Jannie: Aah het komt nog wel goed, Maar ik heb ook wel op het oog..!!
.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.. KsVrPy schreef:Owh dan heb ik nog wel even te gaan.

take_one schreef:KsVrPy schreef:Owh dan heb ik nog wel even te gaan.
Succes.
Ik moet nog 2 maand.
take_one schreef:Janine1990 schreef:Neeee, ik heb een beter voornemen.
2009: MEER DRANK!
En ik ben nog nooit van de grond geraapt. Nadat ik mijn ex heb gezien anderhalve week geleden, wel de discotheek uitgesleurd door mijn vriendinnen, omdat ik zijn zusje toeschreeuwde wat voor banketstaaf haar broer wel niet was.
Wel lekker.
Maar niet zo'n strak plan!
HAHAHA.
L0veJ0la schreef:take_one: oke, Vind hij jou ook leuk?
Jannie: Aah het komt nog wel goed, Maar ik heb ook wel op het oog..!!..

KsVrPy schreef:take_one schreef:Succes.
Ik moet nog 2 maand.
Lukt het een beetje?
naath schreef:Eerste liefde roest niet? Ach dat van mij was toch niet veel meer dan een hoopje stront dus gauw 'm vergeten doe ik wel!
take_one schreef:L0veJ0la schreef:take_one: oke, Vind hij jou ook leuk?
Jannie: Aah het komt nog wel goed, Maar ik heb ook wel op het oog..!!..
Tja hij zoent en smst me wel enzo.. en we hebben ook wel wat meer gedaan.
Maarja.. wanneer vinden jongens je tegenwoordig echt leuk???
KsVrPy schreef:naath schreef:Eerste liefde roest niet? Ach dat van mij was toch niet veel meer dan een hoopje stront dus gauw 'm vergeten doe ik wel!
Hahaha.
Eerste ''liefde''.. Dat was op de basisschool ofzo.
naath schreef:Ach ik heb ook wat scharrels gehad op de basisschool. Maar met hem was het meer.. naja uiteindelijk ook niets
Janine1990 schreef:De mijne ook, die stelt nu voor om te doen alsof hij mijn vriend is, als ik mijn ex tegenkom.
Wat een schat. En hij is niet verkeerd om te zien, moet ik eerlijk zijn..![]()
Toch liever niet...
KsVrPy schreef:naath schreef:Ach ik heb ook wat scharrels gehad op de basisschool. Maar met hem was het meer.. naja uiteindelijk ook niets
Niet echt he.
Janine1990 schreef:De mijne ook, die stelt nu voor om te doen alsof hij mijn vriend is, als ik mijn ex tegenkom.
Wat een schat. En hij is niet verkeerd om te zien, moet ik eerlijk zijn..![]()
Toch liever niet...
Hahaha. Ik ken die mensen niet eens meer!
KsVrPy schreef:Niet echt he.
naath schreef:Ze moeten je indd. NIET opdringen ..
Heb gister ook een vervelend joch achter me aan gehad, ik was chago en hij liep de heeeele tijd om me heen te hangen aan me te zitten te vragen of ik wat wou drinken. Eh sja .. zulke jongens heb je ook nog ..
Heb gister ook een vervelend joch achter me aan gehad, ik was chago en hij liep de heeeele tijd om me heen te hangen aan me te zitten te vragen of ik wat wou drinken. Eh sja .. zulke jongens heb je ook nog ..
Die zijn zo irritant! Janine1990 schreef:De meeste zijn goede vrienden van me geworden. Echt twee of drie jaar geen contact gehad. Maar nu?
Ik werd erg gepest door 1 meisje, dat meisje en nog een paar gaan echt neit meer om met de oude klas.
Maar verder is het altijd gezellig.. Geweldige mensen!
naath schreef:KsVrPy schreef:Niet echt he.
Toen op dat moment wel ja, maar nu steld het niks voor nee.. kijk er ook niet leuk op terug vuile draak!
L0veJ0la schreef:naath schreef:Ze moeten je indd. NIET opdringen ..
Ja, waarom kunt je niet verder doen met ander jongens om te afspreken? of ben je nog niet overheen?
KsVrPy schreef:Wat deed die?
naath schreef:KsVrPy schreef:Wat deed die?
Wanneer?