Waar werd je vandaag niet blij van?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:48

Sence schreef:
Panadolplus 500 gr voor het slapen gaan daar 2 van. Maar dat helpt ook niet echt. Ibuprofen ook geprobeert 400 gr helpt ook niet.

ik heb een maand met kiespijn gelopen, shotje sambuca werkt wel :j

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:49

Kirstennn_ schreef:
En waar ik ook niet blij van werd vandaag is de opmerking van mijn schoonmoeder:

Jij zal het nooit goed bij mij doen dame!
En jij ( tegen haar zoon ) heel veel succes met haar in je leven, want dat wordt nooit wat.

Ik heb zo'n lieve schoonmamma. :+ (ahum!)

Oh, dan had ik toch wel even wat terug gezegt (poeslief }> )
Wat een takkewijf zeg!

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:50

@Sence: jep!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:51

mayniac_val schreef:
Je kunt Voltaren K tabletjes proberen, dat is diclofenac en het was het enige dat van de zomer hielp toen ik een ontstoken wortel had. Me loves Voltaren :+:

Hmm, dat ga ik ook eens halen, voor het geval dat. :D
(Tenminste als het hier te krijgen is :) )

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:51

Citaat:
Oh, dan had ik toch wel even wat terug gezegt (poeslief }> )
Wat een takkewijf zeg!

Ja, ze haalt geregeld het bloed onder mijn nagels vandaan.
Denk dat ik eens een keer aan dr extensions ga trekken :+

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:54

Hackie schreef:
mayniac_val schreef:
Je kunt Voltaren K tabletjes proberen, dat is diclofenac en het was het enige dat van de zomer hielp toen ik een ontstoken wortel had. Me loves Voltaren :+:

Hmm, dat ga ik ook eens halen, voor het geval dat. :D
(Tenminste als het hier te krijgen is :) )

Ik hoop het voor je! Ik heb twee nachten jankend wakker gelegen (boel begon zaterdags te ontsteken) en toen ik maandag dat spul had ingenomen had ik geen pijn meer. Wondermiddel, dat diclofenac :D

Sence

Re: Waar werd je vandaag niet blij van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 02:05

Sambuca... bedankt voor de tip :+

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 02:05

Dat komt dan wel goed toch Sence?
Is namelijk ook nog lekker ;)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 02:11

Oh wat was ik kwaad zeg! En wat had ik een pijn!

Ik kreeg op een gegeven moment pijn in mijn hoektand (die tand naast je voor tand :') )
Maar mijn tandarts was op vakantie, en de andere tandarts kreeg een driedubbele bypass in Venezuela.

Dus ik naar de assistente van me andere tandarts, en die vond niks :( !

Paar dagen later meteen naar mijn eigen tandarts, die zet dus de haak in mijn verstandskies, en ik ging door de grond :') Jezus wat doet dat pijn zeg.
(Nu heeft mijn verstandskies dus tegen die andere kies zitten drukken, met mijn hoektand was dus niks aan de hand)

Diagnose: Afstervende wortel in mijn verstandskies boven, rechts.
Maaarrrrrr:
Mijn tandarts trekt geen verstandskiezen, de tandarts die het wel doet had dus met spoed een operatie in Venezuela, en ik kon naar Curacao, maar daar was een wachtlijst van 1.5 maanden :')

Nou dan maar op de dokter wachten, die zou een maand na zijn operatie weer aan het werk gaan.
Ik kon het wel af op Iboprofen, maar na twee weken kon het echt niet meer.
Weer terug naar mijn tandarts, die gaf me pijnstillers, ik 2 dagen geslikt, en het werkte niet.

