ik mocht gelijk alles al doen en dat ging goed, hij keek er van op hoe ik het allemaal al deed.
( had trouwens al wel vaker in een auto of trekker gereden hoor ) vond het harstikke leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Patriciaa schreef:zozo heb je geld over ofzo
Plien91 schreef:Ik denk alleen auto, heb geen ambities om op een vrachtwagen te gaan rijden en ik heb ook geen paard dus BE-rijbewijs is ook niet echt nodig.
Waarom wil jij vrachtwagen en vrachtwagen met aanhanger Moreill?
Als mijn instructeur een half uur te laat zou zijn dan zou ik niet meer willen rijden dat andere half uur. Of maar 18 euro betalen ipv 36, met de belofte "volgende keer haal ik je eerder op" o.i.d. neem ik geen genoegen.
Laura15 schreef:nou ik had vandaag me eerste rijles ben vandaag 18 geworden dus vanochtend moest het gebeuren.
ik mocht gelijk alles al doen en dat ging goed, hij keek er van op hoe ik het allemaal al deed.
( had trouwens al wel vaker in een auto of trekker gereden hoor ) vond het harstikke leuk
justSaar schreef:hallo ik kom me hier ook maar eens melden (A)
ik moet dinsdag afrijden maar volgens mij ga ik echt zakken, het gaat zo poedersuiker bij mij
ik kijk niet goed, denk te weinig vooruit, ben gehaast al die dingen
x_Marr schreef:justSaar schreef:hallo ik kom me hier ook maar eens melden (A)
ik moet dinsdag afrijden maar volgens mij ga ik echt zakken, het gaat zo poedersuiker bij mij
ik kijk niet goed, denk te weinig vooruit, ben gehaast al die dingen
Hoeveel lessen heb je nog?
Je weet in ieder geval wat je fouten zijn, dan ben je al een heel eind en weet je wat je kan verbeteren
Jildau schreef:Nou er kwam niks aan en ik moest afslaan naar rechts, dus ik kijk binnen, buiten en over schouder en er was niks. Wil ik afslaan is er dus ineens een brommer, hij reed dus ook veels te hard over het fietspad maar goed het ligt ook aan mij. Had hem er echt onder gehad anders want pas toen zij had geremd had ik het door..
En ik kan echt niet alles tegelijk hoor nu met al dat kijken erbij middenin de stad met al die fietsers die zomaar oversteken en al die zebrapaden etc. Bah niks aan.. Raak er echt helemaal gestresst van! Komt ze er ook nog mee dat ik waarsch wel wat meer lessen nodig heb dan m'n pakket. Daar ging m'n doel om hem voor de zomervakantie te halen..![]()
Hadden jullie 'ineens' een moment dat het lichtje ging branden en wel alles goed ging? Ik hoop dat het bij mij nog komt want ik heb geen zin in extra lessen.
justSaar schreef:nog 3 uur, vrijdag nog 2 en dinsdag 1 voor mijn examen.
tja ik zit hem denk ik dinsdag zo te spacen in de auto dat ik weinig aan mijn eigen fouten kan denken, moet ook vroeg afrijden, 9 uur, dus nog wat drukte op de weg en zo
_Patriciaa schreef:pfoee wat een verwarrende rotonde die in nijmegen zeg!
Peelie: welkom! succes vrijdagIs wel fijn dat je al af en toe in de auto van je vriend hebt gereden, dan heb je het gevoel al een beetje!
(even offtopic: Hoe is het met de baby van mara? )