Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quilfa schreef:Bij sommige mensen schijnt hun OV het al te doen, ookal zijn ze nieuwe student en zou het vanaf 1 september in gaan, iemand hier enig idee van?
Dus of je er nu al mee kan reizen of nog niet..
Want sommige mensen die ik ken is de school al van begonnen en kan me niet voorstellen dat ze dan de volle mep moeten gaan betalen..
Citaat:Geldigheid zomerperiode: Op 16 augustus eindigt de zomerperiode. Studenten met een weekabonnement reizen dan op weekdagen weer gewoon vrij. Klik hier voor meer informatie over de geldigheid van je abonnement.
Quilfa schreef:Wie zegt er dat ik hem wil gebruiken? -.-
Ik vraag me alleen af hoe dat nou zit, omdat sommigen het al wel kunnen, terwijl aankomend studiejaar het eerste jaar is, ook voor hun. En die eigenlijk pas 1 september in zou gaan. Ze zijn gewoon gecontroleerd ed, en hij was gewoon geldig. Daarom vraag ik het me af.
En je krijgt geen boete van het DUO als je er nu op reist en hij is niet geldig, maar van de NS zelf, omdat je dan gewoon zwart reist
Als je hem afgelopen jaar ook al had kun je vanaf 16 augustus alweer gratis reizen..
furious schreef:Quilfa schreef:Wie zegt er dat ik hem wil gebruiken? -.-
Ik vraag me alleen af hoe dat nou zit, omdat sommigen het al wel kunnen, terwijl aankomend studiejaar het eerste jaar is, ook voor hun. En die eigenlijk pas 1 september in zou gaan. Ze zijn gewoon gecontroleerd ed, en hij was gewoon geldig. Daarom vraag ik het me af.
En je krijgt geen boete van het DUO als je er nu op reist en hij is niet geldig, maar van de NS zelf, omdat je dan gewoon zwart reist
Als je hem afgelopen jaar ook al had kun je vanaf 16 augustus alweer gratis reizen..
Je stelt een vraag waar je al antwoord op weet