met al die geluidjes en bewegingen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

PineApple schreef:Ja joh? Waar staat die dan?

Dat muziekje wat ze er van gemaakt hebben 
_Yasmine_ schreef:zo heb ik nog een leuk verhaal.. over mijn ex- buren
meneer was wezen stappen en zij was al naar bed gegaan..
maar hij was zijn sleutels vergeten, en probeert stil binnen te komen door via de ladder te gaan.. zij hoort het en denkt dat hij een inbreker is. vervolgens gooit ze de ladder (incl. haar man) naar beneden

Ik zou echt geschrokken zijn

nouja toen was het al over voor me.. 

Nagini schreef:Ohh geweldig topic
Heb het in een paar dagen helemaal gelezen.
Zo heb ik met een jongen gedate die echt heel leuk was maar zó ontzettend dominant! 'Ja ik ben het eigenlijk gewend dat meisjes me meteen leuk vinden en niet zo moeilijk doen als jij' (Ik wilde niet direct na 1 week zn vriendin zijn, hallo ken je net?) en hele gesprekken hebben over of ik wel toe was aan een relatie en of ik wel trouw zou zijn en blabla en toen hadden we al ruzienouja toen was het al over voor me..
jaa hoor, daar kan ik ook niet tegen hoor! Dan zeggen ze inderdaad, als ze je nog niet lang kennen (max. 2 week ofzo? )
EngeltjeS schreef:@ tatort, jaa idd... mee eens, en aanstaren! verschrikkelijk.
ik heb morgen een afspraakje/date uhh ik durf het nog niet helemaal zo te noemen.
maar morgen ga k dus film kijken, maar ja... EngeltjeS heeft veel vrouwenfilms, en het is een man/jongen/kerel
hebben jullie een tip voor mij qua film???

Martine123 schreef:Een vriendin van mij heeft na mijn feest voor het eerst met een jongen gezoend.. maar meneer heeft een groot hart. Hij was eerst met een vriendin van mij bezig,, toen probeerde die mij te zoenen, toen ging ie heel de tijd met zijn arm om een andere vriendin heen te zitten, toen ging ie haar naar huis lopen en toen gingen hun zoenen...
KOM OP ZEG!!

karlijn1985 schreef:EngeltjeS schreef:@ tatort, jaa idd... mee eens, en aanstaren! verschrikkelijk.
ik heb morgen een afspraakje/date uhh ik durf het nog niet helemaal zo te noemen.
maar morgen ga k dus film kijken, maar ja... EngeltjeS heeft veel vrouwenfilms, en het is een man/jongen/kerel
hebben jullie een tip voor mij qua film???
Actie film?! Humor?! En als t goed is gaat t hem niet om de film
Ik heb nog eens the lion king zitten kijken..
)

typisch gevalletje van bindingsangst ofzo