Heb er geen woorden voor...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bromfiets schreef:Ik lees net je laatste berichten en ik schrik er van dat je één na laatste bericht voor mij bedoeld was en dat het zo'n lief, opbeurend berichtje is....
Ik kan het nog steeds niet bevatten, ik heb het een paar dagen zo ver weg gedrukt dat ik niet om je kon huilen, maar nu heb ik de tranen weer in mijn ogen. Dus zelfs nadat je weg bent gegaan help je me nog
Uthrick schreef:Lieve bokkers,
Vrijdag was de afscheids/crematie van Pw. Het was een hele mooie indrukwekkend dienst met erg veel mensen en natuurlijk veel verdriet. De familie vaan PW is op de hoogte van dit topic en al de steun doet hun goed. De vader van PW wil graag namens de familie iets aan jullie laten lezen dus ik ga nu op zijn verzoek aan de MODjes vragen of zij dat in een nieuw of dit topic willen posten.
Angela kwam met het idee om met een paar bokkers PW een soort van afscheid van PW te nemen tijdens een concert van Blof. Ergens is toen gepost dat de familie dit niet zou willen. Namens haar vader kan ik laten weten dat de familie dit GEEN probleem vind maar het juist een mooie gedachte vind.
Jullie horen nog van mij!