weggelopen zijn en niet mijn vriendin laten wachten binnen en pas na bijna een kwartier gebeld worden dat ze meegenomen is?
En waarom wilt hij -als hij zegt ons beiden gevolgd te hebben want we waren immers samen- alleen haar gegevens hebben en niet de mijne?
En ik heb alles afgerekend, maar is het dan niet mega gemeen dat hij op de bon heeft laten schrijven dat ik niets retour mocht brengen? (hij had het uiteindelijk mis als het ging over diefstal)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:44

Gisteren in Rotterdam naar Primark geweest, de kleren vond ik echt niks aan! Wel nog een paar lage uggs gekocht, kleine portemonnee, oorbellen, sjaal en een ketting. :)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:46

Anne_26 schreef:
Afbeelding
:D

*\o/* *\o/* *\o/*

xRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:00

Ik ben vandaag naar de Primark in Gelsenkirchen geweest :)
Ik vond het wel fijn daar veel groter en overzichtelijker en het was toen wij er waren best wel rustig!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:52

gowlan, dat is niet echt even een leuk dagje shoppe of leuk bezoekje aan de primark :n

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:47

Lekker gewerkt vanmorgen :P Het was MEGA druk _/-\o_

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:42

ik was dindag uiteindelijk naar primark hoofddorp geweest, die was toch echt rustiger als wat ik van rotterdam gewend ben... ik heb een vest, 2 basic shirtjes, bh's en wat sieraden gekocht..

"helaas" moet ik terug om wat spullen te ruilen, een soort baseball vest paste opzich wel maar ik vind hem uiteindelijkj toch niet echt leuk, en een simpele grijze trui in de juiste maat voor mij viel ineens mega klein ( dit waren ook de enige 2 dingen die ik niet had gepast omdat ze qua maat gewoon normaal leken te vallen) maar die trui was simpel maar wel onwijs leuk en lekker dik, dus ideaal voor deze winter maar hij was echt mega klein, leek echt of ik maatje 34 had gepakt in plaats van maat 40... maargoed nu heb ik een reden om morgen weer terug te gaan....

weten jullie of je kleren die je in hoofddorp heb gekocht ook mag ruilen in rotterdam??