Weer terug.
Kreeg ik de reactie: "oh, als die niet werken dan heb je wel heel veel pijn _O- )
Ja dat had ik dus ook :))

Zij weer die andere tandarts gebeld, ze hadden maandag toevallig een bijeenkomst, en dan zou ze met hem praten. EINDELIJK! maandag de telefoon: Hij wou me kies wel trekken.
(Dat weekend heb ik alleen maar in bed gelegen, me moeder was op vakantie, en die belde me, ik kon alleen maar huilen :') Kon niet meer slapen van de pijn, toen heeft me stiefvader me sambucca gevoerd! :+

Maandag naar de praktijk, de arme man! (hij had littekens over zijn gehele borstkas)
Gelukkig zat hij boven, en wriemelde hij zo mijn tand eruit.
(Als hij onder onstoken was, dan had ik dus wel een probleem gehad, want dan had hij het dus never nooit kunnen doen := )

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 02:23

dat ik weer herrinnerd werd aan dat mijn vriendin ook mijn werknemer is, en dat ze dus een grote mond open kan zetten op het moment dat ik haar erop wijs om een x iets te gaan doen ipv op de kruk lui te zitten zijn...

Na mij uit te hebben gelokt en ik haar naar huis stuurde, dacht ze er nog een schepje bovenop te doen om te zeggen als ze naar huis moest, ze niet meer mijn vriendin was...

Triest... Ik hoop dat ze dat zo ook bij een andere baas doet.. Dan zal ze veel werken denk ik...

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 03:40

@Harkie: zo ging het bij mij ook zo'n beetje. Ik heb een slechte kies, maar die moet er tijdelijk in blijven zitten ivm een ortho/kaakoperatie traject dat godzijdank bijna voorbij is. Mijn kaakchirurg zag dat er een lichte ontsteking onder die kies zat en wilde dat ik een wortel-kanaal behandeling kreeg voordat ik geopereerd werd. Dus ik ging daar braaf heen op een vrijdag, heel relaxte behandeling zonder napijn. De dag erna begon het zo rond de namiddag te zeuren en niks hielp. 's Nachts was het zover gegaan, dat ik niet kon slapen van de pijn. Zondags ben ik naar de weekend tandarts gegaan, die de boel enkel een beetje bij ging vijlen :') Kreeg een AB-kuur mee, dat moest volgens hem helpen in combinatie met paracetemol. Mooi niet dus, ben de volgende dag direct naar de apotheek gegaan om te vragen wat wel zou helpen tegen de pijn, want paracetemol en ibuprofen hielpen beide niet. Kreeg Voltaren mee en dat hielp wel :D Daarna kreeg ik alleen wel een ei op mijn wang, dus ik dinsdags maar naar mijn eigen tandarts. Die bleek met verlof te zijn en haar vervanger wilde de kies eruit halen. Ja, no way, bel de ortho maar want die ik dat niet. Ik kreeg een doorverwijzing naar de kaakchirurg, waar ik pas vrijdags terecht kon. Die wilde een drain in mijn mond stoppen, zodat de ontsteking weg kon lopen. Dit kon alleen niet omdat ik maandags op vakantie zou gaan. Ze heeft toen een deel weggespoeld (tandvlees moest open worden gesneden, man wat deed dat een pijn toen de verdoving was uitgewerkt...) en na mijn vakantie, krap een week voordat ik geopereerd werd, is de rest van de ontsteking weggehaald en heeft ze een stukje van de wortel weggesneden. Wat waren die drie weken een drama zeg :') Mijn baas vond mijn hamsterwang wel uiterst vermakelijk.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 03:48

