Haha grappig al die verschillende namen. Allegra en Gabriella vind ik bijv mooie namen.
Jaan81
Geplaatst: 09-02-10 18:21
juudii5 schreef:
Greetje, meisje uit mn oude stageklas.. kind is pas 5! Zo zou ik mn kind niet noemen
Toch vind ik dat wel wat hebben, van dat jonge grut met die platte namen. Idem met die jongetjes die ik eerder noemde: Bram, Kees, Willem. Die zaten toen ook allemaal in groep 1/2. Prachtig!
Een hete maryenka en de ander Veroeska. Verder woonde er tot voor kort een Lammie. En een achternicht van mij heet Ninja. Er woont een eindje verder op nog een jongen die Heimen heet en een jongetje dat Mathios heet. Mijn Nichtje's heten Selma en Latischa
Allemaal in mijn ogen aparte namen. Ook heb ik nog een neefje dat Luuk heet en dat vind ik zo'n leuke naam.
zacharyhill
Geplaatst: 09-02-10 18:46
Jee wat een namen. Hier hoor je dat niet zo hoor mijn kids zijn gewoon Melissa (meisje) en Dominique (jongen) ikzelf zou Rowena heten maar paps had met opa teveel geproost op de geboorte van de eerste (klein)dochter dus ik werd Anja. Mams boos maar we hebben toen ons merrie veulen de naam Rowena gegeven
Onze buurkinderen heten (meisje)Chayenne en (jongen) Tashunko
Anoniem
Geplaatst: 09-02-10 18:50
Ilzas schreef:
Nog een: Lammechien....
Yeah, da's de categorie mijn roots
Lammegien, Lummie/Lummigje, Geertje, Aaltje (verbasterd naar Uiltien), Lammie, Gerrigje (Garregien) Woltertje, Minie, Hilligje, Geesje (Geesien), Hendrikje, Roelofje, Bertha, Femmigje, Jentje, Volken, Aaldert, Wicher, Luite/Lute, Koop. (zo slechts wat familie en kennisen van familie )
Ik wordt zelfs door mijn ouders nog wel eens Uile of Geesie genoemd, verder geen verbastering van m'n naam.. maar dat is daar gewoon een algemeen 'roepnaam'
Konstantine
Geplaatst: 09-02-10 18:52
Ik ken een Hansebas... Rotnaam
Avalon_
Geplaatst: 09-02-10 19:04
Ik vind 'Tijl' ook altijd zo'n bijzondere, vreemde naam. Vooral toen in Rank the Stars er een onderwerp over drank aan de orde was en iemand kwam met de uitspraak:
'Tijl is altijd dronken, hij kan immers in zijn eigen voornaam kotsen'
Barnebas, dat klinkt als een stripfiguur even denken welke ook alweer... Zo'n hele gemene man is dat.
Anouk_M
Geplaatst: 09-02-10 19:15
Vriendin van mij van vroeger heet Ootje. Was ze zelf nooit echt blij mee, zulke creatieve ouders Ik heb mijn zoontje Yarick genoemd, ook redelijk appart
Obelix_Luna
Geplaatst: 09-02-10 19:26
Jilletje schreef:
ik ken een foppe en n oebelle....ook zo weird
dat is toch niet zo apart ken zoveel mensen die zo heten
snowdon
Geplaatst: 09-02-10 19:28
Marchador schreef:
Barnebas, dat klinkt als een stripfiguur even denken welke ook alweer... Zo'n hele gemene man is dat.
Het doet mij alleen denken aan professor Barabas oid
mariska1989
Geplaatst: 09-02-10 19:28
Kez
Zola
Zo heten de meisjes van kennissen van ons Ik vind de namen wel bijzonder en persoonlijk ook erg mooi!
Jilletje
Geplaatst: 09-02-10 19:29
snowdon schreef:
Marchador schreef:
Het doet mij alleen denken aan professor Barabas oid
suske en wiske
Aranel
Geplaatst: 09-02-10 19:32
Nikeyy schreef:
Was toen op 3fm of zo, de ergste namen van nederland. Fokje Modder had gewonnen hahahaha geweldig
*raapt zichzelf bij elkaar*
Anoniem
Geplaatst: 09-02-10 19:36
Marchador schreef: