Sence schreef:Panadolplus 500 gr voor het slapen gaan daar 2 van. Maar dat helpt ook niet echt. Ibuprofen ook geprobeert 400 gr helpt ook niet.
ik heb een maand met kiespijn gelopen, shotje sambuca werkt wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirstennn_ schreef:En waar ik ook niet blij van werd vandaag is de opmerking van mijn schoonmoeder:
Jij zal het nooit goed bij mij doen dame!
En jij ( tegen haar zoon ) heel veel succes met haar in je leven, want dat wordt nooit wat.
Ik heb zo'n lieve schoonmamma.(ahum!)
Hackie schreef:mayniac_val schreef:Je kunt Voltaren K tabletjes proberen, dat is diclofenac en het was het enige dat van de zomer hielp toen ik een ontstoken wortel had. Me loves Voltaren
Hmm, dat ga ik ook eens halen, voor het geval dat.
(Tenminste als het hier te krijgen is)
mayniac_val schreef:@Harkie: zo ging het bij mij ook zo'n beetje. Ik heb een slechte kies, maar die moet er tijdelijk in blijven zitten ivm een ortho/kaakoperatie traject dat godzijdank bijna voorbij is. Mijn kaakchirurg zag dat er een lichte ontsteking onder die kies zat en wilde dat ik een wortel-kanaal behandeling kreeg voordat ik geopereerd werd. Dus ik ging daar braaf heen op een vrijdag, heel relaxte behandeling zonder napijn. De dag erna begon het zo rond de namiddag te zeuren en niks hielp. 's Nachts was het zover gegaan, dat ik niet kon slapen van de pijn. Zondags ben ik naar de weekend tandarts gegaan, die de boel enkel een beetje bij ging vijlenKreeg een AB-kuur mee, dat moest volgens hem helpen in combinatie met paracetemol. Mooi niet dus, ben de volgende dag direct naar de apotheek gegaan om te vragen wat wel zou helpen tegen de pijn, want paracetemol en ibuprofen hielpen beide niet. Kreeg Voltaren mee en dat hielp wel
Daarna kreeg ik alleen wel een ei op mijn wang, dus ik dinsdags maar naar mijn eigen tandarts. Die bleek met verlof te zijn en haar vervanger wilde de kies eruit halen. Ja, no way, bel de ortho maar want die ik dat niet. Ik kreeg een doorverwijzing naar de kaakchirurg, waar ik pas vrijdags terecht kon. Die wilde een drain in mijn mond stoppen, zodat de ontsteking weg kon lopen. Dit kon alleen niet omdat ik maandags op vakantie zou gaan. Ze heeft toen een deel weggespoeld (tandvlees moest open worden gesneden, man wat deed dat een pijn toen de verdoving was uitgewerkt...) en na mijn vakantie, krap een week voordat ik geopereerd werd, is de rest van de ontsteking weggehaald en heeft ze een stukje van de wortel weggesneden. Wat waren die drie weken een drama zeg
Mijn baas vond mijn hamsterwang wel uiterst vermakelijk.