Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

natural_

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:09

Klopt, maar ken iemand van 27 die op de meeste vlakken heel onvolwassen is.. Wat moet zo iemand dan met een leeftijdsgenoot? Hij heeft dan al lang een relatie maar als ik er vanaf buitenaf naar kijk en van beide de "geheimen" over elkaar ken dan denk ik goh, waar zijn we eigenlijk mee bezig?

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:16

Citaat:
Ik zou het eigenlijk niet weten hoeveel 19 jarige aan hun vriend blijven hangen,Eerlijk gezegd boeit het me niets!
Maar waar het mij omgaat,Jij reageert op mij op een nogal negatieve manier.
Maar kan je mening niet eens onderbouwen!

En ik moet dan volwassener worden,Denk dat ik met mijn 19 jaar toch al erg stevig in mijn schoenen sta,Ook ik heb de nodige dingen meegemaakt,En ohja,ik ga niet met een ander trouwen zodra mijn mannetje terug is uit afghanistan stappen wij het huwlijks bootje in! Clown

in dit geval ben jij niet een jong meisje, maar een jongen samen met een man. is volgens mij toch weer anders.[/quote]

En wie kan mij dan uitleggen hoe dit in elkaar steekt? Waarom is een jongen van 19 met een man van (dacht) 35 nou weer anders? Tuurlijk is het anders, maar het principe blijft hetzelfde..

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:20

KiWiKo schreef:
komt deze oude doos.............

echte liefde????? man op je 19de kan je net zelf een schone onderbroek aantrekken wat dat betreft Lachen Lachen

Dus op jonge leeftijd bestaat er geen echte liefde? Ben jij nooit jong geweest ofzo? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:23

Over het feit dat sommigen van jullie menen te moeten temmen, best hoor.
Mijn ene reactie was ook niet echt zoals die hoorde en daarvoor ben ik best wel bereid mijn excuses aan te bieden.
Verder vind ik nu dus de discussie echt compleet verstoord omdat de meest vrouw-onvriendelijke man van Bokt meent mee te moeten discussieren.
I rest my case.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:47

Heb ik iets gemist? Mag ik vragen waarom je zegt dat hij de meest vrouw-onvriendelijke man van bokt is?

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:57

Sorry ik houd me hier verder buiten, begrijp nu pas dat het niet aan dit topic ligt!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:50

natural_ schreef:
Ik ben blij dat er nog mensen tussen zitten die zich niet echt iets aantrekken van de mening van andere, omdat sommige mensen het anders doen is meteen een groot leeftijdsverschil belachelijk..

@ Leandrotje; mag ik jou vragen hoe jij en je vriend erover dachten en hoe je hem hebt leren kennen, hoe het begonnen is en hoe hij erover dacht tegenover andere en vooral tegenover zijn vrienden ik ben er wel nieuwschierig naar!

wij dachten samen dat het niet kon dat we een relatie hadden. we hebben toen 1 maand het contact verbroken maar we mistten elkaar gewoon zo erg dat we weer contact opnamen. hij woont eigenlijk 1 huis verder dus we kwamen aan de praat, hij ging mee naar mijn paard, ik ging bij hem film kijken en toen zijn we zo verder gegaan. het heeft 1,5 jaar geduurd voordat we een relatie hadden. zijn vrienden zijn er heel makkelijk onder en die van mij ook. daar zag ik eerst heel erg tegen op maar als ze er moeilijk over doen dan hebben hun een probleem. het is mijn leven en ik ben gelukkig ermee Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:32

natural_ schreef:
KiWiKo schreef:
komt deze oude doos.............

echte liefde????? man op je 19de kan je net zelf een schone onderbroek aantrekken wat dat betreft Lachen Lachen

Dus op jonge leeftijd bestaat er geen echte liefde? Ben jij nooit jong geweest ofzo? Verward

He niet zo een grote mond he Haha! ik ben nog steeds jong!!! Haha! Haha! Haha!

maar ik weet dat wat ik dacht wat toen echte liefdes waren........ echt geen fluit waard waren....... van de meeste weet ik niet eens meer hoe ze heette Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:35

KiWiKo schreef:
[

maar ik weet dat wat ik dacht wat toen echte liefdes waren........ echt geen fluit waard waren....... van de meeste weet ik niet eens meer hoe ze heette Haha! Haha! Haha!

