Hier alvast 2 foto's van Isabel met haar nieuwe deken,hij past perfect! Ik hoop haar deze week te laten scheren en uiteraard komen ook daar foto's van. Word vervolgd.
zooist... Ik ben bezig met het uitzoeken voor een opslag in ridderkerk... Is dat te doen voor je? Ik ga zeker mijn best doen voor je en hoop dat het lukt... Per wanneer zou die beschikbaar moeten zijn evt? Gaat haar best doen voor je! Tbv je zolder
Ok.. En per wanneer ongeveer? Dan ga ik er meteen verder achter aan.
SuperSonny
Geplaatst: 12-04-10 12:16
super gohya, wat fijn dat het precies past!!
Ach lieve wendy jij bent gooeeedd!
Cheetahfan
Geplaatst: 17-04-10 18:22
Ik vind het super wat jullie allemaal gedaan hebben! Ik kom net dit topic tegen, helaas kan ik zelf niet helpen, maar wellicht dat jullie iets kunnen betekenen?
Helaas heeft Isabel Ergniste koliek gekregen vandaag... Oorzaak? We hebben geen idee! Dieren arts geweest & we hebben haar een half uur de kans gegeven om bij te komen. Helaas wauw Isabel maar wauw haar lichaam niet meer. Zodoende hebben we besloten haar te laten gaan.
R.I.P Lieve Isabel...
Yvonne heeft foto's gemaakt bij interesse kun je de foto's van haar krijgen. En ook meer info! Is maar mij heel moeilijk om hier over te praten namelijk!
Een grote troost dat ze haar laatste dagen een onwijs goede verzorging gehad heeft en dat er mensen om haar heen waren die heel veel van haar hielden! Dat neemt zij mee en dat is de boodschap die jullie op de plaats mogen gaan zetten als jullie tranen op zijn! Heel veel sterkte voor ML en Gohya en alle anderen die zo meegeleefd hebben met Isabel!
ISABEL. Nooit meer je lieve hinnikje op de wei, nooit meer de lekkere tic-tac snoepjes van mij. Altijd liep je achter me aan, altijd wilde je erbij staan. Altijd was je vrolijk en blij, stond je te wachten op mij. Nooit meer dat lieve koppie van jou, die oogjes,zo trouw. Isabel ik hou van jou! Eén ding moet je weten, Isabel jou zal ik nooit vergeten.
Jeetje wat erg! Heel erg veel sterkte! En inderdaad, jullie mogen trots op julliezelf zijn dat jullie haar het laatste deel van haar leven nog zoon warm thuis hebben gegeven!
Nee, nog niets gehoord helaas. Als het goed is zie ik ze donderdag, zal dan even vragen hoe of wat. Baal er een beetje van. Eerst zoveel moeite doen en dan vervolgens niets horen...