Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik zou het eigenlijk niet weten hoeveel 19 jarige aan hun vriend blijven hangen,Eerlijk gezegd boeit het me niets!
Maar waar het mij omgaat,Jij reageert op mij op een nogal negatieve manier.
Maar kan je mening niet eens onderbouwen!
En ik moet dan volwassener worden,Denk dat ik met mijn 19 jaar toch al erg stevig in mijn schoenen sta,Ook ik heb de nodige dingen meegemaakt,En ohja,ik ga niet met een ander trouwen zodra mijn mannetje terug is uit afghanistan stappen wij het huwlijks bootje in!
KiWiKo schreef:komt deze oude doos.............
echte liefde????? man op je 19de kan je net zelf een schone onderbroek aantrekken wat dat betreft![]()
natural_ schreef:Ik ben blij dat er nog mensen tussen zitten die zich niet echt iets aantrekken van de mening van andere, omdat sommige mensen het anders doen is meteen een groot leeftijdsverschil belachelijk..
@ Leandrotje; mag ik jou vragen hoe jij en je vriend erover dachten en hoe je hem hebt leren kennen, hoe het begonnen is en hoe hij erover dacht tegenover andere en vooral tegenover zijn vrienden ik ben er wel nieuwschierig naar!
natural_ schreef:KiWiKo schreef:komt deze oude doos.............
echte liefde????? man op je 19de kan je net zelf een schone onderbroek aantrekken wat dat betreft![]()
Dus op jonge leeftijd bestaat er geen echte liefde? Ben jij nooit jong geweest ofzo?
KiWiKo schreef:[
maar ik weet dat wat ik dacht wat toen echte liefdes waren........ echt geen fluit waard waren....... van de meeste weet ik niet eens meer hoe ze heette![]()
![]()
Karin schreef:Overigens kun je op latere leeftijd nog steeds flink op je bek gaan.
Karin schreef:Een kerel van 50 die zijn gezin ineens in de steek laat voor een meid van 18, is dat ook liefde?
Karin schreef:Een kerel van 50 die zijn gezin ineens in de steek laat voor een meid van 18, is dat ook liefde?
kavama schreef:Karin schreef:Een kerel van 50 die zijn gezin ineens in de steek laat voor een meid van 18, is dat ook liefde?
Dat is meer geiligheid denk ik,..
Maar zou er thuis dan niks aan de hand zijn,.. zou die 'zomaar' weggaan ?
Pipo schreef:Karin schreef:Een kerel van 50 die zijn gezin ineens in de steek laat voor een meid van 18, is dat ook liefde?
Heet dat niet midlifecrisis en pure geiligheid?