Volgens het weer bericht net op t.v. De hoeveelheid sneeuw komt niet.Whahahaa,ik zei het toch.Er kan af en toe een sneeuw buitje vallen maar ook regen.
onne
Geplaatst: 23-11-10 19:33
en daar ga ik voor yes
Niicole__
Geplaatst: 23-11-10 19:34
Volgens RTL4 komt er zowiezo tot in het weekend geen sneeuw. Wel zeiden ze dat het maandag waarschijnlijk mogelijk is om te schaatsen, en dat er dan waarschijnlijk meer kans is op sneeuw. Al geeft buienradar nog wel sneeuw aan, dus afwachten!
Voor mij is het duidelijk,er komt geen sneeuw.En volgende week ook niet,pas tegen de kerst mag er wat sneeuw vallen,maar dan na de kerst weer weg zijn. Het is nog veel te vroeg voor sneeuw,het is Herfst!
Ik wil sneeuw! Heb net een skipak + snowboots voor mn dochter besteld, dus wij zijn er klaar voor.. Alleen bedenk ik me net dat ik geen water/sneeuwdicht schoeisel heb haha
gohya
Geplaatst: 23-11-10 22:56
iefke schreef:
Ik zou het toch wel een grap vinden als het helemaal niet gaat sneeuwen. Paniekzaaierij
Ik wil sneeuw!!! Piet Lieger noemen wij m Maar hij was vorig jaar wel de enige die het goed voorspeld had vorig jaar met die sneeuw bergen. Ik HEB ER ZIN IN!!
Pasamba
Geplaatst: 23-11-10 23:19
Misschien toch geen sneeuw? YES! Hebben mijn gebeden misschien toch geholpen (hopelijk).
Ik wil jullie niet bang praten, maar hier in Sexbierum (noord-west Friesland) heeft het vandaag wel gesneeuwd hoor, wel natte sneeuw, maar ja sneeuw is sneeuw.
Hier gelukkig nog geen sneeuw en regen vandaag. En hopen dat het zo blijft, want ik ben morgen druk bezig met de afrastering van de rijbak. Er moeten nog palen in de grond en zand bij in.
Ludique96
Geplaatst: 23-11-10 23:34
Hopen nog even geen sneeuw is nog te vroeg vind ik.
@ De gene die net een link heeft geplaatst van dvhn. Ik mag toch niet hopen dat dat echt gebeurt, ik moet donderdag avond van 11 tot vrijdag ochtend tot 5 werken. Dan nog van de stad terug lopen naar het centraal station