Oh is dat zijn droomdekentje? Prachtig is ie geworden zeg!! En wat een mooi koppie, super dat het zo goed met hem gaat!! En nu volhouden he! Ik duim voor jullie
Anoniem
Geplaatst: 23-05-09 19:09
O wat een gaaf dekentje, volgens mij vidn hij hem prachtig!! En wat een lieve bokkers hier allemaal die zo lief vor hem zijn en kadootjes of een kaartje hebben gestuurt. Eindelijk eens goed nieuws Winxz_bas!!
er is net gebeld.. ruben mag misschien volgende week in het wekkend naar huis dat zou toch zoo gaaf zijn!! alleen mijn ouders gaan nu een weekje weg.. en ben dan alleen thuis.. en moet alleen naar ruben toe.. hopen dat hij het goed blijft doen dankjullie wel allemaal
het bandje van de regenboogboom is ook waardevol... zo'n oud bandje, met alle dieren in het dierenbos.... hebben wij veel aan gehad, en de regenboogchristallen... kheb er ook 1, van mijn oppasmeisje... die hangt nu voor mijn raam. en zij heeft er nu ook 1 bij zicht.... toch waardevol! maar mooi dat hij zo opknapt joh!
het zou echt helemaal gewelidig zijn als hij wer naar huis mag!!! ik hoop echt dat hij het nu even goed blijft doen zodat hij naar weer maar huis mag
tina
Geplaatst: 23-05-09 22:02
supernieuws
__Rianne
Geplaatst: 23-05-09 22:19
Ik lees al een tijdje mee, maar wat een ontzettend dapper en sterk ventje is Ruben. Ik hoop echt dat deze verbetering blijft doorgaan en dat hij volgend weekend eventjes naar huis zou kunnen!! Heb ook erg veel respect voor jou en je ouders! Super!
xxelviraxx
Geplaatst: 24-05-09 08:01
Wat fijn dat het weer wat beter gaat met jullie lief manneke. Doet me echt goed.
wat een super update ! geweldig dat het zo goed met hem gaat en helemaal top als hij even naar huis mag natuurlijk !
succes deze week !
lientje89
Geplaatst: 24-05-09 11:21
wauw he, wat een superupdate!! fantastisch ook die foto van een lachende ruben weer!
esmeralda wat een mooie kaart, echt top!
Roos, bewondering voor je doorzettingsvermogen en kom op he meid!! hoop dat dit weekend gewoon goed mag blijven gaan en dat ie volgend weekend lekker naar huis mag alweer eventjes!!
Jodym
Geplaatst: 24-05-09 11:22
fijne foto's! hopen dat alles goed blijft gaan, en dat ruben snel naar huis mag
wat heerlijk dat hij naar kan/mag dan kan het echte beter worden beginnen
sharief
Geplaatst: 24-05-09 13:45
Super van je Esmeralda ! Ruben ziet er goed uit, zo'n stralend ventje! Oh, wat ben ik blij dat het nu de betere kant opgaat, ook ik dacht behalve aan mijn eigen drie kinderen die gezond zijn ook dagelijks aan Ruben. Met een onderbuik gevoel open ik dan steeds dit topic,of alles wel goed zou gaan.
Ah wat leuk Ruben heeft ook een droom dekentje. Ik heb je daar toen een pbtje over gestuurd maar eigenlijk nooit iets gehoord. Hij is heel mooi geworden!