Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manonlalala schreef:Ik heb ook Pandora!
Heb hem bijna altijd om, alleen op school soms niet. Is nogal irritant als die de hele tijd tegen de tafel aan *kletcht* wanneer het stil is in de klas.
Mijn vader heeft zijn vriendin vorig jaar 3 volle armbanden gegeven. Maar volgensmij kosten ze al snel 500 euro per volle armband. Lijkt me ook niet erg lekker zitten al dat gewicht.
miep1979 schreef:@xFioon anders pb je me maar
miep1979 schreef:Das balen voor je xFioon
Ik overweeg om wel deel te nemen aan de actie
Normaal gesproken is de armband 62 euro en een bedel 22, wel de moeite waard dacht ik zo
xFioon schreef:miep1979 schreef:Das balen voor je xFioon
Ik overweeg om wel deel te nemen aan de actie
Normaal gesproken is de armband 62 euro en een bedel 22, wel de moeite waard dacht ik zo
Mams wil misschien zo wel even langsrijden
We gaan eerst even kijken hier in de stad wat ze kosten, en anders wil ze misschien wel even langs woerden rijden voor die 25 euro besparen
Jetje1985 schreef:Ik heb Simstar. Dat is exact hetzelfde als Pandora, maar dan goedkoper. De pandora bedels passen er ook aan.
Simstar komt trouwens gewoon bij de juwelier weg.
Jetje1985 schreef:Ik zie het verschil niet tussen Pandora & Simstar. Het enige wat ik leuk vind tussen die 2 is het prijsverschil
manonlalala schreef:Jetje1985 schreef:Ik zie het verschil niet tussen Pandora & Simstar. Het enige wat ik leuk vind tussen die 2 is het prijsverschil
Ik ken heel Simstar niet hoor, maar is Simstar ook echt zilver?
Vaak gaat het ook alleen om de naam. Pandora is gewoon eenmaal niet bepaald goedkoop. En ieder moet kopen en dragen wat diegene zelf wil
manonlalala schreef:Ah oke!
Dan zal het prijsverschil wel enkel om de naam gaan denk ik. Kan anders geen goede reden verzinnen waarom het zo zou zijn.