het is toch het minste wat ik kan doen, ik kan helaas hier niet zo makkelijk weg, anders was ik ook gekomen (al kende ik haar niet zo goed). De praatjes op de keuring waren al genoeg om een goede indruk achter te laten. De mooie foto's van Kit, ze was zo trots altijd...
Ik snap nog steeds nooit waarom mensen zo vroeg moeten gaan...
Ik zie Nicole met Light op de foto, en 't doet me denken aan hoe er verteld werd dat toen Nicole Light terugvond Light Nicole duidelijk herkende... Vader Bert zei nog "alle paardjes wisten wie hun baasje was".
biesje
Geplaatst: 23-11-10 23:49
Heel mooi biancaa.
Zoiets valt ook niet te begrijpen nog te bevatten
Prutsmuts
Geplaatst: 23-11-10 23:51
Lees alle verhalen met een brok in mijn keel, kippenvel en tranen in mijn ogen. Ik heb haar niet persoonlijk gekend maar zie dat ze een prachtige onuitwisbare indruk achter heeft gelaten op de mensen die haar liefhebben. Zelfs nu laat ze zien dat ze nog bij jullie is. Ik hoop dat jullie hier de kracht uit kunnen halen om dit ontzettende verlies te kunnen verwerken.
Heel veel sterkte voor alle famile, vrienden en bekenden van Nicole!
Whis_Serada
Geplaatst: 24-11-10 00:14
Bianca wat mooi zeg
Jij zegt het Naat ik dacht het
Laatst bijgewerkt door Whis_Serada op 24-11-10 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat verschrikkelijk! Ik wil alsnog familie, vrienden en anderen betrokkenen sterkte wensen!
Het toeval wilt dat haar echtgenoot bij het bedrijf werkt waar ik vroeger werkzaam was en ook al ken ik hem niet weet ik wel dat hij hele lieve collega's heeft die er voor hem zijn en daar ben ik blij om.
Echt heel mooi gemaakt Bianca,moest even slikken toen ik het las!
MamaMiesje
Geplaatst: 24-11-10 09:24
Super mooi gemaakt, Biancaa en die spreuk in je mailbox KMD..dat is toch wat...? In mijn pb box staat nog het bericht dat ze mij (en meerdere Bokkers) stuurde omdat ze ons wilde bedanken voor het feit dat wij haar & Kit uitnodigden voor een dag meedoen met het Tinkerweekend. Ze bedankte ons vriendelijk en vond het geweldig, maar ze weigerde pertinent: "...Dit soort dingen zijn de rooie kersjes op de overheerlijke slagroom. Echter heb je wel eens van die tijden dat er geen kersje zal zijn omdat de slagroom zelfs al even ontbreekt. Dat is helemaal niet erg, hoog uit retejammer dat je zoiets als de Tinkerdagen aan je neus voorbij moet laten gaan..." Ik kende haar niet zo heel goed, maar bovenstaande lijkt mij typisch voor Nicole
WenK
Geplaatst: 24-11-10 09:26
Mooi gemaakt Bianca!
Het blijft niet eerlijk. Mijn hart ging ook zo uit naar Kitje, zoals ie voor de wagen uit liep...
Ey Wen, dat had ik precies hetzelfde, alleen nog veel meer toen Kit zo braaf met Barry en JanPeter meeliep terug naar de auto....ik dacht nog "agossie, arm dier...nooit meer met Nic de bossen in.."
Ik hoor net pas het bericht, ik ben in shock. Veel te jong en wat verschikkelijk voor haar man en familie. Ik wens iedereen veel sterkte die haar gekend heeft.
Ik kende haar niet, maar veel sterkte voor de familie, vrienden en kennisen..
mindful
Geplaatst: 24-11-10 13:47
Wat een prachtig "afscheid" Je hoeft haar niet te kennen om te weten dat ze héél bijzonder was. Het verslag van gisteren vertelt het helemaal! Mooi gedaan...veel sterkte aan iedereen!