Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:55

Paul11 schreef:
nou, dan ook maar eentje van mij :D

Niet over een ex, wel komt mijn dochter en haar ex erin voor ( dus toch een beetje OT ;) )
We wonen op het platteland in een klein dorp.
Mijn dochter had een vriendje, die in een ander dorp woonde zo'n 4 km bij ons vandaan.
Ze zou daar het weekend blijven slapen, het was donker en slecht weer, dus ik zou haar ff met de auto brengen.
Dat deed ik wel vaker, dus tas achterin dochter erbij en rijen maar.
Zo dus nu ook, ik stap zelf in, hoor het achterprotier dichtslaan, dus ik rij weg.
Nou ben ik niet zo een prater als ik auto rij, maar we zijn bijna bij vriendje thuis, als ik vraag " gaan jullie nog wat gezelligs doen dit weekend ", geen antwoord. Ik vraag het nogeens , weer geen antwoord, dus ik kijk achterom naar de achterbank, zit er niemand :?
Ik terug naar huis, zit dochter dus nog thuis, heel verontwaardigd.
Ze had de tas in op de achterbank gegooid, het portier dicht gedaan en wilde omlopen naar de andere kant, toen ik al weg reed.
Eerst dacht ze nog dat het een grapje was, alleen ik reed wel erg ver uit 't zicht :D :D :D

Ik moet het nog regelmatig horen, als ik haar weer eens wegbrengen " ff wachten he, tot ik er ook zit"

Ik ken nog een veel erger verhaal :+.

Toenmalig vriendinnetje op de camping in Spanje vertelde het me..

Ze was met haar ouders onderweg in Spanje, ze besloten toen even pauze te houden bij een tankstation langs de snelweg.. In Spanje.. Hier is ongeveer hetzelfde gebeurd alleen bleef dochterlief achter op een eng tankstation langs de snelweg.. Midden in Spanje. :+
Heeft even geduurd voor haar ouders haar weer terug gevonden hadden. Want je moet natuurlijk eerst de snelweg af zien te komen, de andere baan op zien te komen, er dan op het juiste moment weer af zien te komen om weer op de andere baan erop te gaan.. Maar dit was echt midden in Spanje met weinig afritten :=.

Hoe erg is dat dan :').

Fristi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:57

Ooh die laatste wat erg :P
Zou hem echt helemaal doodflippen als ik die dochter was :wow:

[Edit; zag dat ik een beetje een verkeerde smiley had gebruikt :+]
Laatst bijgewerkt door Fristi_ op 13-01-11 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:59

Fristi_ schreef:
Ooh die laatste wat erg :P
Zou hem echt helemaal doodflippen als ik die dochter was :O

Ik ook ..

Fietspomp

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:15

Haha ik ook hoor. Volgens mij heeft ze dat ook wel gedaan. Ze was toen 15 :=.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:19

We zouden uit eten gaan, met mijn moeder en tante.
Wij waren boven, nog even.. ehm.. naja je weetwel..
En mijn moeder en tante zaten beneden..

Op een gegeven moment trekt hij zich keihard terug en kijkt alsof ie een spook had gezien.. Ik kom overeind en die dat alles onder t bloed zit..
Ik ben een logische denker, dus ik vraag: 'Oh, oliebol, was that me?'..

Hij: 'NEE DAT BEN IK' en zakt vervolgens in elkaar.

Ik sleep hem mee naar de badkamer(ik ben 1.60, weeg 50 kilo en ben niet de breedste, hij is 1.86, weegt ongeveer 80á90 kilo en is 1 bonk spieren), en hij blijft zijn zaakje vasthouden. Eenmaal in de badkamer vraag ik wat ik moet doen.. (Niet geheel in paniek nog, maar hij werd steeds bleker en bleker..)
Ik schreeuw naar beneden dat we niet mee kunnen uit eten en dat ze absoluut niet boven mochten komen! Vervolgens moest IK van hem zijn vader bellen om zijn ouders in te lichten, mijn moeder negerende met haar vragen: Waarom, wat is er gebeurd??!!!

Aan de telefoon met schoonpaplief:
'Hai.. met Do..'
'Heeee meisje! Wat is er?'
'Ehm.. nouja het zit dus zo..: Joene(bijnaam) heeft iets met zijn ehm.. nouja jeweetwel..Ding..'
'Oh? Watdan?!'
'Nou, hij bloed nogal erg'
'We komen er meteen aan meis'

Met 10 minuten stonden paps en mams dus voor mijn huis, mijn moeder en tante nog steeds niet wetende wat er aan de hand is.
Hup, Joene mee de auto in(bloeden was inmiddels gestopt), en maar uitleggen aan zijn moeder:
'Tijdens sexuele handelingen gebeurde er het volgende: blablabla'

Nou, ik lag dus helemaal in een scheur, daarna even de badkamer,bed, deuren schoongemaakt, toch nog mee uit eten geweest. Eind goed, al goed. En Opa en Oma(Daar waren zijn ouders toen ik ze beldde)geloven nog steeds dat hij vast is komen te zitten in de gulp van zijn broek

Bleek dat er een spier was gescheur vlakbij zijn 'plasgaatje' en daar kwam dus al dat bloed uit.
t' Arme ding heeft nu nog steeds een litteken zitten ervan...

