heb gisteren voor t eerst mn winterjas aangehad (nieuw gekocht bij de C&A).. vrees toch dat ie niet warm genoeg is als het echt echt koud gaat worden.. misschien moet ik ook eens langs de scapino voor een ski-jack (zo jaloers op mn vriendje, die heeft een super gaaf jack van billabong geloof ik.. een ski-jack ook, die komt pas volgend jaar met de wintercollectie in de winkels te hangen. hij had er bijna ook een voor mij gekocht (vrouwen model dan) maar wist niet of ik t leuk zou vinden...jammer!)
Neffesh
Geplaatst: 19-10-10 10:15
Dit is mijn winterjas, hij is van Gaastra. Nu draag ik hem nog niet, is meer voor als het echt koud wordt !
ik zoek me helemaal suf.. Ik kan ook geen goed voorbeeld op internet vinden maar ik probeer het zo goed mogelijk te omschrijven:
Ik zoek een trenchcoat model maarrrr.. dan met een grote kol ( een soort van monnikskol) een aantal knopen aan de bovenkant en dan uiteenlopend in een soort van jurk. Niet te strak, maar juist een beetje anders.. Eigenlijk in de lijn van dit http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... e&cmid=WEH
Iemand enig idee waar ze zulke jassen verkopen of heeft iemand zelf zo'n jas?
kollee3
Geplaatst: 21-10-10 13:49
Mijn winterjas van eurostar is heeeel erg warm en zit ook heerlijk!
Rienn
Geplaatst: 21-10-10 14:16
Dit is de enige jas die ik mooi vind van alle jassen die ik tot nu toe gezien heb, en ik dus nu verplicht ben om hem te kopen. Ik vind hem alleen te duur, aangezien ik jassen niet heel kan laten. En het bont vind ik minder.
Heb supergave jassen gezien in dit topic, ben zelf gelukkig ook al geslaagd voor de winter. Had 2 gave jassen gezien bij de V&D, maar toen ik drie weekjes later geld genoeg had om ze te kopen waren ze uitverkocht... Nu heb ik gelukkig alsnog een heeele leuke Deze, van Dept:
Pff heb mijn hoop op een nieuwe winterjas opgegeven:
-Ik pas niets De mouwen zijn te kort en het rugpand is te krap, maat 42 of XL is nog te kort/krap maar ondertussen zwem ik er voor de rest al wel in... -Of ze zijn echt TE duur