Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Everytime schreef:Rianne_ schreef:Of mensen met een héle kar vol en je staat er zelf achter met één of twee boodschapjes. Ze kijken je wel aan maar laten je niet even voor..
Vind ik niet asociaal hoor. Die mensen kunnen toch niet iedereen voor laten met 1 of 2 boodschappen.
miss_lizje schreef:Sorry maar ik vind het juist aso dat sommige er vanuit gaat dat ze voorgelaten worden. Iedereen moet wachten dus waarom zou iemand met een volle kar perse mensen met maar een paar dingen voor moeten laten gaan.
Zelf een keer gehad. We hadden zelf een best wel volle kar en iemand wil me zo inhalen om voor me te gaan staan. Dus ik zeg, de rij begint hier hoor.
Mens werd een beetje pissig want ze had maar een paar dingen. Maar de kassa naast ons had ook maar een paar mensen staan, maar omdat ze nu dan aan de beurt kon zijn schoot ze er maar voor. Nou ik ben gewoon de spullen op de band gaan leggen en ben schuin voor haar gaan staan daarmee. Gewoon op je buurt wachten, en word je voorgelaten is dat uit vriendelijkheid maar geen verplichting om te doen.
ponylies schreef:waar mensen al een hekel aan kunnen hebben![]()
het is toch niet erg als iemand een ander voorlaat ?
(als ik het zo lees heeft ze het niet gevraagt)
Brainless schreef:Maar je kan toch niet iemand zomaar voorlaten als er nog meer mensen achter je staan?
Althans dat begreep ik.
Zo van er staan 5 mensen in de rij en degene die aan de beurt is, laat iemand voor.
Dan moeten degene daarachter maar langer wachten en hebben daar niks over te zeggen..
Brainless schreef:ponylies schreef:waar mensen al een hekel aan kunnen hebben![]()
het is toch niet erg als iemand een ander voorlaat ?
(als ik het zo lees heeft ze het niet gevraagt)
Maar je kan toch niet iemand zomaar voorlaten als er nog meer mensen achter je staan?
Althans dat begreep ik.
Zo van er staan 5 mensen in de rij en degene die aan de beurt is, laat iemand voor.
Dan moeten degene daarachter maar langer wachten en hebben daar niks over te zeggen..
iti schreef:Ik vind t erg dat als ze een kassa erbij openen, dat mensen van achteruit de winkel komen rennen om vervolgens als eerste in de rij te gaan staan... ik zeg hier dus ook rustig wat van, ik laat nooit iemand voor, maar ga zelf ook niet voor. Ik heb meestal gemiddeld veel, dus erg nodig is dat niet..
Ik reed hier laatst langs het spoor, een erg smalle straat met schippershuisjes en klinkertjes, staan daar een stel van die vreselijke kantoorpikken MIDDEN op de weg terwijl er gewoon een stoep is, en waardoor ik, met mijn vw polo die toch niet erg groot is, er dus niet langs kan omdat die auto gewoon er precies tussen past, sta daar geduldig te w8en na een dag van 13 uur werken, en als ik dan toeter omdat iedereen gewoon rustig blijft staan, en hun vriendelijk verzoek om op de stoep te gaan staan, krijg ik nog een grote bek toe ook. Dus was de ontploffing gedaan, ben ik heel kwaad geworden. Natuurlijk ook asociaal, maar vervolgens wou die leuke meneer dus even mijn auto gaan bekrassen .... Rare asociale mensen heb je tegenwoordig hoor. heb gewoon gas gegeven en toen gingen ze aan de kant... niet dat ik ze aan ging rijden, maar t was wel effectief