Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Waar kan dat? Gewoon bij de kaartjesautomaten? 

Unwritten schreef:Bij de NS kaartautomaten kun je opladen inderdaad
Spurts zitten inderdaad niet zo lekker, net als de LINTs van de Syntus
Ik vind de spurts erg fijn zitten... ze zitten beter dan bv. sprinters.... maar er gaat niets boven een koploper... of de intercity van Hilversum naar Amsterdam, die Duitse wagons met een Nederlandse loc ervoor...
en de HiSpeed treinen (die naar Hengelo/Enschede gaan).... die zijn ook erg prettig

ik vind reizen met de trein ook heel fijn, of wanneer ik zelf autorij, dan is dat ook wel fijn

Banjer schreef:Unwritten schreef:Bij de NS kaartautomaten kun je opladen inderdaad
Spurts zitten inderdaad niet zo lekker, net als de LINTs van de Syntus
even reageren hoor...Ik vind de spurts erg fijn zitten... ze zitten beter dan bv. sprinters.... maar er gaat niets boven een koploper... of de intercity van Hilversum naar Amsterdam, die Duitse wagons met een Nederlandse loc ervoor...
en de HiSpeed treinen (die naar Hengelo/Enschede gaan).... die zijn ook erg prettig
en voor de 10/15 min dat ik er in zit zitten ze best goed 
laatst was dat een Koploper, de 1ste en enige keer dat ik een Koploper naar Amsterdam had...ging hij kapot. Zet dan ook gewoon een VIRM in, niks aan de hand! Hoef ik niet te rennen om mijn pont in A'dam te halen
) had geen OV-chipkaart gekregen en ze had dus aan de bel getrokken. Na veel gedoe en heen en weer gebel (ze hadden dus helemaal niet gebeld) uiteindelijk toch een nieuwe OV-chipkaart gekregen en de oude geblokkeerd.......