dat ik over 9 dagen wat moet inleveren van excel prakticum 3 tm 7 en ben nog maar bij 5
Judith_H
Geplaatst: 19-01-11 12:44
Dat ik me echt dood verveel op het werk (vandaar bokt in office lay-out:P) en dat ik vanmorgen halsbrekende toeren moest uitvoeren, omdat er glasplaten op de weg lagen, die voor problemen zorgde (lees: mensen proberen ze te ontwijken, bijna ongelukken etc) Ook het feit dat een collega wel een appartement kan kopen (wat ik wilde kopen) en ik niet, zorgde ook even voor een flink dipmomentje! En dat ik vanavond niet mag paardrijden omdat ik vorige week van paard ben gevallen en dus een gekneusde onderrug + zwelling heb!
Laatst bijgewerkt door Judith_H op 19-01-11 12:47, in het totaal 2 keer bewerkt
Dat ik mij verslapen had voor mijn examen. En daardoor (na gigantisch haasten, stres, rennen en vliegen) 5 min na tijd de zaal kwam binnenstormen. En hem ook nog eens verknalt heb.
Dat school de stages pas 2 weken voor aanvang van de stage bekend maakt, ik op een plek geplaatst ben waarvoor ik een bed and breakfast moet huren, en bij reserveren blijkt dat ze al bijna vol zitten. Thanks school!
Dat ik 2 uur gereisd heb voor een half uurtje iets loos bespreken op school. Maar het was het type les waarvoor getekend moet worden anders krijg je misschien geen punten (voorheen was dat zo, dat hebben ze blijkbaar veranderd).
Dus ik expres de afspraak die mijn moeder voor me met de huisarts had gemaakt om half 11 verzet naar 2 uur, dan mis ik wel een ander college maar dat mag ik kopiëren.
Maar goed achteraf was er geen enkele verplichting en had ik dus gewoon om half 11 kunnen laten staan en dat werkcollege vanmiddag kunnen volgen.
Dat er geen passend zadel voor mijn paard te vinden is
kimmie88
Geplaatst: 19-01-11 13:51
Unseen schreef:
Dat ik mij verslapen had voor mijn examen. En daardoor (na gigantisch haasten, stres, rennen en vliegen) 5 min na tijd de zaal kwam binnenstormen. En hem ook nog eens verknalt heb.
Op naar de re-sit!
Oh Oh.... Hopelijk valt het verknallen nog mee
kimmie88
Geplaatst: 19-01-11 13:51
IngridB schreef:
Dat ik voor de zoveelste keer erge pijn heb in m'n rechterarm en daar echt gek van begin te worden
Even naar de hA praktijk?
mayniac_val
Geplaatst: 19-01-11 13:52
Eigenwijze leerlingen, om doodmoe van te worden.
Red_Savage
Geplaatst: 19-01-11 13:53
Ik word niet blij, en dat geld niet alleen voor vandaag... van mensen die je niet uit laten praten en die je in de reden vallen. AARGH