mayniac_val schreef:
@Harkie: zo ging het bij mij ook zo'n beetje. Ik heb een slechte kies, maar die moet er tijdelijk in blijven zitten ivm een ortho/kaakoperatie traject dat godzijdank bijna voorbij is. Mijn kaakchirurg zag dat er een lichte ontsteking onder die kies zat en wilde dat ik een wortel-kanaal behandeling kreeg voordat ik geopereerd werd. Dus ik ging daar braaf heen op een vrijdag, heel relaxte behandeling zonder napijn. De dag erna begon het zo rond de namiddag te zeuren en niks hielp. 's Nachts was het zover gegaan, dat ik niet kon slapen van de pijn. Zondags ben ik naar de weekend tandarts gegaan, die de boel enkel een beetje bij ging vijlen :') Kreeg een AB-kuur mee, dat moest volgens hem helpen in combinatie met paracetemol. Mooi niet dus, ben de volgende dag direct naar de apotheek gegaan om te vragen wat wel zou helpen tegen de pijn, want paracetemol en ibuprofen hielpen beide niet. Kreeg Voltaren mee en dat hielp wel :D Daarna kreeg ik alleen wel een ei op mijn wang, dus ik dinsdags maar naar mijn eigen tandarts. Die bleek met verlof te zijn en haar vervanger wilde de kies eruit halen. Ja, no way, bel de ortho maar want die ik dat niet. Ik kreeg een doorverwijzing naar de kaakchirurg, waar ik pas vrijdags terecht kon. Die wilde een drain in mijn mond stoppen, zodat de ontsteking weg kon lopen. Dit kon alleen niet omdat ik maandags op vakantie zou gaan. Ze heeft toen een deel weggespoeld (tandvlees moest open worden gesneden, man wat deed dat een pijn toen de verdoving was uitgewerkt...) en na mijn vakantie, krap een week voordat ik geopereerd werd, is de rest van de ontsteking weggehaald en heeft ze een stukje van de wortel weggesneden. Wat waren die drie weken een drama zeg :') Mijn baas vond mijn hamsterwang wel uiterst vermakelijk.

Jeetje nou dat klinkt ook wel lekker zeg!.

Wat een prutsers af en toe he ??

:D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 03:59

Ja, het is verschrikkelijk... Had voor die wortel-kanaal behandeling echt geen centje pijn, de ontsteking is juist door die behandeling op komen zetten. Die invaller vond ik echt het ergste van dat hele gedoe, die luisterde totaal niet naar mijn betoog over de kies. Achja, nog even en dan is m'n beugel er uit, dat kan er een kroon op die kies en heb ik nergens meer last van :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 04:03

Ja die muts ook, die zag niet eens een ontsteking in een kies!
En ze heeft zelfs een X-Ray gemaakt :P
Me tandarts die ik dus normaal heb zet zo het haakje erop _O-

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 04:11

Een ontsteking valt best op zegmaar :')

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 07:32

Dat ze nog steeds geen ruk aan de wegen gedaan hebben op Schiphol..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 08:37

Mayniac, je moet ze ook niet apart nemen (ibro+para) maar juist samen. Dan werkt het heel goed.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 09:09

Dat ik vroeg op moest, om straks met het ov te gaan, ben heel benieuwd! :+

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 09:10

Het idee dat ik naar stage moet en dat er verdomme 2 mede-stagiaires niet komen vandaag... ^)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 09:11

Van mijn lieve kleine broertje.. die zijn sleutel was vergeten en het nodig vond om mij om half 4 wakker te bellen om de deur voor hem open te doen (hij heeft vakantie en zat lekker met zijn vrienden een biertje te drinken.. ik lag te slapen want de wekker ging weer om half 6!!)

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 09:11

Dat ik in de verte mijn trein zag weg rijden en doorhad dat ik de tijd verkeerd had ingeschat |o Ik daarnaast ook ernstig ongesteld ben en het voelt alsof ik vanaf mijn onderrug aan het afsterven ben :x

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 10:24

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 10:27

Ik hoopte dat ik me vandaag weer fit zou voelen, niet dus ^)

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 11:43

mayniac_val schreef:
Van mijn zoveelste aanval van slapeloosheid deze week, terwijl ik overdag amper wakker kan blijven.

Mij net zo.. afgelopen nachten maar 1,5 uur geslapen ofzo... :Z

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:10

Scum: dat zeiden ze bij de apotheek toen ook maar ik slik liever niets door elkaar :)

Muurp: en jij gaat wel met je blessure? Go you!

Durante: :(:)