Het viel me mee, ik was bijna zeker dat ik was gezakt ik had even in mn hoofd mee geteld en er waren 2 dingen waarvan ik zeker wist dat ze fout waren en nog 8! dingen waarvan ik twijfelde Maar ik heb me ook helemaal te pletter geleerd..
gefeliciteerd allemaal!!!!! waar blijven de gebakkies??
Hier
aam_mic
Geplaatst: 11-02-09 18:55
Vandaag eindelijk gehaald! Hele aardige man, ik zat al met tranen in me ogen toen ik moest beginnen.. maar goed het was dan ook al de 5e keer. Tijdens het rijden bood hij mij een kauwgompje aan toen viel de auto uit En ik was aan het einde vergeten de lichten uit te doen. Maar hij zei nergens wat van en ik was gewoon geslaagd!
Ik heb morgen theorie Ik heb inmiddels alle vragen van m'n cd-rommetje van de ANWB gemaakt en allemaal goed nu. Iemand enig idee of je ook precies dezelfde vragen krijgt als op dat CD-rommetje want dan kan ik bijna niet meer zakken
Fantabulouss
Geplaatst: 11-02-09 19:33
zouden jullie op het paardje van een vriendin van me willen stemmen? Het is een ruin en zijn naam is Jazz Ze staan nu op de 3e plaats maar we willen natuurlijk 1e worden! En daar hebben we nog wat stemmen voor nodig.. Hier de link: *** Ze kunnen er €1500 mee winnen!
IK mag vrijdag en zaterdag weer lessen trouwens
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 11-02-09 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Link verwijderd
o0marije0o
Geplaatst: 11-02-09 19:54
dani_spit : Als dat zo is dan heb ik mijn theorie ook in my pocket. Haha, de vragen op die cdrom zijn heeul makkelijk. Vind de examentraingen in mn boek lastiger!
tja ik vond die van anwb cd-rom ook makkelijker. vooral omdat ze tijdens het echte examen dingen veel letterlijker nemen.(als het ergens niet veilig is om iets te doen, maar je MAG het wel, dus geen verbod om in te halen bijv. mag je gewoon inhalen) en er komen ook heel wat dingen naar voren die niet op je cd-rom zitten.
Succes morgen mensjes! Graag gedaan smurfje, heeft ie gesmaakt?
lukka63
Geplaatst: 12-02-09 10:49
hoihoi
ik weet alles van afrijstress,ben pas opgeweest voor de 2e keer voor mijn E,en geslaagd.
de 1e keer was ik zo zenuwachtig dat het aankoppelen al moeilijk ging,bochtje achteruit schaarde de combi,wat een drama zeg.
de 2e keer was ik wel zenuwachtig,maar kon mijn gedachten er goed bij houden,had 2 bananen op en al een week lang kruidvat valeriaan extra sterk de 1e keer bach rescue nou dat hielp voor geen meter.
succes en zet hem op voor allen die nog moeten
MissBonny
Geplaatst: 12-02-09 11:51
Nou ik hoorde gisteren dat ik nog heeeerlijk 4 weken kan wachten! Pff