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:31

he dat dat heb ik ook een keer gehad dat een jongen iets scheurde.. na 2 maanden sprong het soms nog steeds open. de eerste keer gebeurde het ook echt zwaar blunderend, maar ik ben echt te beschaamd om dat hier te zeggen:}

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:54

Ik zal maar opbiechten dat dat mijn ex was, dat verhaal van iirrssjjee.
Het eten was trouwens wel heerlijk :D

Cis: Je moet het zeggen :=

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:03

Hup zeggen Cis!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:04

Oef, het gescheurde toompje verhaal ken ik ook uit eigen ervaring. Bloed flink ja :+

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:10

haha gelukkig heb ik nog niks ergs meegemaakt.
vind je het gek, heb ook nog geen exen haha. :+
Wel ex-scharrels, maar t ergste was ;
dat een zei dat ik de belangerijkste girl ben in zn leven en dat ie niemand anders wilt,
maar die volgende dag zag ik m wel hand in hand lopen met een ander meisje.
en daarna zoenend! heb m meteen verteld dat ik daar niet van gediend ben,
is toch niks meer geworden :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:14

Hahaha oef dan schrik je ook :oo

Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt :') Vriendlief was bezig met zijn vingers en ineens begint het toch te branden.. Eerst een klein beetje en steeds erger en ik voelde het nat worden (wat niet zo heel gek is, maar dit was wel extreem). Dus ik deed het licht aan, ALLES vol met bloed.. X aantal handdoeken volgebloed, bed helemaal rood, ik spierwit en kotsmisselijk had meneer me per ongeluk open gekrabt van binnen :Y) Oeps hahaha. De volgende dag naar de dokter om het toch even te laten nakijken zit je daar. Ja wat is er gebeurt? Ehh... :') Sindsdien doe ik regelmatig een nagelcontrole want blegh! Heeft nog 2 maanden pijn gedaan :o

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:18

Een jongen die op een avond met me aan het flirten was:
Hij: 'Goh, wat heb je toch prachtig haar!'
Ik: 'Vallen jongens niet meestal op blond of donker haar?' (ik wou hem even uittesten..)
Hij: 'Ja, daarom hé!'
Ik: 'Maar ik ben wel ROS!'
Hij: 'Ow.. Ja... Maar ik hou ook van ros hoor!'
Nice try...

@Horsii_mine , dat moet pijnlijk geweest zijn..

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:22

Auw Horsii.. Moet er niet aan denken..

Heb nog een genant momentje van mezelf, met dezelfde ex als van dat etentje.

Ik kan echt voor geen meter zingen, maar ik krijs altijd alles gewoon mee. Maar dan wel als ik alleen thuis ben en niemand kan het horen.
Dus... ik was alleen thuis, ex zou op bezoek komen, geen rekening mee gehouden.
Zing ik een liedje van Beyonce keihard mee, al dansend en performend de woonkamer door.
Krijg ik een telefoontje: Ja zeg, ga je de deur nog opendoen of moet ik wachten tot je optreden is afgelopen?
Zie ik ex voor t raam staan kijken, ik met een knalrode kop die deur los doen en hij had et niet meer.

Tegenwoordig sluit ik de gordijnen eerst voor ik thuis-shows ga doen..

peerdekoper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:25

Stefaaah schreef:
Ik: 'Vallen jongens niet meestal op blond of donker haar?' (ik wou hem even uittesten..)
Nice try...

Hahaha
meneer was zeker kleurenblind :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:26

Hahaha ik zing ook hartstikke vals, en sta regelmatig te swingen onder de douche.
Als vriendlief dan thuis komt kan hij ook heerlijk mee genieten..

Ach zo hem ik hem een keer opgenomen met mijn telefoon toen hij een opera weg gaf onder de douche...

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:32

peerdekoper schreef:
Stefaaah schreef:
Nice try...

Hahaha
meneer was zeker kleurenblind :')

Het was donker :Y)

Haha aah hij voelde zich zo schuldig. Die oogjes _O- Meneer is al niet al te handig.. Even wat kleine voorbeeldjes:
- Op onze eerste date gingen we (samen ja samen :')) op onze bek. We struikelde precies tegelijk over de 1e traptree van de bioscoop haha.
- Mij leren snowboarden en dan zelf over mijn board heen skieën en dan verbaast zijn dat val :P
- Een paar weken terug heeft hij me per ongeluk neergeslagen met een sneeuwschep :') (dat was toch wel het toppunt)
- Met halloween sloeg hij me een bloedneus toen hij heel enthousiast wou zwaaien naar iemand :Y)
- In de kroeg heeft hij me meerdere keren (per ongeluk) tegen de grond aan gewerkt :P (Even ter vergelijking ik ben 1,55 hij 1,93) Dans tegenwoordig maar een eindje verderop als ik met hem uit ben :+
- Het is ook heel moeilijk om met maat 47 mijn voeten te ontwijken natuurlijk..
- Etc. etc.

