Maargoed, even afkloppen want heb maandag ook examen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Hoe gaat het trouwens met jou lessen nu? Jij moet net als ik ook maandag al op he?
Maak jij ook nog van die domme fouten, of denk je dat het wel gaat lukken?
Mientjeuh schreef:Wij hadden net trouwens ook weer wat leuk voor daarnet
Kwam er een jongen aanbellen, of dat onze auto was. Gaan we kijken op straat (een steile straat die bergaf gaat)... Mijn vader z'n handrem was gelost. Auto stond met de neus naar beneden, handrem was dus gelost. Maar gelukkig is er een soort wegversmalling met paaltjes en een boom die onze auto naar links heeft doen afwijken, waardoor hij geklemd zat op het voetpad - tussen de struiken van de buren en de versmalling/boom. Maar stel je voor dat dat ding daar niet stond en die auto aan een rotvaart naar beneden was gebold en een huis was binnen geknald...
Aranel schreef:Ik had vandaag een discussie met een klasgenoot, zij stond erop dat examinators een bepaald percentage mensen laten zakken de eerste keer 'omdat dat moet'(zij is zelf ook de eerste keer gezakt, vandaar dat ik dacht dat ze het zei
)
Ik kan me gewoon níet voorstellen dat dit zo is, jullie wel?
Lisa91 schreef:Ik moet mijn reflectieformulier nog even invullen, want ik moet maandag afrijden. Ik vind het nog best moeilijk om mezelf cijfers te geven hoor!
Paula schreef:Waarom zou je jezelf op sommige punten lage cijfers geven? Ik vind dat ik overal wel een 8 of hoger heb, anders was ik niet toe aan afrijden toch...
Paula schreef:Ja maarja, ik ga mezelf geen 6 geven op een onderdeel als ik weet dat een examinator er dan extra op gaat letten. Als leerling vind ik dat ik op afstand houden een 10 heb, vergeleken met een professioneel rijder misschien een 8?
Dirkje25 schreef:Aranel schreef:Ik had vandaag een discussie met een klasgenoot, zij stond erop dat examinators een bepaald percentage mensen laten zakken de eerste keer 'omdat dat moet'(zij is zelf ook de eerste keer gezakt, vandaar dat ik dacht dat ze het zei
)
Ik kan me gewoon níet voorstellen dat dit zo is, jullie wel?
Nee ik niet vette bullshit. Mijn ervaringen met examinatoren is dat ze het in de regel toch heel goed in het snotje hebben waar leerlingen nog te kort komen. En dat ze dus daarom iemand (terecht) laten zakken. Echt niet omdat iemand aan de beurt is om te zakken.
SaskiaKur schreef:
Mag ik me komen aanmelden?
Heb vrijdag mijn 1e rijles!!![]()