Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als het vlees eerder klaar is dan de groenten ofzo
eet ik dat eerst op, efficiënt mn tijd gebruiken.. zeker in de winter want dan is het vroeg donker en heb ik niet zo veel speling met het werk wat gedaan moet worden.
als er maar wat in mn maag zit
Veraaaaah schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen![]()
Nu sinds 1,5 jaar ben ik weer vrijgezel, ben verder niet aan het daten en heb nauwelijks vrienden. Maar wil toch graag op vakantie en wat meer gaan genieten van mijn leven. Mijn planning is eind Mei, begin Juni alleen een weekje naar Lissabon. Moet zeggen dat ik het meest opzie tegen het ‘s avonds alleen eten. Lunchen doe ik hier ook gerust alleen.
Ga ook gerust alleen naar een concert. Voorheen altijd met exen op vakantie geweest en dingen ondernomen dus het is allemaal nieuw! Wel een keer een weekje all inclusieve naar Egypte geweest en dat beviel prima!
palousa_boy schreef:Veraaaaah schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen![]()
Nu sinds 1,5 jaar ben ik weer vrijgezel, ben verder niet aan het daten en heb nauwelijks vrienden. Maar wil toch graag op vakantie en wat meer gaan genieten van mijn leven. Mijn planning is eind Mei, begin Juni alleen een weekje naar Lissabon. Moet zeggen dat ik het meest opzie tegen het ‘s avonds alleen eten. Lunchen doe ik hier ook gerust alleen.
Ga ook gerust alleen naar een concert. Voorheen altijd met exen op vakantie geweest en dingen ondernomen dus het is allemaal nieuw! Wel een keer een weekje all inclusieve naar Egypte geweest en dat beviel prima!
Je kunt altijd nog met andere vrijgezellen op vakantie
friezenfan2 schreef:Wat mensen houden hun tranen in als ze met andere mensen zijn. Soms zou ik willen dat ik dat kon maar ik ben iemand die gewoon in elke setting kan gaan huilen. Huilen helpt ook stress verlagend voor mij. En het is dom om je emotie op te kroppen. Het is beter om je emotie te laten gaan.
alleen al hier op bokt gaan ze vaak helemaal los
hooguit een dagdeel naar de dierentuin ofzo
Of het nou onderweg is tijdens een wandeling, op een camping, tijdens uit eten gaan... Ik vind het heerlijk dat er andere mensen zijn maar ik wil er juist geen interactie mee. Ik kan er echt van balen als ik op een bankje zit pauze te houden en er komt iemand naast me zitten die zijn hele levensverhaal begint af te steken. Hierdoor 'durf' ik dus bijvoorbeeld ook niet naar een hostel. Terwijl als ik een groepsreis maak, ik het prima vind. Maar dan stel ik mij erop in (en vind ik het juist beregezellig). F_T schreef:Ik heb 0 moeite met alleen eten in bijvoorbeeld een cafeteria, pizzeria, bistro, herberg, cafe restaurant.
In echt luxere en duurdere gelegenheden waarschijnlijk wat meer moeite mee. Geen ervaring mee.
F_T schreef:Ik heb 0 moeite met alleen eten in bijvoorbeeld een cafeteria, pizzeria, bistro, herberg, cafe restaurant.
In echt luxere en duurdere gelegenheden waarschijnlijk wat meer moeite mee. Geen ervaring mee.
Helderder schreef:Ben ik dan juist de enige gek, die als ze alleen dingen doet juist bang is om aangesproken te worden?Of het nou onderweg is tijdens een wandeling, op een camping, tijdens uit eten gaan... Ik vind het heerlijk dat er andere mensen zijn maar ik wil er juist geen interactie mee. Ik kan er echt van balen als ik op een bankje zit pauze te houden en er komt iemand naast me zitten die zijn hele levensverhaal begint af te steken. Hierdoor 'durf' ik dus bijvoorbeeld ook niet naar een hostel. Terwijl als ik een groepsreis maak, ik het prima vind. Maar dan stel ik mij erop in (en vind ik het juist beregezellig).
Keer meegemaakt dat ik in een restaurant op reservering naast iemand werd gezet, die ik ook alleen was. Ongemakkelijk tot en met.
Mijn excuus is dat ik een sociaal beroep heb waarbij ik de hele dag small talk met vreemden heb. Dus als ik alleen dingen doe, dan alsjeblieft echt alleen.
Helderder schreef:Ben ik dan juist de enige gek, die als ze alleen dingen doet juist bang is om aangesproken te worden?Of het nou onderweg is tijdens een wandeling, op een camping, tijdens uit eten gaan... Ik vind het heerlijk dat er andere mensen zijn maar ik wil er juist geen interactie mee. Ik kan er echt van balen als ik op een bankje zit pauze te houden en er komt iemand naast me zitten die zijn hele levensverhaal begint af te steken. Hierdoor 'durf' ik dus bijvoorbeeld ook niet naar een hostel. Terwijl als ik een groepsreis maak, ik het prima vind. Maar dan stel ik mij erop in (en vind ik het juist beregezellig).
Keer meegemaakt dat ik in een restaurant op reservering naast iemand werd gezet, die ik ook alleen was. Ongemakkelijk tot en met.
Mijn excuus is dat ik een sociaal beroep heb waarbij ik de hele dag small talk met vreemden heb. Dus als ik alleen dingen doe, dan alsjeblieft echt alleen.