Ohja! En hij kan echt niet zingen }>

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:41

Ik ben een stille meelezer en heb hier verder ook weinig aan toe te voegen, maar ga vooral door met het vertellen van deze blunders, want ik lag me werkelijk onder elke tafel/bank/stoel :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:42

Zit mn vriend nu ook te pesten O:) Hij heeft niet in de gaten dat ik de afstandbediening heb van zn stereo dus hij zet hem steeds zachter en ik weer harder haha _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:44

GamblersCup schreef:
Hier een wat meer „onschuldige“ blunder van een ex…

Ex moest midden in de nacht piesen, toilet was beneden. Hoor ik hem beneden met zo’n „tudie-tudie-stem“ heel lief tegen iemand praten. Dat ie zo lief is, en dat ie maar weer snel moest gaan slapen. Nou ja, ik had 4 katten lopen, dus vond dat niet zo gek. Hij zal er onderweg wel eentje tegengekomen zijn. Komt ie weer boven (en dat is het stomste wat ie gedaan heeft, het mij vertellen!) zegt ie dat ie een kat tegenkwam in het halletje beneden, die stond te aaien en uiteindelijk kwam de vacht hem een beetje vreemd voor. Voelde anders aan als normaal. Doet ie het licht aan, blijkt dat ie al 5 minuten één van mijn hondenkoppen-sloffen staat te aaien en er tegen staat te praten hoe lief ie wel niet is!
En dan boos worden als ik niet meer kan slapen en de rest van de nacht lig te huilen van de lach in bed!

die is echt goed, omg dat is echt grappig haha!

die beddenplasser met een ontbijtje is wel heel lief, heeft hij heel lief opgelost in ieder geval :)

moeder die dochter vergeet? deed mijn moeder ook eens wilde ze wegrijden toen mijn vader nog in de kofferbak moest zijn, ze zag het toen net optijd maar hij was wel boos :P

Haha vriendje een zeer klokkenspel geven komt me bekend voor , al is het ook niet eens expres

en die jongen die iets scheurde is wel heel zielig, niet echt een blunder denk ik? lijkt me nogal schrikken zijn!

@Horsii mine
autsj dat lijkt me echt pijnlijk :( Leuk zo'n groot vriendje, 2 koppen groter, veel jongens vinden mij al klein (1,64) maar goed zou willen dat ik kleiner was gebleven, hou niet zo van grote paarden enzo (echte paarden, niet een klokkenspel :P)

boven broeken poeperds, beddenplassers, op vreemde plekken plassers komen er nu ook zangers bij *\o/*

@Stefaaah
best dom als een jongen dat zegt joh, gewoon indruk willen maken, sjongejonge, is hem iig niet goed gelukt :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:44

Horsii_mine schreef:
Zit mn vriend nu ook te pesten O:) Hij heeft niet in de gaten dat ik de afstandbediening heb van zn stereo dus hij zet hem steeds zachter en ik weer harder haha _O-

dat wilde ik bij mijn vriend zijn vader gaan doen, afstandsbediening van boven meenemen naar beneden en ff uittesten of dat lukte, hij zit mij ook altijd te plagen :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:46

suikermeisje schreef:
Horsii_mine schreef:

dat wilde ik bij mijn vriend zijn vader gaan doen, afstandsbediening van boven meenemen naar beneden en ff uittesten of dat lukte, hij zit mij ook altijd te plagen :+

Hij heeft het nog steeds niet in de gaten :P Nu gaat hij stomme muziek luisteren dus zo ff andersom proberen :Y)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:48

kayacratzo schreef:
Auw Horsii.. Moet er niet aan denken..

Heb nog een genant momentje van mezelf, met dezelfde ex als van dat etentje.

Ik kan echt voor geen meter zingen, maar ik krijs altijd alles gewoon mee. Maar dan wel als ik alleen thuis ben en niemand kan het horen.
Dus... ik was alleen thuis, ex zou op bezoek komen, geen rekening mee gehouden.
Zing ik een liedje van Beyonce keihard mee, al dansend en performend de woonkamer door.
Krijg ik een telefoontje: Ja zeg, ga je de deur nog opendoen of moet ik wachten tot je optreden is afgelopen?
Zie ik ex voor t raam staan kijken, ik met een knalrode kop die deur los doen en hij had et niet meer.

Tegenwoordig sluit ik de gordijnen eerst voor ik thuis-shows ga doen..

Mwuahahah _O-
Geniaal

en dat met bloeden :=
Dat is echt niet lekker.

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:48

haha hier ook een stille meelezer!
Jullie maken mijn dag weer helemaal goed :D
Horsii_mine.. jeehh wat een ongelukken allemaal zeg :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:50

Horsii_mine schreef:
suikermeisje schreef:

Hij heeft het nog steeds niet in de gaten :P Nu gaat hij stomme muziek luisteren dus zo ff andersom proberen :Y)

HAha _O-

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:51

@suikermeisje:
Was ook niet echt een blunder, maar we kunnen er nu samen om lachen, dat maakt het al minder erg.