nog geen sneeuw volgens mij * kijkt uit het raam* nee nog niet, hoeft van mij nu nog niet, na zaterdag wel, dan gaat als het goed is hier de ijsbaan open ! dan mag het gaan sneeuwen, ik zie wel dan het hier nu - 0.5 is
Bij ons hebben ze geen ijsbaan meer dit jaar We hadden altijd een overdekte, maar dat gaat dit jaar niet door.. Met een beetje geluk vriest het wel door, want dan zetten ze een weiland of een grasveld onder water
Marnixx
Geplaatst: 16-12-09 20:42
Ik ben net even buiten geweest.. Sneeuwt nog steeds. Niet heel veel, maar toch!
Ingmar_
Geplaatst: 16-12-09 20:43
Wij hadden ook altijd een overdekte ijsbaan op een parkeerterrein een beetje achteraf. Dit jaar is het een open ijsbaan op een parkeerterrein midden in het centrum. Ik weet niet wat ik leuker vind.. Tijdens het stappen krijgen sommige mensen nu de neiging om over het ijs te gaan rennen om de uitsmijters dan het ijs op te krijgen heb ik gehoord [de uitgaansgelegenheden zitten daar pal naast].
Geplaatst: 16-12-09 20:52
Mariska_28 schreef:
Volgens buienradar zou het hier (=Zuidlaren) moeten sneeuwen.. *kijkt naar buiten* Noppes, niets te zien
Echt niet!! hier (Groningen stad) ligt ondertussen een behoorlijk laagje. Ik wou vanavond naar mijn paard, maar ben maar niet gedaan je kunt toch niets.... (buitenbak).
Mariska_28
Geplaatst: 16-12-09 20:57
Berdien schreef:
Kalmpjes wachten Mariska, Groningen is witwitwit
Zit nu op mijn werk (Stttt niet vertellen dat ik illegaal aan het bokken ben ) en moet tot 9 uur werken. Vanaf 10 uur mag het dus wel losgaan qua sneeuw
Neeee ik wil geen sneeuw. Is het meteen zo lastig fietsen en aangezien ouders met auto op stap zijn morgen.. Heb 101 afspraken staan, ga echt niet op tijd komen ben ik bang...
Vind het heel mooi hoor, maar ook behoorlijk irritant en kkkkkoud..
Dat valt nog wel mee Berdien, totdat het morgenochtend spekglad is..
Nathalie, ik hoop dan net als jij dat het hier gewoon niet gaat komen!
Wendel
Geplaatst: 16-12-09 21:08
Net terug van paarden, werd daar al gebeld met de vraag waar ik was en of ik al even buiten had gekeken....... Met andere woorden moest maken dat ik thuis kwam ( vaders belde even ) Heb normaal ong. 8 minuten werk om mret de auto terug te komen nu bijna 20 minuten. Kon niet harder rijden als 40, was behoorlijk glad al. Al met al een lekker pakje sneeuw valt hier
Berdien
Geplaatst: 16-12-09 21:08
Jup, en dan wacht ik met smart op de TNT voor twee pakketten en ik moet naar stal mijn paarden voeren. Dolletjes, die sneeuw Ik ga de deur niet uit voor ik zie dat er gestrooid is