Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizzle schreef:Het is maar hoe je het bekijkt, economisch beter voor wie? Niet voor mij in ieder geval.
Ik vind het ook storend dat mensen elkaar écht aanvallen op stemkeuze. Natuurlijk kan je iemand jouw visie geven, maar doe het niet doen lijken alsof de ander gek geworden is. Anderzijds ben ik zó voor de vrijheid van meningsuiting dat in mijn ogen iedereen moet kunnen roepen wat hij of zij wil.
Ik denk ook dat heel veel mensen niet durven zeggen dat ze PVV stemmen, dat kan zorgen voor een interessante uitkomst.
verootjoo schreef:spiritxxx schreef:Wow, heel veel mensen die pvv stemmen! Echt, waarom?
Zelf zou ik partij voor de dieren stemmen, als ik mocht.
Voor mij is dat omdat de PVV meer geld in de zorg wil brengen en als enige niet wil bezuinigen op de AWBZDaarbij zijn zij tegen marktwerking in de zorg, en tegen verhoging van het eigen risico.
Aangezien ik in de zorg werk vind ik dit heel belangrijk
Pikeur schreef:spiritxxx schreef:Zelf zou ik partij voor de dieren stemmen, als ik mocht.
Waarom?
Lizzle schreef:@ Daisies: oké, nu weet ik het eigenlijk nog niet. Maar ik snap de zondagse luiheid.
Dat is niet hun belangrijkste punt. Zoals Verootjoo aangeeft zijn hun punten omtrent zorg, financiële zekerheid en dieren net zo belangrijk.
Daarnaast willen zij allochtonen weren uit niet-westerse landen, dus ook de VS bijvoorbeeld.
Daarnaast hebben ze het over criminelen uitzetten met een dubbel paspoort, niet alleen Marokkanen.