Maar je moet ze wel hebben gehad, om er later achter te komen dat ze niets waard waren. Iedereen moet dat soort fases door. Hoort er gewoon bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:36

Dat is zeker waar, maar dat wil niet zeggen dat je op die leeftijd al weet wat een echte liefde is Lachen

Ik wist het iig niet Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:38

Overigens kun je op latere leeftijd nog steeds flink op je bek gaan.

Alleen door ervaring kom je erachter wat je wel en niet wilt/zoekt in een relatie. En ervaring bouw je alleen op door te leven.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:39

Karin schreef:
Overigens kun je op latere leeftijd nog steeds flink op je bek gaan.

Yep!!!!

ik ben een ster in het vinden van foute mannen Haha! Haha!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:48

Nou geloof mij dat ik wel weet wat liefde is, het is nooit verder gekomen dan de liefde, het is dus niet overgegaan in echt houden van.. maar geloof mij dat ik liefde ken, en ze zeggen dat je eerste liefde het heftigst is!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:50

daar heb je in de regel wel het meeste verdriet van ja Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:50

Dat is geen liefde Natural, maar verliefdheid Knipoog en dat is van voorbijgaande aard Knipoog
Later kan dit omslaan in liefde, wat het zelfde is als houden van.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:51

Een kerel van 50 die zijn gezin ineens in de steek laat voor een meid van 18, is dat ook liefde?
Laatst bijgewerkt door Karin op 08-01-09 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:51

Is liefde niet hetzelfde als houden van en bedoel je dat je niet verder bent gekomen dan de verliefdheid Natural? Ik ben het met Sul eens. En daar kun je echt superverdrietig van worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:53

Karin schreef:
Een kerel van 50 die zijn gezin ineens in de steek laat voor een meid van 18, is dat ook liefde?

Heet dat niet midlifecrisis en pure geiligheid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:53

Karin schreef:

Oh jemig, dat kan ik alleen maar lust noemen. Of zo eil dat diegene de G niet meer kan zeggen. Verschrikkelijk. Zo haalde ik al het verhaal van mijn eerste vriendje aan, op school. Jongen was 15 en zijn pa zette de moeder aan de kant en nam een vriendin van eveneens 15......
Het is al zolang geleden maar ik vind het nog steeds verschrikkelijk!

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:54

Karin schreef:

Dat is meer geiligheid denk ik,..

Maar zou er thuis dan niks aan de hand zijn,.. zou die 'zomaar' weggaan ?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:56

Was meer om het verschil met 'volwassenen' aan te geven.

Er kan wel hard geroepen worden dat je op je 19e niet weet wat liefde is, maar daarentegen is lang niet alles wat 'volwassenen' met elkaar doen onder de noemer 'liefde' te vangen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:58

kavama schreef:
Karin schreef:

Dat is meer geiligheid denk ik,..

Maar zou er thuis dan niks aan de hand zijn,.. zou die 'zomaar' weggaan ?

Zal per persoon verschillend zijn, kan ook dat het huwelijk al jaren niet goed is.....

en dat hij dan later iemand ontmoet die jonger is (hoewel ik 18 erg jong vind hoor )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:59

Verder zien we dus dat iemand van 50 niet persee volwassen hoeft te zijn Haha!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:01

Nee het was echt wel meer dan verliefdheid, misschien was het dan wel houden van.. Ik heb het nooit eerder gevoelt en het was een heel sterk gevoel, verlangen en dat is het nog steeds.. Ook moeilijk om de punt niet te verwijderen en er een komma neer te zetten al weet ik dat ik er verstandig aan doe om de punt te laten staan en er zelfs een uitroepteken van te maken, zelfs ik heb al veel meegemaakt!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:04

Pipo schreef:
Karin schreef:

Heet dat niet midlifecrisis en pure geiligheid?

Hihihi krijg er bijna rode oortjes van, beetje grof vind je niet? Bloos
Lekker recht voor zijn raap is het sowieso, of het de gehele waarheid is.. Kent niemand een vent die mee wilt praten die dit heeft meegemaakt?? Of zouden er dan teveel vrouwen op gaan happen?