Hahahaa bij het station bij de bussen staat hij wel vaak
Rijd daar maar eens langs
(grapje) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Rijd daar maar eens langs
(grapje) 
Zielig doen doen jongens altijd als ze bang zijn dat ze alleen komen te staan. Maar eigen schuld. Komop, handje-handje lopen met je ex?? Gaat er bij mij niet in, sorry... Hij wilde wss een avontuurtje wat toch niet zo leuk bleek te zijn. Dat doet hij maar, maar niet als hij een vriendin heeft.
Chikiboy schreef:Is er iemands € al gevallen dat ze al handje-handje aan het lopen waren vóór de zogezegde date...?

_Skess_ schreef:"Vriend" belde net op en vertelde dat er niets was gebeurd. En dat hij haar vreselijk vind...Ze probeerde dingen bij hem maar hij ging niet akkoord.
Heb hem toch maar even geconfronteerd met het "handje in handje lopen" en " samen erg veel lol hebben". Hier zag hij het gevaar niet van in, want dat was volgens hem echt vriendschappelijk..yeah right...
heb hem gezegt dat hij GOED mag nadenken over wat hij nou uiteindelijk wil en dat ik eigenlijk welk klaar met hem ben!
DeniiSee schreef:I know this is the part, Where the end starts.
I know you'll ask me to hold on
And carry on like nothing's wrong
But there is no more time for lies
'Cause I see sunset in your eyes
Hate this part - The Pussycat Dolls
Tallie_Ho schreef:Waarom bellen?? Laat hem gewoon face to face komen vertellen hoe het zit.. Dan kan je namelijk ook aan zijn gezicht aflezen of hij liegt of niet..
Ik zou mijn vriend echt wurgen als ik hem met een ander wijf hand in handf zie lopen, denk werkelijk dat mijn stoppen grandioos door zouden gaan.. En dan ben ik dus niet jaloers aangelegd, ik laat namelijk mijn vriend met zijn maatjes een week naar griekenland gaan en ik weet gewoon dat hij bij mij terug komt en niks doet met anderen
_Skess_ schreef:Zo, ben weer terug uit de stad en heb ze samen handje in handje zien lopen. Zo te zien hadden ze het heeeeel erg gezellig! Ze hebben mij geloof ik niet gezien, anders maakt het me ook niet uit....