Tot nu toe vind ik de kleding niet zo. Moet zeggen dat ik sommige foto;s hier zelfs naar het ordinaire vind gaan. Erg jammer Denk niet dat ik de moeite ga nemen om daar helemaal heen te reizen
Je moet ook niet gaan voor de kleding... Ja af en toe voor een shirtje ofzo, je moet gaan voor de tassen, schoenen en accesoires, sorry geen idee hoe je dat schrijft
Sorry voor mm late reactie, was heel de dag werken van 3 tot half 11!
Als je nog een foto zou willen maken voor me graag!
050206051012
Geplaatst: 24-10-10 00:19
BertBaley schreef:
Tassen etc zijn echt leuk
Kleding is bagger maarja wat wil je voor dat geld !
De tassen zijn net zo goed bagger Maar goed, wat is bagger? Ik koop graag vaak nieuwe kleding, dus dure kleding is niets voor mij, raak er snel op uitgekeken.
In londen heb ik aflgeopen woensdag 62 pond uitegeven. Er was nog veel meer wat ik leuk vond mar ik heb me ingehouden
Rosie
Geplaatst: 24-10-10 13:41
Ik heb een superleuke zwarte nepleren schoudertas van Primark, gebruik m nu ruim een jaar (wissel ook wel eens af hoor ) hij doet het nog prima.. ben echt getrouwd met dat ding. Vind de kwaliteit goed want ben er niet altijd zuinig mee en hij is nog helemaal heel.
Ga woensdag weer, ben benieuwd wat ze hebben wil graag die ketting met dat beertje eraan, weet iemand of die er nog is toevallig?
MissBonny
Geplaatst: 24-10-10 14:25
Quellian schreef:
Fototoestel zat in m'n tas, dus ben ff op de WC foto's gaan maken
Ik ga dinsdag in Rotterdam shoppen, en dan ook maar even langs de primark. Maar hoe is de kwaliteit van shirtjes/ truitjes enzo daar? Blijft het een beetje een seizoen sowieso mooi?
Aranel
Geplaatst: 24-10-10 20:15
Juul: vind ik wel hoor, echt geen bagger kwaliteit
Ik ga vrijdag over een week weer (dus nog bijna 2 weken wachten ). Ik wil sowieso een nieuwe portemonnee, maar om nou alleen daarvoor naar de primark te gaan.. Kom dus vast wel met wat meer thuis